Beschrijf hier uw ervaring

Het was behulpzaam, echter vond ik het allemaal gehaast en zeer prijzig voor hetgeen opgeleverd is.

Cees Gootjes

Beschrijf hier uw ervaring

Er ontstond snel een mooi plan voor onze splinternieuwe tuin. Totaal iets anders dan we gedacht hadden/of dat je in de boekjes ziet, maar het eindresultaat was zeer bevredigend. Zijn prijs waard.

Beschrijf hier uw ervaring

Een prettig gesprek, met een verrassend ontwerp als resultaat. Hierin waren onze wensen verwerkt, maar op een manier waar we zelf niet aan gedacht hadden. Een aanrader!

Bed of Flowers

Jacqueline Volker

Prima advies

Mw vd Velde

Beschrijf hier uw ervaring

dhr de Jong vroeg naar onze wensen en dacht met ons mee. Hij gaf suggesties waar we zelf niet aan hebben gedacht!

Tajana

Beschrijf hier uw ervaring

Bijzonder leuk. Geheel nieuw idee opgedaan voor de achtertuin. Erg informatief. Veel extra informatie gekregen voor verlichting, type materiaal etc. Kortom zeer nuttig.

Linda

Beschrijf hier uw ervaring

Onze wensen zijn uitstekend verwerkt. Wij hebben een verrassend leuk en goed uitvoerbaar ontwerp meegekregen. De heer De Jong heeft veel kennis over tuinmaterialen en planten. We hebben veel... Onze wensen zijn uitstekend verwerkt. Wij hebben een verrassend leuk en goed uitvoerbaar ontwerp meegekregen. De heer De Jong heeft veel kennis over tuinmaterialen en planten. We hebben veel interessante tips en zeer nuttige informatie gekregen.

Jacqueline Volker

Beschrijf hier uw ervaring

Het gesprek verliep prettig. Ik heb een goed onderbouwd advies gekregen over mijn stadstuin

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

we hebben echt goed advies voor ‘n tuinplan gekregen.We hebben aan dit advies genoeg informatie voor inrichting binnenplaats en tuin

Zeer tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring

Onze wensen zijn volledig opgenomen in het advies!