Fleur

Fijne begeleiding

Uw ervaring

Goede tips gekregen en een prettig gesprek met de advocaat. Daarna was het in vier weken klaar, ondanks dat de advocaat ons waarschuwde dat het druk was bij de rechtbank.

Janine

Erg slordige en trage organisatie.

Uw ervaring

Erg slordige en trage organisatie. Hoewel ze op de website beloven dat het snel en zorgeloos is, moet je ze bij iedere stap controleren, wijzen op de afspraken en corrigeren. Kortom een stelletje prutsers die voor wat ze werkelijk doen veel geld vragen en er ook nog erg lang over doen!

John Bouma

Zeer slechte communicatie, geen respons op mail en/of telefoon

Uw ervaring

We zijn nu ruim 6 weken verder en krijgen maar geen reactie op ons verzoek om een aantal wijzigingen door te voeren in ons scheidingsconvenant.

Gieta Jankie-ducaneux

Ik ben doof en Henk slecht hoor rollator.

Geschiedenis Henk goed feb 2020 ,

Mee verhuis S Gravenweg 141
2902LG CAPELLE AAN DEN IJSSEL Feb

Duitsland...
Ik ben doof en Henk slecht hoor rollator.

Geschiedenis Henk goed feb 2020 ,

Mee verhuis S Gravenweg 141
2902LG CAPELLE AAN DEN IJSSEL Feb

Duitsland steve Frank en help mij goed succesvol vriend mij maart 2020 hollandse

Getrouwde steve en gieta .

Aparte kamer groot Henk slaapt oké

Steve Frank-Jankie
Kamer slapen goed ?

Uw ervaring

Help tolk vrouw spreekt oké

Ik ben doof en steve Frank hollandse?
WhashAap + (619) 202-5668 steve Frank Duitsland bank Sparkasse Berliner goed.

Ser

Super fijn concept

Uw ervaring

Kundig en efficiënt. Daarnaast scherp geprijsd.

Willem

Matig

Uw ervaring

Juridisch, prima. Informatievoorziening tijdens de procedure zeer matig. De gemeente was eerder op de hoogte dan wij.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat u dit als negatief heeft ervaren. De gemeente is altijd eerder op de hoogte van de echtscheiding dan de advocaat en de clienten, omdat zij de instantie... Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat u dit als negatief heeft ervaren. De gemeente is altijd eerder op de hoogte van de echtscheiding dan de advocaat en de clienten, omdat zij de instantie zijn die de echtscheiding inschrijven. De echtscheiding wordt door de huwelijksgemeente ingeschreven en direct electronisch verwerkt in de BRP. Na die inschrijving ontvangt de advocaat een bewijs van inschrijving. Dat laatste gaat helaas meestal nog per post.

Miranda Van der Velde

Beoordeling scheiding

Uw ervaring

De procedure verliep heel goed. Alle documenten waren zeer duidelijk en makkelijk naar persoonlijke situatie aan te passen. Persoonlijk gesprek verliep erg professioneel. En hebben nog een aantal goede tips mogen krijgen.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback, en nogmaals alle succes vor de toekomst gewenst.

T Bruijn

goed

Jasmijn

Snel afgehandeld en hele goede service

Uw ervaring

Mijn ervaring is erg goed met B& Advocaten. Ik werd altijd vriendelijk te woord gestaan en ondanks het basispakket zijn we vakkundig en snel geholpen.

Reactie Scheiden-online:

Dat was de bedoeling. Goed te horen dat alles naar wens is verlopen.

Joke kouwenhoven

Netjes en correct

Uw ervaring

Netjes en correct en staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden