Sandra

De docent had rust en nam genoeg tijd om naast de stof ook op gesprekken in te gaan van de studenten. Dat maakte dat de stof levendiger werd en bij het behandelen hiervan ons handvatten gaf om mee... De docent had rust en nam genoeg tijd om naast de stof ook op gesprekken in te gaan van de studenten. Dat maakte dat de stof levendiger werd en bij het behandelen hiervan ons handvatten gaf om mee aan de slag te gaan. DIt alles in een vertrouwde omgeving.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om te horen, Sandra! Daar zijn we erg blij mee. Bedankt voor je positieve feedback!
Scheidegger Opleidingen

Het was voor mij in het begin even wennen om weer naar jaren aan een opleiding te beginnen. Maar vooral bij de eerste module had ik een lerares die hier heel veel sturing bij gegeven heeft, dit was... Het was voor mij in het begin even wennen om weer naar jaren aan een opleiding te beginnen. Maar vooral bij de eerste module had ik een lerares die hier heel veel sturing bij gegeven heeft, dit was erg fijn. Ik ben ook blij dat ik haar bij de eerste module heb gehad, want helaas miste ik dit heel erg bij de volgende modules. Ik vind het jammer dat sommige docenten erg korte feedback geven bij een opdracht of feedback die heel algemeen is waarvan blijkt dat alle studenten dezelfde feedback ontvangen hebben. Ook vind ik het jammer dat je zoveel opdrachten moet insturen en je punt hangt helemaal af van het examen of moduleopdracht. Het zou veel meer bevorderen als je voor sommige opdrachten ook een punt zou ontvangen. Je moet goed zelfstandig kunnen werken anders is de online leeromgeving denk ik niet geschikt voor je. wel ben ik altijd heel goed geholpen dor Scheidegger als ik vragen had die buiten de lesstof stonden.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons! Allereerst fijn dat je tevreden bent over de eerste module. We gaan je feedback over de overige modules intern met ons meenemen. Mocht je hier verder... Bedankt voor het delen van je feedback met ons! Allereerst fijn dat je tevreden bent over de eerste module. We gaan je feedback over de overige modules intern met ons meenemen. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, laat het ons dan gerust even weten!
Scheidegger Opleidingen

Inmiddels zit ik aan het einde van mijn opleiding.
Helaas heb ik vooral bij mijn laatste docent veel gemist.
Inmiddels zit ik aan het einde van mijn opleiding.
Helaas heb ik vooral bij mijn laatste docent veel gemist.
Hij las letterlijk alle plaatjes uit het boek op en zat om de vijf minuten op de webcam te gapen.
Dit werkt niet motiverend en daarnaast gaven de lesavonden zo geen meerwaarde aan je opleiding.
Ik heb dit meerdere malen besproken met mijn mede studenten en die gaven aan hetzelfde hierover te denken
Er zijn zelfs meerdere momenten geweest waarbij we hem moesten wijzen op iets wat niet goed ging of niet klopte.

Guido

Goed!! Veel geleerd.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om te lezen, Guido! Daar zijn we erg blij mee. We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.

Cynthia

De docenten vind dat het alleen op haat manier gemaakt mocht worden de verslagen. Steeds weer de opmerking dat het op HBO niveau moest. Wat ik begrijp. Maar alleen haar manier van schrijven was... De docenten vind dat het alleen op haat manier gemaakt mocht worden de verslagen. Steeds weer de opmerking dat het op HBO niveau moest. Wat ik begrijp. Maar alleen haar manier van schrijven was juist. Hoe ik mijn verslagen inleverde was altijd fout. Verder is de online leeromgeving heel duidelijk en fijn

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat jammer om te lezen over je ervaringen met de docent. We zetten dit intern door aan de desbetreffende afdeling. Verder vinden we het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding,... Wat jammer om te lezen over je ervaringen met de docent. We zetten dit intern door aan de desbetreffende afdeling. Verder vinden we het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding, Cynthia!

Rianne

Gezien de informatie vooraf dacht ik dat het een compleet andere opleiding was! Wat ik mee gekregen heb, past niet in een normaal bedrijf. Voor puur coach klopt het wel, maar niet als bedrijfscoach... Gezien de informatie vooraf dacht ik dat het een compleet andere opleiding was! Wat ik mee gekregen heb, past niet in een normaal bedrijf. Voor puur coach klopt het wel, maar niet als bedrijfscoach vind ik. Vandaar ook gestopt.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat jammer om te lezen dat je dacht dat het een andere opleiding was. We nemen je feedback hierover intern met ons mee!

Ada

De leerstof sluitwerk aan bij de praktijk. Wat ik wel erg heb gemist is een stukj begeleiding. Je moet echt bijna alles zelf uitzoeken. Het is veel persoonlijker als je bv een leeraar fysiek ziet.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Goed dat je dit aangeeft, Ada! Bedankt voor het delen van je feedback.
Scheidegger Opleidingen

Ik werk nog niet in de zorg, heb voorheen wel in het ziekenhuis gewerkt, maar dan op een heel ander vlak. De opleiding was véél, naast een gewone baan, maar goed te doen. Als je deze opleiding... Ik werk nog niet in de zorg, heb voorheen wel in het ziekenhuis gewerkt, maar dan op een heel ander vlak. De opleiding was véél, naast een gewone baan, maar goed te doen. Als je deze opleiding prijstechnisch vergelijkt met de branche waar ik nu in werk ( financiële sector) dan ligt deze stukken hoger.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Scheidegger Opleidingen

Graag op locatie willen komen, maar dit was niet mogelijk. Ja alleen in amsterdam , terwijl we in het oosten wonen. Dus geen optie. Zet dan in de brochure dat al die andere plaatsen niet mogelijk... Graag op locatie willen komen, maar dit was niet mogelijk. Ja alleen in amsterdam , terwijl we in het oosten wonen. Dus geen optie. Zet dan in de brochure dat al die andere plaatsen niet mogelijk zijn. Nu geef je de cursisten hoop dat het ook lokaal kan.
De verbinding met de laptop van werkgever en scheidegger was slecht. De technici van beide kanten geven het op de beveiliging.
De leraar Erna is top.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Freddy

Er is alleen per mail contact mogelijk, ik zou graag in een online klasje willen, maar kom nergens binnen, zeer onduidelijk wanneer deze zijn en blijf op de laatste oefening steken van opdracht.1,... Er is alleen per mail contact mogelijk, ik zou graag in een online klasje willen, maar kom nergens binnen, zeer onduidelijk wanneer deze zijn en blijf op de laatste oefening steken van opdracht.1, kom daar niet voorbij, kom steeds uit op een fout percentage van 44 % heb het nu al een tal van keren gedaan en steeds dezelfde uitkomst, meldt je dat en is de reactie: blijven oefenen!!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback, Freddy. Mocht je hierover contact willen, laat het ons dan even weten via onze Social Media kanalen. We assisteren je dan graag verder.
Met vriendelijke...