Den Hengst

Helemaal tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Het was een inspirerende ervaring . Onze wensen zijn prima in de schets verwerkt.

Den Hengst

Samen met Gilbert een nieuw ontwerp van je tuin maken was een inspirerende ervaring. Je wensen worden direct in de schets verwerkt. Helemaal tevreden !

fam linders

Super

Beschrijf hier uw ervaring

hij heeft goed geluisterd naar ons, en oze wensen keurig op papier gezet.

Frans Marijnissen

Ja zeker erg tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Zijn bij Gilbert de Jong geweest. Had snel door wat we willen en maakte een duidelijke schets.
Hebben nu een echte tekening laten maken

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Na het zien van de plattegrond van onze tuin in de huidige situatie en onze tuinwensen, heeft Gilbert ons een aantal adviezen/ideeën gegeven, die we zelf nooit hadden kunnen bedenken maar ons wel... Na het zien van de plattegrond van onze tuin in de huidige situatie en onze tuinwensen, heeft Gilbert ons een aantal adviezen/ideeën gegeven, die we zelf nooit hadden kunnen bedenken maar ons wel meteen enthousiast maakten. Bijzonder dat iemand in zo korte tijd (binnen een uur) precies aanvoelt wat je met je tuin wilt!

ludo arkema

Ja

Beschrijf hier uw ervaring

Wensen zijn prima verwerkt, leuke ideeën, die we zelf niet hadden verzonnen. Mooi schetsontwerp waar we zeker iets mee kunnen

Ja, zeker. Een frisse blik doet wonderen!

Beschrijf hier uw ervaring

Ja, het is een heel bruikbaar ontwerp.

J. Vos

Zeker

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig contact- genoeg ideeën aan de hand gedaan- Veel vakkennis

H.Berkhout

Ik ben tevreden over het advies

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb voldoende advies gekregen

Ja, heel erg tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Er is goed naar mijn wensen geluisterd. Een paar van mijn ideeen kregen bijvoorbeeld een net iets andere draai. Na afloop ging ik vol enthousiasme naar huis met de overtuiging dat ik weer van... Er is goed naar mijn wensen geluisterd. Een paar van mijn ideeen kregen bijvoorbeeld een net iets andere draai. Na afloop ging ik vol enthousiasme naar huis met de overtuiging dat ik weer van mijn tuin zou kunnen gaan genieten.