Bezorging & Levertijd
Product
7.6/10
Website

Hans Heijdeman

Weinig verschil na een paar maanden van toepassing

Beste Hans,
Beste Hans,
Bedankt voor uw review. U geeft aan dat u nog weinig verbetering ziet. De behandeling van een actief litteken duurt minimaal 3-6 maanden. Zeker wanneer u problemen ervaart met uw litteken zoals het trekken van de huid en/of roodheid.
Een (afwijkend) litteken is ongeveer 1,5-2 jaar na wondsluiting nog actief. Als het litteken niet meer actief is kunt u geen invloed meer hebben op het litteken. U heeft nu nog ongeveer 1 jaar om resultaat te krijgen met de behandeling. Wij raden u dan ook aan om zeker door te gaan met de behandeling. Daarbij is het belangrijk dat u consequent +/- 20 uur per dag Scarban gebruikt.
Marlotte

Maartje Dungen

Bij mijn littekens doet het niets.

Beste Marieke,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je nog geen verschil ziet. Ik heb je een email gestuurd om samen te kijken waar dit aan kan liggen. Ik hoor graag van je.
Met...
Marlotte (BAP Medical)

Patrick Beckers

Ik vind de pleister prettig aanvoelen en durf ook nu ook de huid aan te raken (als het pleister erop zit). Zonder pleister voelt de huid daar 'raar' aan en vermijd ik contact. Ik weet nog niet goed... Ik vind de pleister prettig aanvoelen en durf ook nu ook de huid aan te raken (als het pleister erop zit). Zonder pleister voelt de huid daar 'raar' aan en vermijd ik contact. Ik weet nog niet goed of het werkt, want ik weet natuurlijk niet hoe het litteken zonder pleister er zou hebben gezien.

Michael Seerden

Ik heb minder last van mijn keloid wat een verbetering is,maar de kleefkracht is wel minder na een paar dagen. De scarban komt regelmatig los na verloop van tijd.

Beste Michael,
Beste Michael,
Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je minder last heb van je keloïd litteken. Wanneer de Scarban siliconenpleister los begint te laten kan je deze ook fixeren met hecht- of rekverband.
Om daarnaast een goede kleefkracht te behouden is het belangrijk om de siliconenpleister goed (dagelijks) te reinigen. De randen van de siliconenpleisters kunnen worden bijgeknipt, als door slijtage de kleefkracht achteruit gaat.
Als je nog vragen hebt hoor ik het graag!
Marlotte (BAP Medical)

Marieke Walrave

Goed product, litteken minder rood, maar blijft absoluut niet plakken

Beste Marieke,
Het is inmiddels een tijdje geleden dat we contact hebben gehad. Voor littekens in het gezicht, hals en handen raden we altijd aan om zeker overdag, siliconengel te gebruiken. Deze plekken zijn zichtbaar en een stuk bewegelijker waardoor het kan zijn dat het siliconenverband wat minder goed plakt. Ik ben benieuwd naar uw ervaring met de Scarban Veltvet Touch siliconengel.
Marlotte

Rachelle Sulmann

Fijn materiaal, maar plakt niet goed. Na 1 week, valt hij steeds van de huid.

A.

Na huidkanker operatie voorgeschreven door chirurg. Huid kon maar net gesloten worden: veel spanning op wond. Als oplossing deze pleister v Scarban. Direct pijnstillend ook en het voorkomt keloïd... Na huidkanker operatie voorgeschreven door chirurg. Huid kon maar net gesloten worden: veel spanning op wond. Als oplossing deze pleister v Scarban. Direct pijnstillend ook en het voorkomt keloïd (verbreding, verharding en verhoging v litteken). Lees wel goed de aanwijzingen want het is duur materiaal en verspilling is jammer. Scherp schoon schaartje gebruiken. Werd volledig vergoed door menzis en na bestelling door wondverpleegk (fax) volgende dag al bezorgd.

Beste A,
Bedankt voor je review. We zijn blij te horen dat de siliconenpleisters je pijn verlichten en zorgen voor een mooi herstel van je litteken.

Petra Versteegh

Geen ervaring met klantvriendelijkheid. Heb het gewoon besteld via de website. Ben zeer tevreden over het product. Ik heb beide polsen 10 weken geleden gebroken en in de 4e weel tipte iemand me over... Geen ervaring met klantvriendelijkheid. Heb het gewoon besteld via de website. Ben zeer tevreden over het product. Ik heb beide polsen 10 weken geleden gebroken en in de 4e weel tipte iemand me over de silicone pleisters. Na 3 dagen zag ik al duidelijk verschil. Ik weet niet hoe het werkt met oudere littekens, maar bij redelijk verse is het echt super!

Beste Petra,
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat de siliconenpleisters je zo goed helpen. We hopen dat je polsen inmiddels volledig zijn hersteld.