Peter Verbeeck

Zeer professioneel

Beoordelingen van de scheermesjes zeer accuraat qua scherpte alle andere uitleg van andere attributen zeker goed beschreven.

Jens Versteegt

Mooie site, goede producten. goede levering

ruim assortiment. mooie site.

Onno

Een duidelijke website, met goede producten en dito informatie

Indeling website

Willem

Prima!

Mooi assortiment

Schonenberg

Een mooie webshop met mooie producten, waarover uitgebreide informatie gegeven wordt. Daarna leuke en soms leerzame blogs en een aantal duidelijke instructie video's.
Een aantal voor mij luxe...
Een aantal voor mij luxe producten besteld en die kwamen mooi op tijd en met zorg en liefde ingepakt! Een feestje om uit te pakken! Ik ben al weer eens terug geweest ook.

Uitgebreide informatie per product over het product zelf en meestal over de producent en de (geur)lijn. En dan nog blogs en instructie video.

Lotte

Goede service mooi product

Goede kwaliteit, mooie verpakking met personal touch

tevreden klant

Fijn

Ok

Richard Ramakers

Het was een hele prettige ervaring met deskundige hulp. Ze nemen alle tijd voor je om een goed advies te geven.

Veel kennis, ze nemen de tijd, mooie zaak, mooi aanbod,

Roy Bouwman

Zeer ruim assortiment met uitgebreide informatie op de website. Snelle service, met grote zorg verpakt.

de geboden informatie over de producten zelf, maar ook informatie over het gebruik en onderhoud.

Jan

Positief. Ik heb voor de derde keer nu bij jullie iets besteld.

Service is erg persoonlijk en uitgebreid. De eerste twee bezoeken van mij aan het salon heb ik ook ontzettend veel aan gehad. Ben uitgebreid geadviseerd en geholpen, wat mij erg enthousiast maakte... Service is erg persoonlijk en uitgebreid. De eerste twee bezoeken van mij aan het salon heb ik ook ontzettend veel aan gehad. Ben uitgebreid geadviseerd en geholpen, wat mij erg enthousiast maakte en waardoor ik goed uit de voeten kon. De passie voor het scheren komt goed over. Het zorgde er ook voor dat ik het ook leuk ben gaan vinden en alleen maar meer accessoires en producten ben gaan aanschaffen.

Deze keer heb ik gemerkt dat scheerzeep/creme echt en verbetering is tov wat de Kruitvat in spuitbussen verkoopt! Dus binnenkort ook maar eens aan een goede kwast. Nooit gedacht dat ik dit met zoveel plezier aan het ontdekken zou zijn.