Open, vriendelij en constructief.

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig gesprek m et aandacht voor onze wensen. We zijn al bezig met het uitwerken van het ontwerp.We hadden zelf al ideeƫn over de tuin en deze zijn allemaal meegenomen. Een aanrader dus!!!

Redelijk

ja gedeeltelijk

M.Schippers

Heel positief

Beschrijf hier uw ervaring

We gaan het zeker verwerken, we vinden het een heel leuk ontwerp, dingen waar je zelf niet aan denkt.

Heel plezierig, ik had het gevoel dat er echt goed naar me geluisterd en met me mee gedacht werd. Dit werd ook zichtbaar in de uiteindelijke schets, waar ik heel blij mee ben.

Beschrijf hier uw ervaring

Ja, we gaan zeker door op dit ontwerp en hebben meneer de Jong gevraagd om een werktekening voor ons te maken, zodat we wat offertes kunnen gaan aanvragen.

Zoals verwacht: een globaal uitgewerkt idee voor mijn tuin

Beschrijf hier uw ervaring

In ieder geval voor een gedeelte

Gerty Verschueren

Heel prettig en met als resultaat een plan voor de tuin waar mee ik aan de slag kan en dat het probleem waarmee ik bij de schetsservice kwam kan oplossen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ja , de grote lijnen ga ik zeker opvolgen en met de overige informatie kan ik verder mijn eigen plan trekken.

Mevrouw C. de Klerk

Prettig, verhelderend, duidelijk, betrokken.

Beschrijf hier uw ervaring

We gaan het schetsadvies zeker gebruiken.
Het gaf ons een andere kijk op onze tuin.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer kundig adviseur. Wij zijn vandaag zelfs verder met hem in zee gegaan.

Peter Schelling

Gilbert heeft op een plezierige manier onze wensen weten om te zetten in een schets waar we zeker wat mee kunnen. Al pratend kwam hij met goede ideeen, alternatieven en tips. Kortom wij zijn erg... Gilbert heeft op een plezierige manier onze wensen weten om te zetten in een schets waar we zeker wat mee kunnen. Al pratend kwam hij met goede ideeen, alternatieven en tips. Kortom wij zijn erg tevreden.

Zie boven, prima.

Reinartz

Prettig

Beschrijf hier uw ervaring

Ja, wij nemen de schetsen als uitgangspunt voor onze eigen tekening, die niet sterk meer zal afwijken.