B.Henstra

Scheiden online prima geregeld!!!

Uw ervaring

De dienstverlening was keurig. Wanneer ik jullie belde met een vraag, werd ik keurig te woord gestaan. Werd prima geholpen!!! Ook de mailwisseling ging prima!!!

Koops

Super efficient en goede service

Uw ervaring

Voor onze scheiding, waar we alles al zelf hadden geregeld, uitgezocht en besloten, is Scheiden-online een uitstekende service. De dienstverlening is efficient, professioneel en vriendelijk.

J. Harmanni

Goed.

Goed.

Lieke

Goede hulp bij vriendschappelijke scheiding

Uw ervaring

Goed. Wij twijfelden of we gesprek nodig hadden, maar blij dat toch gedaan. Zijn op goede manier uit elkaar gegaan, maar advocaat hielp ons met details die wij niet voor ogen hadden.

Haringhuizen

Snel en deskundig

Uw ervaring

Wij vonden het snel geregeld en deskundige begeleiding.

R.Leeflang

Fijne ervaring in moeilijke tijden.

Uw ervaring

ik was prettig verrast door de fijne ontvangst op uw kantoor en de goede en snelle afhandelijk van alles. Ook de telefonische adviezen als we iets niet snapten was altijd vriendelijk en men had alle tijd voor je. !!!

Kossakowski

Scheiding

Uw ervaring

Prettige en klantvriendelijk dienstverlening. Hebben veel uitleg gehad over de procedure en deze verliep heel prettig

Bernard Engels

Een 10 met een griffel

Uw ervaring

Een vervelende gebeurtenis wordt omgezet in een prettig iets door de professionele, adequate, accurate en plezierige manier van begeleiden en afhandelen. Vooral de plezierige en persoonlijke manier van handelen door de heer Bakker heeft ons enorm goed gedaan.

Carlos Domacassé

Scheiden Online, pijnlijk maar realistisch

professioneel en adviseren

R.vd.ende

Zeker aangeraden

Uw ervaring

Voor vele mensen zou ik zeggen...
Zoek niet verder en neem contact met hun op. Ik raad dit advocaten buro aan. Ze hebben mij en me ex vrouw goed geholpen. En ik ben dik tevreden.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.