Maartje Bak

Beoordeling

Uw ervaring

Rust in de chaos en emoties kunnen vinden.
Zeer emphatische mediator. Neemt alle tijd om het goed te kunnen regelen. Ik voelde mij echt gehoord in het proces.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw positieve recatie. Chiel heeft u graag bijgestaan tijdens de mediation en datzelfde geldt voor mij voor de afwikkeling daarna. Ik wens u beiden nogmaals alle succes toe voor... Hartelijk dank voor uw positieve recatie. Chiel heeft u graag bijgestaan tijdens de mediation en datzelfde geldt voor mij voor de afwikkeling daarna. Ik wens u beiden nogmaals alle succes toe voor de toekomst.
Auke

Yvonne Onwezen

Goed bedrijf

doorzichtig, eerlijk en snel

P. N. van der Heijden

Ervaring met B& Familierecht Advocatuur & Mediation

Uw ervaring

Mijn contacten met B& Familierecht Advocatuur & Mediation heb ik als bijzonder prettig ervaren.
Mijn scheiding is op een snelle en professionele manier behandeld.

Willem Hoekstra

Vakkundig en goed geregeld

Uw ervaring

Vanaf de aanmelding steeds goed contact en via de mail veel informatie en hulp.
Ook telefonisch goed bereikbaar en alles uiteindelijk netjes en snel geregeld.

Bedankt voor uw review.

Jacqueline

Goed geregeld!

Uw ervaring

Duidelijke info, daarna online gesprek, alle afspraken nagekomen. Binnen 6 weken gescheiden. Geen gedoe!

Snel en deskundig

Uw ervaring

De scheiding is snel en deskundig afgerond en alles kon online geregeld worden.

Dirk schijffelen

Erg tevreden

Top

Frenkie

Top bedrijf!

Uw ervaring

Enorm goed en snel geholpen. De scheiding netjes en vakkundig afgewikkeld. Voor de prijs die je ervoor betaald zeker een aanrader voor mensen die niet de financiële mogelijkheid hebben om duizenden... Enorm goed en snel geholpen. De scheiding netjes en vakkundig afgewikkeld. Voor de prijs die je ervoor betaald zeker een aanrader voor mensen die niet de financiële mogelijkheid hebben om duizenden euro's te betalen voor de afwikkeling van de scheiding.

Rianne Bultstra

Tevreden gescheiden

Erg goede ervaring.
Snelle service, snelle antwoorden en afhandeling.
Bij elke vraag kun je hier terrecht en word je snel geholpen.
Ook erg fijn dat de bespreking ook online kan. Je...
Erg goede ervaring.
Snelle service, snelle antwoorden en afhandeling.
Bij elke vraag kun je hier terrecht en word je snel geholpen.
Ook erg fijn dat de bespreking ook online kan. Je krijgt hele duidelijke instructies in deze toch lastige periode.
Hier staan ze echt voor je klaar en met heel veel respect.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen een review te schrijven. En erg fijn te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

Ada

Snel en menselijk.