Scarban

Product
7.6/10
Website

Rowan van Sprundel

Voor nieuwe littekens echt een verademing! Het plakt goed, blijft prima zitten en het is fijn dat je de pleisters kunt hergebruiken. De eerste dagen veel jeuk van gehad, maar dat is nu voorbij. De... Voor nieuwe littekens echt een verademing! Het plakt goed, blijft prima zitten en het is fijn dat je de pleisters kunt hergebruiken. De eerste dagen veel jeuk van gehad, maar dat is nu voorbij. De pleisters zitten nu 20 uur per dag erop, bij het douchen gaan ze eraf en was ik ze af. Na 4 uurtjes drogen plak ik ze weer op. Resultaat is een rustig plat roze litteken, waarbij deze voorheen vuurrood en opgezwollen was.

Jill Kinkelaar

Smeert makkelijk en litteken blijft rustig

Arja

De eerste dagen was ik zeer tevreden. Maar na een week van hergebruik bleven de Pleisters minder goed zitten. De randen laten snel gemakkelijk los.
Mogelijk komt door door gebruik in mijn nek...
Mogelijk komt door door gebruik in mijn nek en trekken de haartjes te veel aan de randen. Ook frequent de nekhaartjes scheren is niet afdoende.

L.J.J. Rozendaal

Scarban pleister is perfect functioneel product om een bijna streeploze wond te krijgen. 5 jaar geleden heb ik het ook al gebruikt voor een wond op mijn gezicht, je kunt niet meer zien waar de wond... Scarban pleister is perfect functioneel product om een bijna streeploze wond te krijgen. 5 jaar geleden heb ik het ook al gebruikt voor een wond op mijn gezicht, je kunt niet meer zien waar de wond heeft gezeten. Nu gaat het ook goed, twee wonden al bijna streeploos.

TB van Tellingen van der Meer

Nog te kort gebruikt om te weten of het helpt. Misschien ook wel te laat begonnen

Nicolette

Via een goede kennis kwam ik in aanraking met het product Scarban pleisters en scarban gel. De pleisters en de gel zijn fantastisch. Afgelopen augustus ben ik aan mijn wang geopereerd en Ik had een... Via een goede kennis kwam ik in aanraking met het product Scarban pleisters en scarban gel. De pleisters en de gel zijn fantastisch. Afgelopen augustus ben ik aan mijn wang geopereerd en Ik had een naar en lelijk litteken. Ik ben toen de pleisters en gel gaan gebruiken en al binnen enkele weken zag het litteken er zoveel beter uit! Dit zou iedereen die een litteken heeft moeten gebruiken.

A

Fijne pleister, goed schoon te maken. Echter paar keer verloren.

Michelle Boonstra

Makkelijk om te gebruiken, en ik merk dat mijn litteken na dag 1 al meteen veel zachter aanvoelde. Het echte resultaat moet ik nog ontdekken (ik gebruik het nu ongeveer 3 weken). Maar ik voel wel... Makkelijk om te gebruiken, en ik merk dat mijn litteken na dag 1 al meteen veel zachter aanvoelde. Het echte resultaat moet ik nog ontdekken (ik gebruik het nu ongeveer 3 weken). Maar ik voel wel dat het litteken en de huid eromheen rustig en zacht is, dus ik heb er wel vertrouwen in.