Ja we zijn zeker tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Het was een prettig gesprek met iemand met kennis van zaken.

Ellen Thijssen

Inspirerend, deskundig, helder, plezierig, goed ontwerp

Beschrijf hier uw ervaring

Gilbert bekeek mijn meegebrachte foto's, overzag de plattegrond van mijn bestaande tuin, luisterde naar mijn wensen en wist in korte tijd de vertaalslag te maken naar een hernieuwde indeling van de... Gilbert bekeek mijn meegebrachte foto's, overzag de plattegrond van mijn bestaande tuin, luisterde naar mijn wensen en wist in korte tijd de vertaalslag te maken naar een hernieuwde indeling van de tuin, afgestemd op bestaande en blijvende onderdelen. Creatief en verrassend. Tips gekregen over beplanting, bestrating en verlichting. Niet verwacht dat er in een uur tijd zoiets concreets op papier zou staan... ik ben blij en enthousiast. Het is precies wat ik nodig had om zelf verder aan de slag te kunnen.
Schetsservice in combi met Gilbert...zeker een aanrader!

Iteke&Fred

We merken dat Gilbert veel ervaring heeft en dat hij snel informatie tot zich kan nemen en dat weet te vertalen in een origineel ontwerp.

Beschrijf hier uw ervaring

In de korte tijd die ervoor staat kregen we verassende en goede informatie. Wij gingen tevreden en geïnspireerd de deur uit.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeker! ontwerp lag snel op tafel en werd tussentijds nog verbeterd

Ja, we hebben een paar goede ideeën besproken en in schets mee gekregen

Beschrijf hier uw ervaring

Onze wensen kwamen goed ter sprake, wat wel minder handig was, was dat er geen computer was, zodat we de meegebrachte foto's op een kaartje niet konden laten zien, waardoor Gilbert een minder goed... Onze wensen kwamen goed ter sprake, wat wel minder handig was, was dat er geen computer was, zodat we de meegebrachte foto's op een kaartje niet konden laten zien, waardoor Gilbert een minder goed beeld van onze tuin had.

Ja.

Beschrijf hier uw ervaring

Wensen zijn goed vertaald en we hebben diverse deskundige tips meegekregen om verder aan ons plan te werken. Een pretig gesprek en een verfrissende blik op onze tuinplannen..

Hölzken Kessels

Beschrijf hier uw ervaring

Onze wensen zijn goed verwerkt, de ontwerper heeft ruime kennis van zaken en is breed georiënteerd. Wij hebben voldoende informatie gekregen om op verder te borduren. Ook leek de ontwerper zelf... Onze wensen zijn goed verwerkt, de ontwerper heeft ruime kennis van zaken en is breed georiënteerd. Wij hebben voldoende informatie gekregen om op verder te borduren. Ook leek de ontwerper zelf enthousiast, wat ook fijn is om te merken. Hij leek oprecht betrokken en snel door te hebben wat wij graag willen.

Pieter Hermans

Jazeker,heel blij mee

Beschrijf hier uw ervaring

We hadden een tuinsituatie waar alleen nog maar een beplantingsplan voor moest komen.
Dit kwam in samenspraak met ons vrij snel van de grond.

Beschrijf hier uw ervaring

Ondanks mijn lange lijst wensen en beperkingen kreeg ik een prachtig plan waar ik geen enkele compromis voor hoefde te sluiten. Alle knelpunten: tuin op het noorden, zware klei, helling, veel... Ondanks mijn lange lijst wensen en beperkingen kreeg ik een prachtig plan waar ik geen enkele compromis voor hoefde te sluiten. Alle knelpunten: tuin op het noorden, zware klei, helling, veel schaduw, sier èn groentetuin, niet verstoren uitzicht op de heuvels, geen schaduw voor de tuinen van de buren, een terras met schaduw èn zon, niet te arbeidsintensief, door mij alleen (seniore dame) te realiseren, zijn allemaal opgelost in het ontwerp! Ik had op internet ook heel veel beplantingsstijlen opgeslagen die ik mooi vind en tot mijn verrassing kan ik daarvan ook veel in het ontwerp kwijt. Ik kreeg nuttige tips en ideeën over materiaal en manieren om het ontwerp op een mooie manier te realiseren: Ik ben zeer tevreden!

Ben zeer tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Voor ons was de schetsservice een mooi begin van een ontwerp voor onze tuin bij ons nieuwe huis. Aangezien wij amper verstand hebben van tuinen en tuinieren was dit voor ons essentieel om verder te... Voor ons was de schetsservice een mooi begin van een ontwerp voor onze tuin bij ons nieuwe huis. Aangezien wij amper verstand hebben van tuinen en tuinieren was dit voor ons essentieel om verder te komen.