Hallo, Ik heb de lessen bij mijn eerste module fijn ervaren.
Hallo, Ik heb de lessen bij mijn eerste module fijn ervaren.
Echter vind ik over het over het algemeen dat deze opleiding meer geschikt is voor medewerkers die zelf in HR werkzaam zijn en zich zelf willen update. Ik vind niet dat het geschikt is voor studenten die alleen kennis op willen doen. Omdat de examen eisen best wel hoog zijn en niet al te makkelijk zijn om toe te passen in praktijk.
Ik zal me zelf als voorbeeld geven, ik moest voor mijn eerste module een verslag-rapport maken over hoe de HR is samengesteld bij mij, terwijl ik werkzaam ben in een opkomende eigen berdrijf. Mijn doel bij het volgen van deze module was kennis op doen, zodat ik deze kan toepassen. Dat de kennis die je hebt opgedaan tijdens de lessen getoetst worden is prima en ook fijn, maar zo'n hele verslag met eisen vind ik te veel gevraagd. Aangezien ik deze module volg om kennis op te doen. Ik vind het jammer dat mocht je extra les willen of meer uitleg, dat je dan hiervoor mag betalen. Terwijl de studie kosten voor deze module best wel hoog zijn. ( deze module vind ik geschikt voor HR medewerkers, en de examen is te hoog gegrepen voor studenten die geen HR achtergrond hebben)

Wat mijn tweede module betreft, vind ik het online volgen van de lessen, waar ik me niet voor heb aangemeld echt niet fijn. Ik heb bewust gezonden voor klassikaal op locatie omdat ik dan het gevoel heb meer uit te kunnen halen. Ik vind dat je meer begeleiding nodig hebt bij de opdrachten, zeker als je geen achtergrond hebt in deze module. Arbeidsrecht is een pittige onderwerp en daar heb je meer uitleg en begeleiding bij nodig vind ik. Het blijkt ook als ik zie hoe de rest van de studenten hebben gereageerd bij deze module. De examen moet nog plaats vinden voor de module arbeidsrecht, ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Een tip van uit mij zou zijn, in de communicatie bij de aanmeldingen echt duidelijker in beeld brengen wat jullie verwachtingen zijn en hoe de lessen gaan plaats vinden.

Zoals jullie kunnen zien, ben ik niet zo positief, erg jammer omdat ik er wel echt naar uit keek. Hierdoor heb ik mijn afgemeld voor de laatste en 3de module. En hoop ik deze elders te kunnen volgen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat jammer om te lezen over je ervaringen. We kunnen ons goed voorstellen dat je het graag anders had gezien. We vinden het dan ook jammer dat je er voor kiest om niet je derde module bij ons te... Wat jammer om te lezen over je ervaringen. We kunnen ons goed voorstellen dat je het graag anders had gezien. We vinden het dan ook jammer dat je er voor kiest om niet je derde module bij ons te volgen. We gaan je feedback hierover intern doorzetten en mocht je nog vragen hebben, horen we het graag!
Scheidegger Opleidingen

Onverwachts moest ik de les virtueel volgen. Bij het starten van de opleiding was het mij niet duidelijk dat als ik de opleiding live begin dat een andere module bij te weinig aanmeldingen virtueel... Onverwachts moest ik de les virtueel volgen. Bij het starten van de opleiding was het mij niet duidelijk dat als ik de opleiding live begin dat een andere module bij te weinig aanmeldingen virtueel kan zijn. Dit staat in kleine lettertjes in de voorwaarden. Ik vind dat geen transparante communicatie. Aan het begin van mijn studiekeuze had ik al aangegeven dat ik het absoluut niet virtueel wil volgen. Het is veel lesstof voor maar 3 lessen. Grote huiswerkopdrachten dat bijna niet behandeld wordt. Dit
Motiveert ook niet om het te maken. Studiebegeleiding is slecht te bereiken. Wanneer ik medewerkers bel weten ze vaak niet het antwoord. Over het algemeen ben ik niet tevreden en zal ik Scheidegger niet bij andere aanraden.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen. We kunnen ons goed voorstellen dat je bepaalde dingen graag anders had gezien. We gaan je feedback intern met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Paula

Opleiding an sich is prima, maar dit is vooral te danken aan de docenten die afwijken van het lesmateriaal en de lesinhoud. Scheidegger biedt verouderde lesmateriaal, niet aansluitend lesmateriaal... Opleiding an sich is prima, maar dit is vooral te danken aan de docenten die afwijken van het lesmateriaal en de lesinhoud. Scheidegger biedt verouderde lesmateriaal, niet aansluitend lesmateriaal aan. Daarbij zijn de eerste 2 modules in een zwaar verouderde locatie met weinig facaliteiten. Daarbij zijn de huiswerkopdrachten soms te zwaar voor een student (denk in arbeidsrecht aan de opdracht bij les 1 om een heel arrest te ontleden.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Goed dat je dit aangeeft, Paula! Bedankt voor het delen van je feedback met ons.
Scheidegger Opledingen

Annita

Studie begeleiding belt niet terug slechte zaak

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat jammer om te lezen, Annita. Zou je met ons contact kunnen opnemen via een van onze Social Media kanalen? Dan assisteren we je graag verder.

Karin

Prima opleiding. Vind het wel beschamend dat er tekstueel zoveel fouten staan in de examenvragen alsook in de opdrachten op mijn e-connect. Hebben jullie hulp nodig met het redigeren op taalgebied... Prima opleiding. Vind het wel beschamend dat er tekstueel zoveel fouten staan in de examenvragen alsook in de opdrachten op mijn e-connect. Hebben jullie hulp nodig met het redigeren op taalgebied van de examenvragen of de opdrachten dan bied ikmij daarvoor aan.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We nemen je feedback intern met ons mee wat betreft het lesmateriaal, Karin! Bedankt voor je feedback.

Erik

Leuke opleiding wat inzichten geeft in de psychologie en de mens,

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor je feedback, Erik! Fijn dat de opleiding je nieuwe inzichten heeft gegeven.
Scheidegger Opleidingen

Mooie leslocatie. Netjes en alles prima voor elkaar. Alleen jammer dat de lessen zo ver weg waren en niet op de voorkeurslocatie/plaats.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je tevreden bent over de opleiding. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat je graag les had gehad op je voorkeurslocatie. Helaas komt het soms voor dat bij te weinig aanmeldingen er... Wat fijn dat je tevreden bent over de opleiding. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat je graag les had gehad op je voorkeurslocatie. Helaas komt het soms voor dat bij te weinig aanmeldingen er geschoven moet worden in de planning. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Scheidegger Opleidingen

Leuke opleiding. E connect systeem werkt bij elearning niet lekker bij groepsopdrachten.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Fijn dat je tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor je feedback.

Monique

Fijne oefen opdrachten, de stof is goed opgebouwd. Wel veel droge stof, dus het is wel echt even motivatie zoeken om je er in te verdiepen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is fijn om te lezen, Monique. Bedankt voor je feedback!
Scheidegger Opledingen

Goede mix tijdens de lessen mbt theorie en oefenen. Meerkeuze examens vind ik niet passend bij de aard van de opleiding. Dit hebben meerdere studenten / cursisten aangegeven hetgeen inmiddels is... Goede mix tijdens de lessen mbt theorie en oefenen. Meerkeuze examens vind ik niet passend bij de aard van de opleiding. Dit hebben meerdere studenten / cursisten aangegeven hetgeen inmiddels is aangepast.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback. Fijn om te lezen dat het is opgelost.