Ik vond de lessen/ lesstof van de algemene psychologie niet aansluiten bij het examen. ik heb meerder malen het digitale examen ingekeken en de examen vragen sloten niet aan bij de theorie die ik... Ik vond de lessen/ lesstof van de algemene psychologie niet aansluiten bij het examen. ik heb meerder malen het digitale examen ingekeken en de examen vragen sloten niet aan bij de theorie die ik heb gekregen. Ook worden de vragen anders gesteld waardoor je vaak moet gokken. Ik heb het helaas dan ook niet gehaald.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat jammer dat je het niet gehaald hebt. We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
Met vriendelijke...
Scheidegger Opleidingen

Opbouw van de lesstof is slecht. Er zijn vragen/opdrachten over stof die er niet is. Er zijn artikelen waar geen vragen/opdrachten over zijn. De vraagstelling is soms heel onduidelijk. Onnodig veel... Opbouw van de lesstof is slecht. Er zijn vragen/opdrachten over stof die er niet is. Er zijn artikelen waar geen vragen/opdrachten over zijn. De vraagstelling is soms heel onduidelijk. Onnodig veel tijd kwijt met dit soort zoekwerk. Erg jammer. Ook technisch werkt niet alles, bv filmpjes. Hoog tijd om de gehele module eens grondig na te kijken!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...
Scheidegger Opleidingen

De studie heb ik als goed ervaren, alleen had ik wel verwacht dat de inhoud wat meer zou aansluiten bij mijn werk

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel!

Damiën

Niet heel veel nieuwe dingen geleerd. Wel veel herhaald.

Met vriendelijke...

Yvonne

Het was jammer dat de module niet toe te passen was in de praktijk, omdat er een vaste casus was. Het was overigens wel interessant. De docent heeft mij meerdere keren bij een verkeerde voornaam... Het was jammer dat de module niet toe te passen was in de praktijk, omdat er een vaste casus was. Het was overigens wel interessant. De docent heeft mij meerdere keren bij een verkeerde voornaam genoemd (in de berichten). Ik heb haar hierop gewezen, maar dat had niet geholpen, waardoor ik minder persoonlijk vond. Verder vond ik de theorie interessant en leerzaam.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn er erg blij mee.

Simone

Veel geleerd en veel interactie tossen docent en klas

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We zijn erg blij met je beoordeling, Simone. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld!

Jannie

Tot nu toe maar 1 module gehad van de opleiding, te vroeg om de opleiding in zijn geheel te beoordelen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bedankt, Jannie!

Marloes

Wij hebben 3 lesdagen gevolgd van dezelfde docent. Een fijne en warme persoonlijkheid die veel praktijkvoorbeelden aandroeg. Haar uitleg was fijn en duidelijk. De dagen vlogen voorbij.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hartelijk dank voor je review, Marloes. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je... Hartelijk dank voor je review, Marloes. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Annet

Het lesmateriaal is sterk verouderd (beeldende therapie).
Geen goede basis icm de lessen. Had graag wat meer theoretische diepgang gehad.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven.
Scheidegger Opleidingen

Docent was naar mijn mening langdradig, opleiding was erg geënt op het ziekenhuis.
Ik heb al met al wel veel geleerd, zeker in de module medische terminologie en correspondentie. Persoonlijk vind ik online lessen niet fijn.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.