Scarban

Product
7.6/10
Website

marielle Veen

Ik gebruik het nu drie maanden en had hoge verwachtingen maar voor de prijs en het resultaat ben ik echt teleurgesteld .
De roodheid waarom het gaat verbetert niet en ik heb twee behoorlijke...
De roodheid waarom het gaat verbetert niet en ik heb twee behoorlijke grote littekens van 10cm aan beide zijde van mijn knieën dus ja erg zichtbaar dus . Littekens van een ooglidcorrectie zijn wel mooi genezen . Begrijp dus niet waarom het nu niet lukt terwijl er niks anders is of ik medicijnen slik die dit negatief kunnen beïnvloeden

Mado

Littekens lijken Al te versoepelen et te vervagen

Gabriella Bekman

Het Litteken op mijn wang is ,na het verwijderen van een basaal carcinoom, beduidend minder zichtbaar.

Astrid Broekhoven

Ik zag snel verbetering. Ook al was mijn litteken al 1 jaar "oud "

Anna Rijks

Heel duur product en ik zie geen verschil. Nog wel aangeraden door mijn dermatoloog… ik wil graag van mijn litteken af maar met dit product gaat dat niet lukken.

Reactie Scarban:

Beste Anna,
Beste Anna,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Scarban. We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We hebben contact met je opgenomen, maar we hebben nog geen reactie van je ontvangen. We zouden graag samen kijken naar een oplossing of passend advies.
We horen graag van je.
Scarban

Ik gebruik de pleisters nu 2 maanden (na een borstoperatie). De pleisters plakken goed en blijven ook goed zitten. Wel had ik meer resultaat verwacht. Vooral dat het litteken minder rood zou... Ik gebruik de pleisters nu 2 maanden (na een borstoperatie). De pleisters plakken goed en blijven ook goed zitten. Wel had ik meer resultaat verwacht. Vooral dat het litteken minder rood zou zijn.
Dat is helaas niet zo. Misschien had ik te hoge verwachtingen. Er zou ook wel wat meer zeep bij mogen zitten.

Reactie Scarban:

Beste,
Beste,
Allereerst bedankt voor uw reactie. Het afnemen van de roodheid van uw litteken zult u merken na minstens 3 maanden therapie. Als het goed is zijn klachten zoals jeuk en pijn al wel sterk afgenomen. Houd er rekening mee dat het behandelen van uw litteken van belang is zolang het litteken nog actief is.
We hopen dat uw litteken spoedig en mooi zult genezen. Mocht u verder nog vragen hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.
Paula

Anne Pontes

Gemakkelijk in gebruik, de eerste set nu 5 weken in gebruik en de kleefkracht is nog ruimschoots aanwezig

Ellen

Na een borst-verkleinende operatie ben ik na 2 weken de anker-vormige siliconen pleisters gaan gebruiken, gaf gelijk verlichting en steun. Littekens zijn nu na 6 weken rustig en smal.