Stienstra

Nadat ik eerder heb aangegeven dat ik enthousiast was , kan ik dat alleen maar onderstrepen.

Beschrijf hier uw ervaring

In aansluiting op de eerdere review kan ik nu - een paar maanden verder- melden dat de schets vrijwel zonder wijzigingen is gerealiseerd. Een ware topprestatie om in één uur de gesprekspartner... In aansluiting op de eerdere review kan ik nu - een paar maanden verder- melden dat de schets vrijwel zonder wijzigingen is gerealiseerd. Een ware topprestatie om in één uur de gesprekspartner zodanig aan te voelen dat een kant en klaar, goed ontwerp aan het papier wordt toevertrouwd.

Stienstra

Zeer plezierig en inspirerend. We weten nu beter dan voor het gesprek waar onze gedachten naar uitgaan.

Beschrijf hier uw ervaring

We wachten nog op een plan wat onze hovenier maakt. Dit plan dient daarbij als referentieplan.

Fam cornelis

Zeer goed, deskundig en vriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

wij gaan deze schets inzetten bij ons vervolg en ook volgens de voorstellen die er staan mbt beplanting en indeling en zeker overnemen

G. van Kalken

Zeer plezierig en goed plan

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekend. Was voor tweede keer weer goed. Virige keer was ruim 10 jaar geleden

Onze afspraak met de Schetsservice hebben wij zeer positief ervaren: inspirerend! Gilbert is een zeer prettige gesprekspartner met veel kennis van zaken.

Ja

Knop

Positief goed gesprek

Beschrijf hier uw ervaring

ja zeker niet alles maar de basis zeker

John de Bresser

Beschrijf hier uw ervaring

Positieve ervaring. Schetsideën zullen deels worden meegenomen in toekomstige aanpassingen in onze tuin

Peter Laros

Gilbert heeft op een erg goede en originele manier al onze wensen (én impliciete verwachtingen) vertaald naar een 'schets' dat zeker geïmplementeerd gaat worden. Kortom, ruimschoots onze... Gilbert heeft op een erg goede en originele manier al onze wensen (én impliciete verwachtingen) vertaald naar een 'schets' dat zeker geïmplementeerd gaat worden. Kortom, ruimschoots onze verwachtingen overtroffen!

Nguyen

Juni 2013