Gert en Tineke

Ja, heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Gilbert de Jong is erin geslaagd om in een uur tijd een schets te maken van onze tuin waar bij blij van worden. Hij heeft goed naar ons geluisterd, begreep de situatie heel snel en heeft ons met... Gilbert de Jong is erin geslaagd om in een uur tijd een schets te maken van onze tuin waar bij blij van worden. Hij heeft goed naar ons geluisterd, begreep de situatie heel snel en heeft ons met zijn deskundige, frisse blik echt verder geholpen. Heel knap.

Ja zeker

Beschrijf hier uw ervaring

Alle wensen zijn verwerkt. Prettig gesprek. Goede oplossingen.

Tevreden maar had er meer van verwacht

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had er meer van verwacht, de verhouding van kosten aan informatie vond ik het tegenvallen.Een te korte tijd om alles goed door te spreken.

Ja.

Beschrijf hier uw ervaring

zeer prettig en voor zover ik kan beoordelen deskundig.
er werd niet op de klok gekeken.

Jansen-van Soest

Wij zijn zeer tevreden over het resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

ontwerper heeft goed geluisterd en meegedacht. Tijdens de brainstormsessie is het ontwerp 'geboren'. Daarnaast heeft de ontwerper ook tips meegegeven over de beplanting, bestrating en potten. Dit... ontwerper heeft goed geluisterd en meegedacht. Tijdens de brainstormsessie is het ontwerp 'geboren'. Daarnaast heeft de ontwerper ook tips meegegeven over de beplanting, bestrating en potten. Dit alles binnen een realistisch budget. We kunnen aan de slag!

Fam. Kimmel

Ja

Beschrijf hier uw ervaring

De ontwerper heeft goed geluisterd naar wat wij graag wilde. Daarnaast kwam hij zelf met leuke ideeƫn en hebben we een mooi tuinontwerp gekregen.

Ja, we zijn goed op weg geholpen met ons ontwerp

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn goed geholpen met een frisse invalshoek op onze voortuin. Ook uitvoerig overleg gehad over de planten die we konden kiezen en hoe we die zouden moeten aanplanten.

Jacobs A

Wij zijn ruim tevreden over het tuinadvies

Beschrijf hier uw ervaring

De meeste van onze wensen zijn verwerkt, de adviseur had ruim voldoende kennis van zaken en toonde voldoende mogelijkheden en de verstrekte informatie was duidelijk en toepasbaar voor ons.

Piet Feron

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn beiden heel enthousiast over het ontwerp! Duidelijke uitleg waarom, hoe en wat!

Van der Ven

Ja zeker, we hadden heel iets anders in gedachten maar kunnen ons hier zeker in vinden.
Werk in de winkel!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig gesprek! Gilbert had ook alle tijd.