Charlotte Akkermans

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn goed opweg geholpen met het ontwerp voor onze nieuwe tuin. Heel fijn!

R D van der Greft

Gilbert

Gilbert

Bas Oude Ophuis

Beschrijf hier uw ervaring

Een mooie schets kunnen maken, met leuke elementen waar ik nooit zelf op was gekomen. Een prettige service waarin de tijd werd genomen om van allerlei onderwerpen de revue te laten passeren. Het... Een mooie schets kunnen maken, met leuke elementen waar ik nooit zelf op was gekomen. Een prettige service waarin de tijd werd genomen om van allerlei onderwerpen de revue te laten passeren. Het geheel voelde erg persoonlijk.

Ingrid

Tuinontwerper Gilbert de Jong

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig gesprek waarbij we verschillende opties besproken hebben. Gilbert is een goede luisteraar en weet dit snel te vertalen in een schets. Hiermee kan ik verder.

Nathalie

Beschrijf hier uw ervaring

Hij heeft goed naar onze wensen geluisterd en een verrassend leuk ontwerp geschetst.

Beschrijf hier uw ervaring

Het was behulpzaam, echter vond ik het allemaal gehaast en zeer prijzig voor hetgeen opgeleverd is.

Cees Gootjes

Beschrijf hier uw ervaring

Er ontstond snel een mooi plan voor onze splinternieuwe tuin. Totaal iets anders dan we gedacht hadden/of dat je in de boekjes ziet, maar het eindresultaat was zeer bevredigend. Zijn prijs waard.

Beschrijf hier uw ervaring

Een prettig gesprek, met een verrassend ontwerp als resultaat. Hierin waren onze wensen verwerkt, maar op een manier waar we zelf niet aan gedacht hadden. Een aanrader!

Bed of Flowers

Jacqueline Volker

Prima advies

Mw vd Velde

Beschrijf hier uw ervaring

dhr de Jong vroeg naar onze wensen en dacht met ons mee. Hij gaf suggesties waar we zelf niet aan hebben gedacht!