C.C. Dekker

Snel en zorgvuldig

Uw ervaring

Goede dienstverlening. De mogelijkheid om alles online te regelen scheelt een hoop (reis)tijd. De online bespreking van het scheidingsconvenant was prettig. De afhandeling was snel.

Meral

Goede ervaring

Uw ervaring

Snel en duidelijke informatie.

Van der Loo

Echtscheiding

Uw ervaring

Het is natuurlijk geen mooie beslissing om van je partner te mirten scheiden. Althans voor mij. Daarom was ik erg blij met de prettige en snelle afhandeling. Zeer kundig en duidelijk... Het is natuurlijk geen mooie beslissing om van je partner te mirten scheiden. Althans voor mij. Daarom was ik erg blij met de prettige en snelle afhandeling. Zeer kundig en duidelijk geadviseerd.

Marjolein Guit

Heel tevreden

Uw ervaring

Heel tevreden, goede voorlichting en uitleg gekregen. Ik vond dat de betrokken advocaat ons echt hoorde, en een zorgvuldige en empathische benadering had.

M de N

Prima geregeld online, en goed geholpen

Uw ervaring

Snel geregeld als je met een scheiding op 1 lijn zit. Is zeer goed samen te doen via dit platform. Raad het dan ook aan, dit is voordeliger dan bij een kantoor.

Ramzy Ryaan

Prettig en snelle afwikkeling

Uw ervaring

Goede snelle service inclusief begeleidend advies

Erwin_P

Echtscheiding

Zeer goed

Marlize

Slecht contact

Uw ervaring

December 2023 hebben mijn ex man en ik contact gezocht met Scheiden-online. Wij werden in eerste instantie goed geholpen en ook het eerste contact met de advocaat was goed. De stukken werden... December 2023 hebben mijn ex man en ik contact gezocht met Scheiden-online. Wij werden in eerste instantie goed geholpen en ook het eerste contact met de advocaat was goed. De stukken werden bekeken, doorgelezen en doorgestuurd naar een rechtbank. Toen wij deze officiele stukken van de rechtbank ingediend hadden bij de notaris voor de overdracht van de woning kregen wij een bericht van de notaris dat er onjuistheden in staan. De notaris heeft uitgelegd wat er niet klopt. Ik heb toen direct een mail gestuurd naar Scheiden-online met de vraag wat dit betekend en hoe het dan zit. Deze mail heb ik januari verstuurd en kreeg ik in april een mail van terug dat ze er naar gaan kijken en er dan nog op terug komen. Daarna ook niets meer van ze gehoord. Erg slecht.

Bruijn

Snel en adequaat

Uw ervaring

Prima gesprek, prima proces, heldere communicatie