Online scheiden maakt het proces gemakkelijker

Uw ervaring

De afhandeling verliep vlot en moeiteloos, je geeft alles uit handen en hoeft zelf vrij weinig te ondernemen. Ik miste wel enige empathie van de medewerkers. Het is een moeilijke fase en voor mijn part iets te zakelijk afgehandeld.

van de Laar

Goede dienstverlening

prima

Janneke Bassa

Uitstekend

Uw ervaring

Als goed en duidelijk en snel

den Hertog

Prima begeleiding

Uw ervaring

Wij kregen duidelijke uitleg en stappenplan. Contact verliep soepel en efficient

Claudia

Duidelijk en snel

Uw ervaring

zeer goed. Alle informatie op papier en website is erg duidelijk en de communicatie met het kantoor verloopt vlot en soepel

Adne Evers

Vreemd om hier een titel in te vullen?

Uw ervaring

Heel goed, ging heel soepel.

Wouter Kremer

Wat een fantastische manier om snel uit elkaar te gaan als je geen ruzie met elkaar hebt!

Uw ervaring

Wat een fantastische manier om snel uit elkaar te gaan als je geen ruzie met elkaar hebt.

We hadden eerst 2 mediators thuis uitgenodigd maar dat is altijd een totaalpakket en de kosten liggen rond de 4000 euro.

Nu zijn we 850 euro kwijt en heeft de procedure in totaal maar 6 weken in beslag genomen (we hebben 100 euro extra betaald voor spoed).

Je moet zelf wel veel meer zaken uitzoeken en regelen maar er is genoeg info op internet te vinden. De duidelijke sjablonen van scheiden online maken het makkelijk.

A.K.J. Eijgelaar

Efficient en snel

Uw ervaring

Up to date, het ging zoals werd beschreven.

D. Van Duinkerken

Uw ervaring

Snelle afhandeling, staan je altijd te woord bij vragen.

M. van Veeren

Prima service!

Uw ervaring

Prima geregeld, nette afspraken gemaakt, goede service en vlotte afwikkeling.