Bezorging & Levertijd
Product
7.6/10
Website

Misch

Ik gebruik het op een litteken op mijn voorhoofd. Snachts de pleister overdag de gel. Voelen beiden prettig aan.

Sieb Er

Ik heb een litteken op mijn voorhoofd scarban liet af en toe los! Gebruik nog niet heel lang maar voor de littekenpijn helpt scarban wel ! Aanraden zal ik doen als de littekenpijn doet en anders... Ik heb een litteken op mijn voorhoofd scarban liet af en toe los! Gebruik nog niet heel lang maar voor de littekenpijn helpt scarban wel ! Aanraden zal ik doen als de littekenpijn doet en anders laat hij los waardoor ik niet langer kon dragen mvg

Beste Sieb,
Bedankt voor uw review. Het is altijd goed om verbeterpunten aan te geven zodat wij ons product kunnen verbeteren.
U geeft aan dat het siliconenverband af en toe loslaat. Dit...
Beste Sieb,
U geeft aan dat het siliconenverband af en toe loslaat. Dit komt soms voor op locaties waar veel spanning op een litteken staat of op plekken die veel bewegen. De sheet mag in dat geval nog extra vastgezet worden met een hechttape. Als u het dragen van het siliconenverband vervelend vindt kunt u er ook voor kiezen om het in de nacht te dragen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? Dan hoor ik het graag!

Martin

Lijkt wel voor versoepeling te zorgen, en wat verlichting van jeuk e.d. Verder na de eerste weken nog niet veel cosmetische verbetering (dikte, roodheid)

Beste Martin,
Beste Martin,
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat uw littekenklachten verminderen. Voor het cosmetische resultaat raden we zeker aan om door te gaan met behandelen. Gemiddeld duurt een behandeling van een actief litteken, 3 tot 6 maanden.
Team Scarban

Helga Fidder

Litteken wordt al zachter en minder pijnlijk
Afwachten hoe het verder verbeterd

M

Top ziet veel verbetering. Minder gezwollen betere kleur en soepelere huid.

Peter de Vries

Het is even volhouden. Het litteken zit in het gezicht van mijn zoontje (nog jonge huis) hopelijk is op de lange termijn het resultaat zoals gewenst.

Suzanne

Nu 2 verschillende versies geprobeerd zowel de pleister die je dagelijks moet schoonmaken en de transparante pleister. Beide blijven niet zitten. De transparante versie beloofd 5 dagen te zitten... Nu 2 verschillende versies geprobeerd zowel de pleister die je dagelijks moet schoonmaken en de transparante pleister. Beide blijven niet zitten. De transparante versie beloofd 5 dagen te zitten echter na een halve dag krult deze op en met 2 dagen zit deze helemaal los. De wasbare versie blijft ook niet zitten en bij een beetje transpireren laat die los.

Beste Suzanne,
Beste Suzanne,
U heeft aangegeven dat het litteken zich op de pols bevindt. Wij willen u daarom adviseren om het siliconenverband te fixeren met tape of een rekverband. Het komt helaas wel eens voor dat het siliconenverband niet goed blijft zitten op locaties die veel bewegen.
U kunt er ook voor kiezen om siliconengel te gebruiken. Siliconengel is een even goede therapie als het siliconenverband. De gel wordt meestal gebruikt op zichtbare plaatsen zoals de nek of het gezicht. Wanneer je de gel op uw litteken bij de pols aanbrengt, is het belangrijk dat je er een gewone pleister overheen doet zodat de gel niet door de kleding wordt vervaagd.
Als er nog vragen zijn horen we het graag!

L.

3 weken naar operatie gebruikt. Gebruik het nu 2 weken. Nergens last van. Was het elke dag zoals aangegeven met lauw water, pleister blijft goed plakken.