gd

Snel en weinig gedoe

ok

Lia

Not complicated. Very straightforward.

Uw ervaring

Short and simple. Thank you for your service.

You're welcome.

Adequaat, zakelijk, duidelijk

Angelique van Baaijen

Begeleiding echtscheiding

Uw ervaring

Ik ben zeer tevreden. Duidelijke communicatie en heldere tijdlijnen. Vragen zijn snel en naar tevredenheid beantwoord.

Reactie Scheiden-online:

Daar doen we het voor. Hartelijk dank.

Bas Verlaat

Zeer snel en efficiënt

Doel treffend en snel

Meneer

Acceptabel

Acceptabel.

Administratieve nauwkeurigheid laat te wensen over (tot 2 keer toe)

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw reactie. We nemen contact met u op om te beoordelen wat niet vlekkeloos is verlopen, en hoe we dit kunnen oplossen.

Haddocks

Scheiding

Zeer professioneel.

Edwin Storz

Een goed gevoel.

Uw ervaring

Deze organisatie is professioneel, vriendelijk en behulpzaam.

Reactie Scheiden-online:

Bedankt voor uw positieve woorden!

P. Mozafari

Beeidigung Geregistreerde Partnerschap

Uw ervaring

Na het sturen van ons verzoek werden wij heel snel per email gecontacteerd en het verdere verloop werd ons uitgelegd.
Na het gesprek met de advocaat per videogesprek, aangezien één van ons in...
Na het gesprek met de advocaat per videogesprek, aangezien één van ons in Berlijn wordt, was het alles klaar en het verzoek tot beeidigung van onze Geregistreerde Partnerschap kon naar de rechter gestuurd worden. De advocaat heeft alles zeer gedetailleerd met ons besproken en ons op alles attent gemaakt. Onze Geregistreerd Partnerschap is inmiddels ook ontbonden en het Bureau heeft ervoor gezorgd dat wij alle nodige documenten in ons bezit hebben. Onze ervaring is ronduit fantastisch gezien de uitmuntende serviceverlenging, de snelle en complete antwoorden, de vriendelijkheid en de hoge mate van professionaliteit! Met één woord: Dank U en alles goede!

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw review. Ik heb u beiden graag bijgestaan en ben blij te horen dat het traject voor u goed is verlopen en u tevreden bent. Ik wens u beiden ook al het beste voor de toekomst!