Isabel

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn erg blij met de schets en gaan aan de slag met een ontwerp met Gilbert. Goed hoe hij op onze wensen heeft gelet.

Thea van Rijn

Tuinschets en beplanting door Gilbert de Jong

Beschrijf hier uw ervaring

Op de door mijzelf gemaakte schets heeft Gilbert op, en aanmerkingen + wijzigingen gemaakt. Tevens een beplantingsschema opgesteld.

Wilma

Tuinontwerper Gilbert de Jong

Beschrijf hier uw ervaring

Blij met zijn expertise en adviezen. Luistert goed en maakt vrij snel een heldere schets waarmee wij verder kunnen, ook met de adviezen voor beplanting

Wijbrandts

Gilbert

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig, interessant en nieuwe inzichten opgedaan welke we zeker gaan gebruiken. Blij dat we dit, hoe klein de tuin ook, gedaan hebben.

Ijzerman

Beschrijf hier uw ervaring

Geweldig hoe snel en gemakkelijk Gilbert onze wensen omzette in een overzichtelijk tuinontwerp. Onze belangrijkste puzzel was in de eerste minuten opgelost.

Fam Hofman

Beschrijf hier uw ervaring

Prettige manier van werken. Alle wensen zijn verwerkt. Een mooie schets waar we echt verder mee kunnen. Er zijn dingen bedacht waar we zelf nooit op waren gekomen. Positieve ervaring!

Silvie

Tuinontwerper Gilbert de Jong

Beschrijf hier uw ervaring

Afgelopen zaterdag hadden wij een afspraak met Gilbert gepland. Wij hadden ons goed voorbereid met veel foto's van onze huidige tuin en van onze wensen. Gilbert heeft daar een super goed ontwerp van... Afgelopen zaterdag hadden wij een afspraak met Gilbert gepland. Wij hadden ons goed voorbereid met veel foto's van onze huidige tuin en van onze wensen. Gilbert heeft daar een super goed ontwerp van gemaakt. Zoiets hadden we zelf niet kunnen bedenken. Het ontwerp gaan we zeker gebruiken als basis voor onze nieuwe tuin. Een aanrader dus!

Marielle

Beschrijf hier uw ervaring

Leuke ervaring, goede schets meegekregen die geheel naar onze wens is

Erna Claassen

Beschrijf hier uw ervaring

Heel prettig en leuke nieuwe inzichten. Prijs vind ik wel een beetje aan de hoge kant

Bob

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben in een sessie van 1 uur tekeningen ontvangen die een fantastische impressie geven van de mogelijkheden met onze tuin. In het advies van Gilbert zijn ook plantensoorten opgenomen die hij... Wij hebben in een sessie van 1 uur tekeningen ontvangen die een fantastische impressie geven van de mogelijkheden met onze tuin. In het advies van Gilbert zijn ook plantensoorten opgenomen die hij adviseert. Hij helpt om out of the box te denken met als doel een uniek plan op te stellen. Gelukt!