Jos van Bommel

Scheiden is nooit leuk

Uw ervaring

Ondanks de titel is het juridische gedeelte zonder moeilijke hobbels afgehandeld

M. van der Laan -Bouwmans

Slecht voorgelicht.

Uw ervaring

We hebben niet zo'n prettige ervaring. De advocaat die ons te woord heeft gestaan heeft verzuimd om ons goed in te lichten wat het inhoudt als we afstand doen van elkaars pensioen. Het gevolg... We hebben niet zo'n prettige ervaring. De advocaat die ons te woord heeft gestaan heeft verzuimd om ons goed in te lichten wat het inhoudt als we afstand doen van elkaars pensioen. Het gevolg daarvan is dat ik straks ettelijke honderden euro's per maand misloop. Als ik beter geïnformeerd was had ik nooit voor dit convenant getekend en had ik nooit afstand gedaan van het pensioen van mijn man, omdat ik door onze gezamenlijke keuze om ons gezin te verzorgen nooit pensioen heb kunnen opbouwen. Dus ik ben zacht gezegd niet tevreden over de begeleiding die we hebben gehad.

Reactie Scheiden-online:

Heel vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de informatievoorziening bij uw echtscheiding. Bij iedere afspraak in het convenant leggen wij uit wat de gevolgen van een keuze zijn. In uw... Heel vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de informatievoorziening bij uw echtscheiding. Bij iedere afspraak in het convenant leggen wij uit wat de gevolgen van een keuze zijn. In uw geval is dit ook nog een keer schriftelijk vastgelegd in een brief aan u, juist omdat u er voor koos afstand te doen van elkaars pensioen en er een verschil in opbouw was. Ik zag dat u verder zelf geen contact met ons kantoor heeft opgenomen in verband met uw klacht. U kunt contact met ons kantoor opnemen om een afspraak te maken, zodat we kunnen kijken waar wij u beiden mee kunnen helpen.

DK

Snel goed en betaalbaar

Uw ervaring

Mijn ervaring met dit kantoor heb ik als erg prettig ervaren. Onze scheiding was snel geregeld, professioneel en netjes afgehandeld. Goede en heldere communicatie, ook via de mails en telefoon. Erg... Mijn ervaring met dit kantoor heb ik als erg prettig ervaren. Onze scheiding was snel geregeld, professioneel en netjes afgehandeld. Goede en heldere communicatie, ook via de mails en telefoon. Erg vriendelijk personeel. Betrouwbare advocaat die alles snel afhandelt en je goed op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen. Absolute aanrader!

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat alles naar wens is afgewikkeld.

Robert

Scheiding

Duidelijk en snel

Lilla

Prima afhandeling, tevreden!

Uw ervaring

Snelle en correcte afhandeling! Precies zoals een scheiding moet lopen als je verder geen gecompliceerde zaken hebt als (ex)koppel.

Corina

Goede begeleiding bij echtscheiding

Uw ervaring

Goede en zorgvuldige begeleiding bij het doornemen van het echtscheidingsconvenant. En later door het bureau goed advies en meedenken of en zo ja hoe de procedure versneld kon worden ivm de aanschaf... Goede en zorgvuldige begeleiding bij het doornemen van het echtscheidingsconvenant. En later door het bureau goed advies en meedenken of en zo ja hoe de procedure versneld kon worden ivm de aanschaf van de woning. Duidelijke informatie en instructie.

Reactie Scheiden-online:

Goed te horen dat alles naar wens is verlopen. Ik begreep dat het ook gelukt is om de aanschaf van de woning. veilig te stellen. Ik wens u beiden veel succes toe voor de toekomst.

h.ja. verkaart

Ik bel alleen maar en dat was vlot ook de antwoorden

goed

Sheugnet

Fast and efficient help

Uw ervaring

As foreigners we have no clue how to navigate sensitive subjects like divorce. The process was done easily and went a lot faster than expected. Thank you for the help.

Reactie Scheiden-online:

You're welcome. It was happy to assist you with the divorce.

Sicco

Uw ervaring

duidelijk, recht door zee, eerlijk en snel

Mart Ravensbergen

Uitstekend

Uw ervaring

Snelle afwikkeling en fijn contact