Angelika Putz

Zeer goed

Jan

Snel en redelijk eenvoudig

Uw ervaring

Scheiding was snel afgehandeld. Van te voren wordt een voorbeeld convenant gegenereerd wat overzichtelijk was en redelijk eenvoudig in te vullen. Gekozen voor het Pluspakket zodat we ook een gesprek... Scheiding was snel afgehandeld. Van te voren wordt een voorbeeld convenant gegenereerd wat overzichtelijk was en redelijk eenvoudig in te vullen. Gekozen voor het Pluspakket zodat we ook een gesprek met de advocaat hadden. Dit gesprek is zeer goed bevallen. Met de advocaat (Auke Bakker) het door ons ingevulde convenant prima toegelicht/gevolgen uitgelegd, waardoor we op een paar punten het convenant hebben aangepast.

Veenstra

Kan niet beter

Uw ervaring

Geweldig zo fijn dat alles snel en soepel ging

Siem

Scheiden-online kan ik aanbevelen

snel, correct, bereikbaar, betaalbaar

Kees

Snel en simpel

Uw ervaring

Leveren voor de prijs die ze zeggen . Eenvoudige afwikkeling en behoudens twee brieven met originele stukken echt alles online geregeld .
Had eerder al geïnformeerd bij andere aanbieders...
Had eerder al geïnformeerd bij andere aanbieders voor online scheiden maar die leverde niet voor de prijs die ze adverteren . Dit kantoor levert wel wat ze adverteren

MF

Snel en vakkundig

goed

Harold Kuijpers

Keurig netjes

Uw ervaring

Alles keurig netjes en precies volgens afspraak geregeld.

Stanislaw Liguzinski

Great service

Uw ervaring

It was fast, clear and effective.

B

Snel en netjes

Alles netjes en snel geregeld. Binnen 4 weken officieel gescheiden

Mariella

Netjes afgehandeld

Uw ervaring

Ondanks dat het lang heeft geduurd, iets waar wijzelf debet aan waren, binnen een half jaar gescheiden