Joke kouwenhoven

Netjes en correct

Uw ervaring

Netjes en correct en staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden

Frans Nijland

Concreet helder en goed

Uw ervaring

Duidelijke info vooraf tijdens en achteraf

Jan

Hoe makkelijk het kan

Uw ervaring

Zeer professionele ervaring die zeer service gericht en vooral vriendelijk was. Voordeel was wel dat wij als te scheiden paar alles samen hebben gedaan zonder enige spanning en dat bevorderde wel het proces en was het voor de advocaat wel wennen dat we samen achter één computer skypten

JS

Zeer efficiënt en goed.

Koppelaar

Feedback online

Uw ervaring

Zeer klantvriendelijk en prettig, alles werd goed uitgelegd.

Jacqueline Strang

Uw ervaring

Goeie ervaring. Zou het zeker aan raden bij jullie

John

Fijn, maar wel administratieve foutjes (tenminste: Zo noem ik het als ik het scheidingsconvenant van een ander echtpaar krijg….)

prettig

Jacky

Snel scheiden

Uw ervaring

Ik ben twee keer flink teleurgesteld geweest in de back-office. Eerste keer omdat de scheidingsaanvraag 1 week langer is blijven liggen door een fout van de bank - office dan in eerste instantie was toegezegd. De tweede keer, toen waren we al gescheiden, kreeg ik mail die alleen voor mijn ex was bedoeld. Al met al toch redelijk snel gescheiden maar de dienstverlening vind ik redelijk tot matig. Dit lag overigens niet aan de advocaat. Fijne man, heldere uitleg.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw verzoekschrift is inderdaad bijna een week later ingediend dan de bedoeling was. Naar aanleiding van dit incident hebben we het werkproces nogmaals beoordeeld en verbeterd. Mailverkeer in een gezamenlijk dossier wordt altijd naar beide partijen gestuurd. Ook als het bijvoorbeeld een vraag van een van beide partijen is ten aanzien van de aankoop van een nieuwe woning of een vraag over toeslagen. We willen voorkomen dat binnen een dossier mailverkeer ontstaat tussen een van beide partijen en de advocaat zonder dat d ander daarvan op de hoogte is.

Geert

Prettig, duidelijk en makkelijk gescheiden.

Uw ervaring

Uitstekend. Eerste contact op 26/4 Datum definitieve scheiding 6/6. Duidelijkheid en het houden aan afspraken is prima. Antwoorden via mail gesteld worden dezelfde dag beantwoord.
De actie om kwijtschelding van eigen bijdrage te verlenen is ook uitzonderlijk!

Reactie Scheiden-online:

Bedankt voor uw reactie. De laagste eigen bijdrage brengen we inderdaad niet in rekening, waardoor het traject soms zelfs kosteloos is.