Meijers

Enorm tevreden! Super fijn en snel geholpen

Jacqueline

Heel persoonlijk en goede begeleiding.

R. Koning

Zeer goed, tot in de puntjes alles besproken en uitgewerkt. Goede balans tussen het menselijke en de praktische kant van een scheiding.

Ruben van Dijk

Goede ervaring, vakbekwaam en rustig.

Miriam Duivenvoorden

Roosmarijn is duidelijk, heeft verstand van zaken en denkt mee.

Christa

Scheiden is nooit leuk. Zeker als je kinderen hebt, komt er een hoop op je af en weet je eigenlijk niet wat je allemaal moet regelen. Tegelijkertijd wil je het zo goed mogelijk doen. Roosmarijn... Scheiden is nooit leuk. Zeker als je kinderen hebt, komt er een hoop op je af en weet je eigenlijk niet wat je allemaal moet regelen. Tegelijkertijd wil je het zo goed mogelijk doen. Roosmarijn heeft ons op al deze zaken gewezen en begeleidt waardoor veel zorgen uit handen werden genomen. Daarbij was ze altijd helder en toegankelijk en nam ze een neutrale positie in. De kinderen vonden het gesprek met haar ook heel fijn.

Tamara

Een ontzettende fijne, vriendelijke en doelgerichte hulp tijdens een moeilijk en gevoelig proces.

Simone

Ik vond de gesprekken en het contact met Roosmarijn heel fijn. Ze heeft heel goed oog voor beide partijen en stelt zich neutraal op. Ook is Roosmarijn heel flexibel en denkt ze echt mee aan... Ik vond de gesprekken en het contact met Roosmarijn heel fijn. Ze heeft heel goed oog voor beide partijen en stelt zich neutraal op. Ook is Roosmarijn heel flexibel en denkt ze echt mee aan oplossingen.

Hele fijne begeleiding, denkt mee in oplossingen

Paul Rijnbeek

Gedegen, deskundig en onafhankelijk. Heel erg tevreden geweest over de wijze waarop Roosmarijn dit traject heeft begeleidt.