Fam. van Daal

Jawel echter jammer dat er niet een schets vanuit een computer meegegeven kan worden.

Beschrijf hier uw ervaring

Ontwerper was zeer correct en heeft zijn idee goed overgebracht. Heeft ons inziens een goed beeld van onze situatie omdat wij de stukken hadden meegebracht van onze woning incl. foto's

Beschrijf hier uw ervaring

Wensen zijn verwerkt, orgineel idee zelf niet opgekomen,

Heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hadden geen idee hoe wij onze grote tuin moeten gaan inrichten met alle beperkingen van het terrein. Wij zijn zeer tevreden met de voorgestelde oplossing, voor ons had het echt de meerwaarde.

Maurice Perebooms

Beschrijf hier uw ervaring

Ontwerper heeft onze gedachten en vragen omgezet in een werkbare schets. Hiermee weten we voldoende om mee aan de slag te kunnen.

Beschrijf hier uw ervaring

De wensen zijn goed verwerkt en we hebben een prima uitgewerkt resultaat gekregen

Goed advies gekregen

Beschrijf hier uw ervaring

Binnen een uur hadden we een uitstekend en bruikbaar advies waar we echt iets mee gaan doen. Prettig contact, vakkundige specialist, die ook meteen een goed advies gaf over allerlei planten,... Binnen een uur hadden we een uitstekend en bruikbaar advies waar we echt iets mee gaan doen. Prettig contact, vakkundige specialist, die ook meteen een goed advies gaf over allerlei planten, accessoires, wandbedekkingen, etc.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed naar onze wensen geluisterd en daarnaast ook een aantal goede inzichten met ons gedeeld. Zalen wat advies voor planeten. Top!

Gert en Tineke

Ja, heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Gilbert de Jong is erin geslaagd om in een uur tijd een schets te maken van onze tuin waar bij blij van worden. Hij heeft goed naar ons geluisterd, begreep de situatie heel snel en heeft ons met... Gilbert de Jong is erin geslaagd om in een uur tijd een schets te maken van onze tuin waar bij blij van worden. Hij heeft goed naar ons geluisterd, begreep de situatie heel snel en heeft ons met zijn deskundige, frisse blik echt verder geholpen. Heel knap.

Ja zeker

Beschrijf hier uw ervaring

Alle wensen zijn verwerkt. Prettig gesprek. Goede oplossingen.