Ja heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Ja er werd rekening gehouden met de wensen en er werden juist ook mooie nieuwe ideeen verwerkt

Wij zijn tevreden over het gegeven advies.

Beschrijf hier uw ervaring

Onze wensen zijn teruggekomen in het tuinadvies. Binnen dit uur zijn wij gekomen tot een mooie schets die wij kunnen gaan gebruiken bij het aanleggen van onze tuin. Wij zijn tevreden over de kennis... Onze wensen zijn teruggekomen in het tuinadvies. Binnen dit uur zijn wij gekomen tot een mooie schets die wij kunnen gaan gebruiken bij het aanleggen van onze tuin. Wij zijn tevreden over de kennis en kundigheid. Er wordt goed meegedacht.

Wij zijn tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Onze ideeƫn zijn goed verwerkt in het advies. Na een uur hebben wij een mooie, bruikbare schets ontvangen. Er wordt goed meegedacht.

Gilbert is een vakman en prettig persoon bovendien. Is altijd bereikbaar, leuke humor, is geinteresseerd, denkt met je mee en heeft service hoog in het vaandel staan. Het is een feest om met hem te... Gilbert is een vakman en prettig persoon bovendien. Is altijd bereikbaar, leuke humor, is geinteresseerd, denkt met je mee en heeft service hoog in het vaandel staan. Het is een feest om met hem te werken! Fam. P. Swinkels te Epe

Ja

Beschrijf hier uw ervaring

Er is inderdaad rekening gehouden met onze wensen, wel zou het fijn zijn als er iets meer info over de te gebruiken plantensoorten werd gegeven.

Ben tevreden !

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben een mooi ontwerp waarmee we aan de slag kunnen

Gerard van Hooff

Ja, we kregen een duidelijke uitleg en snappen nu wat we verkeerd aan pakte, we hebben een hoop geleerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Alleen bleek dat ik met het overzetten van de tekening van A4 naar A3 geen rekening heb gehouden met het op schaal uit zetten, waardoor de tekening niet meer klopte en we helaas het tekenplan niet... Alleen bleek dat ik met het overzetten van de tekening van A4 naar A3 geen rekening heb gehouden met het op schaal uit zetten, waardoor de tekening niet meer klopte en we helaas het tekenplan niet kunnen uitvoeren.
Hopelijk kom ik er zelf uit met de gekregen uitleg van zichtlijnen enz.

Erica

Ja, zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Ik liep vast in mijn eigen ontwerp.
Met schetsservice kom ik verder.

We zijn zeer tevreden over de schets die voor onze nieuwe tuin gemaakt is.

Beschrijf hier uw ervaring

Al luisterend naar ons en kijkend naar de beelden van onze nieuwe terrein in Frankrijk, waar overigens nog ons huis op gebouwd moet worden, is er een schets ontstaan van de tuin. Ook werden de... Al luisterend naar ons en kijkend naar de beelden van onze nieuwe terrein in Frankrijk, waar overigens nog ons huis op gebouwd moet worden, is er een schets ontstaan van de tuin. Ook werden de punten besproken waar we op moesten letten bij het aanleggen.