Marcel

Beschrijf hier uw ervaring

Het luisterend oor van de meester zorg er voor dat alles de juiste plek vindt in het ontwerp en dit resulteert weer in een unieke tuin.

Kees van Dongen

Gilbert de Jongh

Beschrijf hier uw ervaring

Van te voren was mij duidelijk hoe ik me moest voorbereiden. Met een plattegrond op schaal en een moodboard. Gilbert heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ik kan met zijn schets heel goed aan de... Van te voren was mij duidelijk hoe ik me moest voorbereiden. Met een plattegrond op schaal en een moodboard. Gilbert heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ik kan met zijn schets heel goed aan de slag en een vertaling maken naar de uitvoering die ik zelf wil gaan doen. De reis, tijd en kosten zijn het echt waard.

Lisette

Beschrijf hier uw ervaring

Wat een hoop informatie in 1 uur! Knap hoe de ontwerper in korte tijd een schets maakt die past bij het huis en bij ons! We konden al onze wensen inbrengen en er werd goed meegedacht. We zijn heel... Wat een hoop informatie in 1 uur! Knap hoe de ontwerper in korte tijd een schets maakt die past bij het huis en bij ons! We konden al onze wensen inbrengen en er werd goed meegedacht. We zijn heel tevreden en gaan zeker een groot deel van het ontwerp gebruiken!

Wessels

Gilbert de jong

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke en vernieuwde inspiratie opgedaan

Van Oeveren

Gezellige man.
Hij had snel een idee en heeft echt gekeken naar onze wensen .
Toch vonden wij bij nameten de ruimte voor een grote tuintafel met doorgang naar garage wat klein ( 50 cm )...
Gezellige man.
Hij had snel een idee en heeft echt gekeken naar onze wensen .
Tja en dan ga je zelf zitten rommelen aan die schets ?
Ook grind voor de garage lijkt ons niet praktisch....scooter, fietsen , maaimachine enz enz zullen geregeld door het grind moeten .
Een border rand van 30cm maar dan ontdekken dan de rand dan bij de afstap wel 50 cm wordt .....ehhh nee !
Het is moeilijk om zelf in een uur bepaalde dingen te realiseren .
En dan komt het alsnog op je eigen oplossingen en ideeën aan .
Maar goed ...wel een stuk op weg geholpen Gilbert !
Jammer dat er geen kopje thee of koffie was ?

Reactie Schetsservice.nl:

Beste Relinde,
Beste Relinde,
Dank voor uw feedback. Het is eventueel mogelijk om de schets uit te laten werken tot een compleet tuinontwerp waarbij de maatvoering op de centimeter nauwkeurig klopt en de materialen nauwkeurig staan omschreven.
Grind voor een garage kan best mits er voldoende aandacht wordt besteed aan de wijze van aanbrengen. De 30 cm waar u het over heeft is (waarschijnlijk\) een breedtemaat en geen hoogtemaat.
Een afstap is doorgaans tussen de 15 en 20 cm hoog.
Thee en koffie kan en wil ik niet schenken omdat het in het verleden meer dan eens is voorgekomen dat mensen, in hun enthousiasme, het kopje hebben omgegooid wat natuurlijk voor iedereen niet een prettige Schetsservice-ervaring is ...
Mocht u vragen hebben over de gemaakte schets dan kunt u dat het beste door mij een e-mail te sturen via info@schetsservice.nl.

Carina

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben een hele mooie schets ontvangen. Het is wel handig om van te voren je eigen wensen goed op papier te zetten en ze in het begin van het gesprek goed duidelijk te maken, een uur is zo... We hebben een hele mooie schets ontvangen. Het is wel handig om van te voren je eigen wensen goed op papier te zetten en ze in het begin van het gesprek goed duidelijk te maken, een uur is zo voorbij. We merkten dat Gilbert behalve het maken van een leuke schets ook kennis heeft van planten en materialen.

Lianne Broer

Beschrijf hier uw ervaring

De basisprincipes voor een goed tuinontwerp werden duidelijk uitgelegd. Met een paar lijnen stond de basis op papier. Er is goed nagedacht over het situeren van terrassen in de ochtend- en avondzon.... De basisprincipes voor een goed tuinontwerp werden duidelijk uitgelegd. Met een paar lijnen stond de basis op papier. Er is goed nagedacht over het situeren van terrassen in de ochtend- en avondzon. De voorgestelde materialen kwamen niet overeen met ons idee, maar samen kwamen we tot een mooi ontwerp. Helaas vloog de tijd voorbij en bleef het bij een schets en kwamen we tijd tekort om het plan wat nauwkeuriger te laten tekenen.

Tonny gallardo

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben al onze ideeen kunnen neerleggen en al snel ontstond een schets waarin deze ideeën werden verwerkt. We Hebben ook veel info gekregen over het gebruik van hedendaagse materialen, waar wij... Wij hebben al onze ideeen kunnen neerleggen en al snel ontstond een schets waarin deze ideeën werden verwerkt. We Hebben ook veel info gekregen over het gebruik van hedendaagse materialen, waar wij het bestaan niet van wisten. Dit waren waren zeer waardevolle tips! We hadden zelfs tijd om de belichting en beplanting door te nemen.
Wij zijn helemaal tevreden.

anneke zwijnenburg

Beschrijf hier uw ervaring

Om te beginnen was het een heel prettig gesprek. Gilbert heeft heel goed naar mijn wensen geluisterd en heeft aan de hand daarvan creatieve schets gemaakt waar ik zeker wat mee kan. Hij heeft in... Om te beginnen was het een heel prettig gesprek. Gilbert heeft heel goed naar mijn wensen geluisterd en heeft aan de hand daarvan creatieve schets gemaakt waar ik zeker wat mee kan. Hij heeft in het ontwerp materialen en een indeling aangegeven waar ik zelf nooit aan gedacht had. Hij heeft ook een beplantingsschema aangegeven. Gilbert heeft laten zien hoe een kleine tuin toch groots kan zijn. Ik ben er erg blij mee en ga aan de slag met een ontwerp met Gilbert.

Frank

GILBERT

Beschrijf hier uw ervaring

Een interessant uur, waarbij onverwachte ideeën zijn verwerkt, erg leuk en leerzaam. De wensen zijn goed verwerkt en de ontwerper is goed op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en materialen.