Geert

Prettig, duidelijk en makkelijk gescheiden.

Uw ervaring

Uitstekend. Eerste contact op 26/4 Datum definitieve scheiding 6/6. Duidelijkheid en het houden aan afspraken is prima. Antwoorden via mail gesteld worden dezelfde dag beantwoord.
De actie...
De actie om kwijtschelding van eigen bijdrage te verlenen is ook uitzonderlijk!

Reactie Scheiden-online:

Bedankt voor uw reactie. De laagste eigen bijdrage brengen we inderdaad niet in rekening, waardoor het traject soms zelfs kosteloos is.

Susanne van Doornik

Prima, zorgvuldig en snel

Ingrid

Goede hulp bij scheiding

Uw ervaring

Prima geholpen met wat we moesten regelen en hoe het allemaal werkt.

Sylvion

Fantastisch

Uw ervaring

Uw dienst verlening heb als zeer prettig ervaren. De sfeer was gemoedelijk en ben op belangrijke punten wegwijs gemaakt.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat naast onze dienstverlening de sfeer was zoals wij deze voor ogen hebben.

Winter

Complimenten

Uw ervaring

Dienstverlening was prima, efficiënt. Goede voorlichting met ruimte voor vragen. Klantgericht en vriendelijk. Afwikkeling was als toegezegd, vlot en binnen korte tijd was alles geregeld.

Reactie Scheiden-online:

Bedankt voor uw feedback. Nogmaals veel succes voor de toekomst gewenst.

Haas

Snel.. efficiënt... professionals

Goed.. betrouwbaar..relaxed.. professioneel

hector ferrari

Niet alles zoals het zou moeten

Uw ervaring

Bijna het het hele traject ging goed, de laatste stap ging echter minder, wij hebben te lang moeten wachten op de terug koppeling van de inschrijving bij de gemeente. Wij hebben de gemeente gebeld... Bijna het het hele traject ging goed, de laatste stap ging echter minder, wij hebben te lang moeten wachten op de terug koppeling van de inschrijving bij de gemeente. Wij hebben de gemeente gebeld en kwamen er achter dat u al ruim een week het bewijs van inschrijving had, wij hebben dan u gebeld en de dame die ons te word stond gaf als antwoord dat het te druk was.

Sanne

Professioneel en snel

Uw ervaring

Fijne duidelijke service. Professionele mensen die ons goed hebben begeleid.

langeveld

Prima dienstverlening

als adequaat en vriendelijk

Engel / Ho-Tam-Chay

Proffesioneel, kwaliteit en snel

Uw ervaring

Heel professioneel en snelle afwikkeling