Scarban

Product
7.6/10
Website

LC

Heb het eerder gebruikt en het is echt fantastisch. De littekens die ik heb overgehouden na operaties aan carpaal tunnelsyndroom zijn bijna onzichtbaar. Je moet wel geduld hebben en het is vrij... Heb het eerder gebruikt en het is echt fantastisch. De littekens die ik heb overgehouden na operaties aan carpaal tunnelsyndroom zijn bijna onzichtbaar. Je moet wel geduld hebben en het is vrij kostbaar.

Beste LC,
Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je littekens nu bijna onzichtbaar zijn!

Eline De Groot

Ik ben nu een maand onderweg en het jeukerige is in ieder geval verminderd. Het trekkerige helaas nog niet. Opbouw van de draagtijd is wel noodzakelijk, na 5 dagen 16 uur per dag kreeg ik... Ik ben nu een maand onderweg en het jeukerige is in ieder geval verminderd. Het trekkerige helaas nog niet. Opbouw van de draagtijd is wel noodzakelijk, na 5 dagen 16 uur per dag kreeg ik irritatieplekken. Nu draag ik het maximaal 8 uur per dag, en probeer het binnenkort tot 12 uur per dag op te bouwen. Ik combineer de behandeling met behandelingen bij de osteopaat. Kans is groot dat het trekkerige veroorzaakt wordt door verklevingen, dus dat wordt met een echo binnenkort bekeken. Verder tevreden, goede kwaliteit, goede handleiding, fijn reinigingsproduct.

Reactie Scarban:

Bedankt voor je review. Goed idee, om een schema in de bijsluiter toe te voegen. Dat hebben we in het verleden gedaan, alleen de praktijk leert dat artsen per persoon en litteken een individueel... Bedankt voor je review. Goed idee, om een schema in de bijsluiter toe te voegen. Dat hebben we in het verleden gedaan, alleen de praktijk leert dat artsen per persoon en litteken een individueel schema geven. Daarom staat dit er nu niet meer in. Dit wekte namelijk verwarring bij mensen. Wellicht kunnen we het op een andere manier inzetten, bedankt voor de tip!

A. Oosthoek

Snelle levering qua bedrijf
Snelle levering qua bedrijf
Pleisters zijn een ontzettend fijn product en conform verwachting. Nadat fikse brandwond eindelijk dicht was begonnen met scarban. Mijn huid wordt steeds meer als de rest van mijn arm. Iedereen om mij heen staat versteld en ik ben benieuwd naar het eindresultaat maar ik ben hier al heel blij mee.

jg wermenbol

Het product werk prima, maar zeer kort. Ik behandel en verzorg de siliconen pleisters precies als aangegeven, met de daartoe bedoelde producten, maar de plakkracht vermindert zeer snel - en dan moet... Het product werk prima, maar zeer kort. Ik behandel en verzorg de siliconen pleisters precies als aangegeven, met de daartoe bedoelde producten, maar de plakkracht vermindert zeer snel - en dan moet je weer een nieuwe pleister knippen. Gezien de prijs van de siliconen pleisters en het gebrek aan een vergoeding hiervoor, is dat voor een particulier bijna niet op te brengen.

Reactie Scarban:

Bedankt voor je beoordeling. We hebben contact met je opgenomen om het met je te overleggen. Helaas kwam dit niet gelegen. Mocht je daar op een later moment toch behoefte aan hebben, dan helpen we... Bedankt voor je beoordeling. We hebben contact met je opgenomen om het met je te overleggen. Helaas kwam dit niet gelegen. Mocht je daar op een later moment toch behoefte aan hebben, dan helpen we je alsnog graag verder.

Ingrid Couck

Makkelijk in gebruik en geeft veel comfort

Ellen de Mooij

Ik gebruik het nu ongeveer 7 weken en litteken is nog wel rood maar stuk beter. Ik gebruik eerst Alhydran en daar over heen Scarban. Ik reinig ochtend en avond voordat ik het aanbreng. Hoop dat ik... Ik gebruik het nu ongeveer 7 weken en litteken is nog wel rood maar stuk beter. Ik gebruik eerst Alhydran en daar over heen Scarban. Ik reinig ochtend en avond voordat ik het aanbreng. Hoop dat ik dat zo goed doe.