Els Wezenberg (scheiding was in 2017, had de mail nog steeds in mijn bestand. Vr groet.

Makkelijk en simpel, in een hele ingewikkelde periode.

Super fijn

Job

Snel en efficient

Uw ervaring

Duidelijke toelichting, goed gesprek met de advocaat. Toen het verzoekschrift al bij de Rechtbank lag, besloten we de woning toch te verkopen aangezien ik de woning niet kon overnemen na een gesprek... Duidelijke toelichting, goed gesprek met de advocaat. Toen het verzoekschrift al bij de Rechtbank lag, besloten we de woning toch te verkopen aangezien ik de woning niet kon overnemen na een gesprek met de bank. Het convenant kon nog snel aangepast worden en naar de rechtbank gestuurd.

A

Prettig; duidelijk en snel

Patricia

Kan beter

Uw ervaring

Wij hebben het middelste pakket gekozen. Gesprek met de Auke de advocaat op 29 april was zeer prettig en duidelijk. 29 april, deze dag direct de gevraagde papieren teruggestuurd en op 8 mei zijn de... Wij hebben het middelste pakket gekozen. Gesprek met de Auke de advocaat op 29 april was zeer prettig en duidelijk. 29 april, deze dag direct de gevraagde papieren teruggestuurd en op 8 mei zijn de papieren pas naar de rechtbank gestuurd. Er wordt een week nadat je een mail hebt gestuurd pas gereageerd en helaas is de scheiding nog steeds niet rond. We wachten inmiddels al 5 1/2 week.

Wilma

Prima bureau als je alle tijd hebt.

Uw ervaring

Videogesprek met meneer Bakker heel goed. Uitleg procedure ook.
Videogesprek met meneer Bakker heel goed. Uitleg procedure ook.
Prijs ook prima. Maar communicatie bedroevend. We hadden een spoedprocedure, maar kregen steeds antwoorden, zoals, we moeten afwachten. Een actieve houding om ons op de hoogte te houden was ver te zoeken. Ik zal u niet vermoeien met alle details. Maar sinds vandaag is het eindelijk rond. Na heel veel bellen en boos worden vanuit onze kant. Het toppunt vond ik dat belangrijke stukken die naar de gemeente moesten worden gestuurd, niet eens aangetekend werden verstuurd, waardoor de post er na ruim een week nog niet was.

Kasper

Uw ervaring

We hadden gekozen voor het pluspakket. Duidelijke informatie vooraf en een vaste prijs en omdat er geen kinderen in het spel zijn, waren we er samen snel uit

Frans

Top afgewikkeld (en coronaproof)

Uw ervaring

Prettig gesprek met de advocaat via de video. De Rechtbank had een week langer nodig voor de uitspraak, maar uiteindelijk in minder dan 6 weken klaar.

SamenGratisScheiden

NOOIT DIEN

Uw ervaring

Het hele online en/of gratis scheiden is, zeker als er kinderen bij betrokken zijn, niet aan te raden!! Omdat de scheidingsovereenkomst meestal een standaard formulier is waarin zelden alle aspecten... Het hele online en/of gratis scheiden is, zeker als er kinderen bij betrokken zijn, niet aan te raden!! Omdat de scheidingsovereenkomst meestal een standaard formulier is waarin zelden alle aspecten staan of verkeerd staan tegenover wat de bedoeling was. Puinhoop achteraf dus. Met kinderen nog veel erger, het ouderschapsplan is vaak veel te beperkt en zeker als het om je kinderen gaat wil je niet te horen krijgen na een tijdje, ja hadden we besproken..maar niet ondertekend.
Dit van een vader die jaren na de scheiding en jaren van afwezigheid van de moeder opeens word geconfronteerd met zijn ex die OPEENS een moeder instinct leuk lijkt te hebben ontwikkeld. Ookal hebben ze boel besodemieterd, toch hebben vrouwen mbt ouderschap helaas nog steeds een streepje voor. Dus mannen en vrouwen, neem gewoon een advocaat en bespaar nog meer verdriet en stress achteraf. Ik weet er alles van. Veel succes! (Publicatie slechts toegestaan als geen persoonlijke gegevens vermeld worden.)

Daisy

Goed en netjes geregeld

Uw ervaring

Perfecte service als je het samen eens bent. Duidelijk stappenplan. Goed gesprek gehad met de advocaat die nog wat nuttige aanpassingen had. De procedure ging daarna vlot, alleen had de gemeente een... Perfecte service als je het samen eens bent. Duidelijk stappenplan. Goed gesprek gehad met de advocaat die nog wat nuttige aanpassingen had. De procedure ging daarna vlot, alleen had de gemeente een foutje gemaakt bij de inschrijving en dat heeft scheiden-online meteen laten herstellen door de gemeente.

Albert

Advocaat prima, administratie moet echt beter.

Uw ervaring

Het gesprek met Auke was zeer prettig en duidelijk.
Het gesprek met Auke was zeer prettig en duidelijk.
Administratie moet beter, na zelf 2 keer vragen in een maand tijd bleek dat de gemeente de uitschrijving naar een verkeerd adres gestuurd had. Niemand die na de eerste keer actie ondernam.
Op mijn laatste reactie maar een slap antwoord.
De termijn heeft langer geduurd dan de beloofde tijd.