Ja

Beschrijf hier uw ervaring

Ondanks mijn lange lijst wensen en beperkingen kreeg ik een prachtig plan waar ik geen enkele compromis voor hoefde te sluiten. Alle knelpunten: tuin op het noorden, zware klei, helling, veel schaduw, sier èn groentetuin, niet verstoren uitzicht op de heuvels, geen schaduw voor de tuinen van de buren, een terras met schaduw èn zon, niet te arbeidsintensief, door mij alleen (seniore dame) te realiseren, zijn allemaal opgelost in het ontwerp! Ik had op internet ook heel veel beplantingsstijlen opgeslagen die ik mooi vind en tot mijn verrassing kan ik daarvan ook veel in het ontwerp kwijt. Ik kreeg nuttige tips en ideeën over materiaal en manieren om het ontwerp op een mooie manier te realiseren: Ik ben zeer tevreden!

Ben zeer tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Voor ons was de schetsservice een mooi begin van een ontwerp voor onze tuin bij ons nieuwe huis. Aangezien wij amper verstand hebben van tuinen en tuinieren was dit voor ons essentieel om verder te komen.

Ja heel erg!

Beschrijf hier uw ervaring

Wat n fantastische service! Gilbert heeft in een mum van tijd een prachtig ontwerp gemaakt, met oog voor richtlijnen en architectuur van het huis. Zelfs al ideeën voor de beplanting opgedaan. Met deze schets gaan wij onze tuin aanleggen, helemaal top! Het geld dubbel en dwars waard.

Jan en Rita

Ja

Plezierig gesprek, kundig advies

Wij zijn zeer tevreden over het gegeven tuinadvies

Beschrijf hier uw ervaring

Al onze wensen zijn prachtig verwerkt in het ontwerp. Daarnaast hebben we een goed advies gekregen ten aanzien van beplanting en verlichting.

Jazeker. Goed om een onafhankelijke blik erop los te laten, je te laten verbazen in het anders denken en advies te ontvangen.

Beschrijf hier uw ervaring

Meerendeel van de wensen zijn goed verwerkt in het ontwerp. Bij nader inzien nog wat praktische zaken waar we zelf nog even over haalbaarheid moeten beslissen, maar die kun je niet afkaarten in korte tijdsbestek van een uur. Kennis/ervaring moeilijk te bepalen in dit tijdsbestek, resultaat was in ieder geval praktisch, doordacht en goed. Suggestie zou zijn een optie te hebben voor 1,5 uur, waarin nog iets concreter op het ontwerp ingegaan kan worden. Voor het mooie nu nét te kort. Zeker omdat resultaat van ontwerp een andere denkwijze vraagt.

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn prima geholpen, perfect te woord gestaan. De ontwerper had snel onze wensen door en speelde daar prima op in!

Jorien Vossen

Zeer

Beschrijf hier uw ervaring

Het was onze tweede ervaring met Gilbert.
Als we niet tevreden waren geweest waren we niet terug gekomen!

Reino de Leeuw

Wij zijn bijzonder tevreden over het gekregen tuinadvies. Tijdens het adviesgesprek was voor ons al direct duidelijk dat dit onze nieuwe tuin zou worden. N

Beschrijf hier uw ervaring

Naar al onze ideeën werd goed geluisterd, Gilbert wist goed waar hij over sprak, en het werd een prettig ontspannen gesprek, waar we zelfs al een idee van onze planten hebben gekregen.

Marianne

Ik ben zeer tevreden over het gegeven tuinadvies.

Beschrijf hier uw ervaring

Al mijn wensen zijn verwerkt. De ontwerper is zeer ervaren en heeft ontzettend veel kennis in huis. Ik heb genoeg informatie gekregen. Ik kreeg nieuwe inzichten over hoe ik mijn tuin het beste kon inrichten.