Edwin Storz

Een goed gevoel.

Uw ervaring

Deze organisatie is professioneel, vriendelijk en behulpzaam.

P. Mozafari

Beeidigung Geregistreerde Partnerschap

Uw ervaring

Na het sturen van ons verzoek werden wij heel snel per email gecontacteerd en het verdere verloop werd ons uitgelegd.
Na het gesprek met de advocaat per videogesprek, aangezien één van ons in Berlijn wordt, was het alles klaar en het verzoek tot beeidigung van onze Geregistreerde Partnerschap kon naar de rechter gestuurd worden. De advocaat heeft alles zeer gedetailleerd met ons besproken en ons op alles attent gemaakt. Onze Geregistreerd Partnerschap is inmiddels ook ontbonden en het Bureau heeft ervoor gezorgd dat wij alle nodige documenten in ons bezit hebben. Onze ervaring is ronduit fantastisch gezien de uitmuntende serviceverlenging, de snelle en complete antwoorden, de vriendelijkheid en de hoge mate van professionaliteit! Met één woord: Dank U en alles goede!

A.

Snelle en professionele service!

Uw ervaring

Prettig contact, snelle service, goede tips en fijne adviezen.

Olijhoek

Grote klasse

Uw ervaring

Als handig en zeer positief

Ina Jansen

Prettige ervaring

Uw ervaring

Makkelijk toegankelijk en zeer prettig. Wij hadden alles al op orde en hierdoor kon er snel een afspraak gemaakt worden en konden de zaken snel worden afgehandeld.
Goed bereikbaar en geven duidelijkheid als deze nodig is.

Legtenberg

Feedback scheiden-online

Uw ervaring

Wij hebben een goede ervaring aan de diensten van scheiden-online. Scheiden was voor ons niet heel complex. We hadden zelf al het nodige voorgesproken (ouderschapsplan, verdeling inboedel, alimentatie) en kunnen nog heel goed met elkaar overweg. We zijn erg snel en klantvriendelijk geholpen en te woord gestaan. Bij al onze vragen, dat waren er niet veel want de informatie was helder, kregen we dezelfde dag nog een antwoord. Het online gesprek met de advocaat vond in alle rust plaats en er werd meer dan voldoende tijd voor genomen om alles stap voor stap door te nemen. Kortom, voor ons een heel goede ervaring en ik zou iedereen in dezelfde situatie aanbevelen om scheiden-online te gebruiken.

C.Burgert

Een goede zaak

Uw ervaring

Zeer plezierig.Het was wel de eerste keer.Gelukkig wel.

M van der wulp

Snel en deskundig

Robert Landsbergen

Afwikkeling huwelijk

Uw ervaring

rommelige administratie waar niet goed wordt gelezen en veel verschillende mensen de zaak behandelen, uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.

Erika Wolff

Goed, snel en duidelijke communicatie

Heel goed, prima begeleiding