Heel plezierig, ik had het gevoel dat er echt goed naar me geluisterd en met me mee gedacht werd. Dit werd ook zichtbaar in de uiteindelijke schets, waar ik heel blij mee ben.

Beschrijf hier uw ervaring

Ja, we gaan zeker door op dit ontwerp en hebben meneer de Jong gevraagd om een werktekening voor ons te maken, zodat we wat offertes kunnen gaan aanvragen.

Zoals verwacht: een globaal uitgewerkt idee voor mijn tuin

Beschrijf hier uw ervaring

In ieder geval voor een gedeelte

Gerty Verschueren

Heel prettig en met als resultaat een plan voor de tuin waar mee ik aan de slag kan en dat het probleem waarmee ik bij de schetsservice kwam kan oplossen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ja , de grote lijnen ga ik zeker opvolgen en met de overige informatie kan ik verder mijn eigen plan trekken.

Mevrouw C. de Klerk

Prettig, verhelderend, duidelijk, betrokken.

Beschrijf hier uw ervaring

We gaan het schetsadvies zeker gebruiken.
Het gaf ons een andere kijk op onze tuin.

anoniem

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer kundig adviseur. Wij zijn vandaag zelfs verder met hem in zee gegaan.

Peter Schelling

Gilbert heeft op een plezierige manier onze wensen weten om te zetten in een schets waar we zeker wat mee kunnen. Al pratend kwam hij met goede ideeen, alternatieven en tips. Kortom wij zijn erg... Gilbert heeft op een plezierige manier onze wensen weten om te zetten in een schets waar we zeker wat mee kunnen. Al pratend kwam hij met goede ideeen, alternatieven en tips. Kortom wij zijn erg tevreden.

Zie boven, prima.

Reinartz

Prettig

Beschrijf hier uw ervaring

Ja, wij nemen de schetsen als uitgangspunt voor onze eigen tekening, die niet sterk meer zal afwijken.

Stienstra

Nadat ik eerder heb aangegeven dat ik enthousiast was , kan ik dat alleen maar onderstrepen.

Beschrijf hier uw ervaring

In aansluiting op de eerdere review kan ik nu - een paar maanden verder- melden dat de schets vrijwel zonder wijzigingen is gerealiseerd. Een ware topprestatie om in één uur de gesprekspartner zodanig aan te voelen dat een kant en klaar, goed ontwerp aan het papier wordt toevertrouwd.

Stienstra

Zeer plezierig en inspirerend. We weten nu beter dan voor het gesprek waar onze gedachten naar uitgaan.

Beschrijf hier uw ervaring

We wachten nog op een plan wat onze hovenier maakt. Dit plan dient daarbij als referentieplan.

Fam cornelis

Zeer goed, deskundig en vriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

wij gaan deze schets inzetten bij ons vervolg en ook volgens de voorstellen die er staan mbt beplanting en indeling en zeker overnemen