Jazeker. Goed om een onafhankelijke blik erop los te laten, je te laten verbazen in het anders denken en advies te ontvangen.

Beschrijf hier uw ervaring

Meerendeel van de wensen zijn goed verwerkt in het ontwerp. Bij nader inzien nog wat praktische zaken waar we zelf nog even over haalbaarheid moeten beslissen, maar die kun je niet afkaarten in korte tijdsbestek van een uur. Kennis/ervaring moeilijk te bepalen in dit tijdsbestek, resultaat was in ieder geval praktisch, doordacht en goed. Suggestie zou zijn een optie te hebben voor 1,5 uur, waarin nog iets concreter op het ontwerp ingegaan kan worden. Voor het mooie nu nét te kort. Zeker omdat resultaat van ontwerp een andere denkwijze vraagt.

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn prima geholpen, perfect te woord gestaan. De ontwerper had snel onze wensen door en speelde daar prima op in!

Jorien Vossen

Zeer

Beschrijf hier uw ervaring

Het was onze tweede ervaring met Gilbert.
Als we niet tevreden waren geweest waren we niet terug gekomen!

Reino de Leeuw

Wij zijn bijzonder tevreden over het gekregen tuinadvies. Tijdens het adviesgesprek was voor ons al direct duidelijk dat dit onze nieuwe tuin zou worden. N

Beschrijf hier uw ervaring

Naar al onze ideeën werd goed geluisterd, Gilbert wist goed waar hij over sprak, en het werd een prettig ontspannen gesprek, waar we zelfs al een idee van onze planten hebben gekregen.

Marianne

Ik ben zeer tevreden over het gegeven tuinadvies.

Beschrijf hier uw ervaring

Al mijn wensen zijn verwerkt. De ontwerper is zeer ervaren en heeft ontzettend veel kennis in huis. Ik heb genoeg informatie gekregen. Ik kreeg nieuwe inzichten over hoe ik mijn tuin het beste kon inrichten.

Jan-Willem

We zijn zeer tevreden over het ontvangen tuinadvies.

Beschrijf hier uw ervaring

Gilbert luisterde erg goed en wist onze wensen in een handomdraai te vertalen naar een erg mooi ontwerp dat ons nu helpt als startpunt voor de vernieuwing van onze tuin.

Ton en Mia Visser

Ja, zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Na een bezoek aan de Tuinen van Appeltern werd door Gilbert de Jong, van Groen Concept, onze wensen mbt een nieuw aan te leggen tuin speels omgezet in een bruikbare schets. Deze schets werd in het vervolgtrajekt zeer vakkundig en creatief vertaald naar een tuinplan en plantenlijst in oa een 3D presentatie. Het gehele tuinontwerp werd vervolgens aangeleverd in 2 mooie werkbare plannen in een geplastificeerd A3 formaat. Erg mooi ! Het was een heel prettig contact waarbij we diverse keren feedback konden geven. We zijn zeer tevreden over het resultaat en de snelheid van leveren.
We kunnen nu goed onderbouwd op zoek naar een hoverniersbedrijf voor de realisatie van de tuin.

Thijs

JA

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn zeer tevreden over het advies wat we van Gilbert de Jong hebben gekregen. We hadden zelf enkele ideeën over onze nieuwe tuin, maar waren hier nog niet tevreden over. Gilbert heeft rekening gehouden met onze wensen en tegelijkertijd toch ook volledig nieuw (en beter) ontwerp gemaakt. Daarnaast hebben wij hem nadat hij het ontwerp voor ons gemaakt had ook nog benaderd voor wat extra adviezen t.a.v. beplanting, die hij ook snel en goed heeft gegeven.
Inmiddels hebben we onze tuin gerealiseerd en we zijn er dolblij mee!

Anonietje

Remmerswaal

Beschrijf hier uw ervaring

Goed geanticipeerd op onze vragen/verhalen