Bezorging & Levertijd
Product
7.6/10
Website

Samuela Evenboer

Ik heb het nu bijna twee maandenin gebruik en zie dat mijn litteken duidelijk verandert is. Heel mooi. De pleisters waren te groot voor mijn litteken dus heb ik ze in tweeen geknipt. Terwijl de ene... Ik heb het nu bijna twee maandenin gebruik en zie dat mijn litteken duidelijk verandert is. Heel mooi. De pleisters waren te groot voor mijn litteken dus heb ik ze in tweeen geknipt. Terwijl de ene droogt gebruik ik de andere.

Edle WILLEMS

De kleine pleisters blijven mooi hangen. De lange strips komen veel te vlug los

Reactie Scarban:

Bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Onze customer service heeft contact met u opgenomen en u een passende oplossing geboden.
We hopen dat u hiermee...
We hopen dat u hiermee goed geholpen bent. Bij verdere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Titia Gerbrands

Dat klopt, je moet het wat langer gebruiken. Jammer genoeg krijg ik het niet vergoed, mijn chirurg (borstamputatie gekregen) kende het niet en stuurde mij door naar de pijnpoli. niet erg... Dat klopt, je moet het wat langer gebruiken. Jammer genoeg krijg ik het niet vergoed, mijn chirurg (borstamputatie gekregen) kende het niet en stuurde mij door naar de pijnpoli. niet erg patientgericht dus. Ben nu aan mijn tweede tube bezig!

Reactie Scarban:

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. We hebben contact met u opgenomen om u hopelijk te kunnen helpen.
Bij verdere vragen of opmerkingen kunt u...
Bij verdere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen.

A vd Berg

De siliconen webspace zit perfect... echter in een pakje zitten slechts 4 pleisters en daar zou je 4 tot 6 weken mee moeten doen maar na 4 dagen laten ze telkens los... het zit immers op een... De siliconen webspace zit perfect... echter in een pakje zitten slechts 4 pleisters en daar zou je 4 tot 6 weken mee moeten doen maar na 4 dagen laten ze telkens los... het zit immers op een beweegbaar gewicht wellicht verstandig om dan de levensduur aan te passen? Anders hoor ik graag de gouden tip want als ze goed plakken dan zie je en voel je duidelijk verschil

Reactie Scarban:

We hopen dat u hiermee...

Marjolein Postma-Ferwerda

Gebruikt na borstoperatie en ben erg tevreden over het resultaat. Gaf direct verlichting en versterkt ook de littekens. Gebruik het nu ook op een ander plekje, dat dicht moet blijven en sterk moet... Gebruikt na borstoperatie en ben erg tevreden over het resultaat. Gaf direct verlichting en versterkt ook de littekens. Gebruik het nu ook op een ander plekje, dat dicht moet blijven en sterk moet worden. Vertrouw erop dat ook dit goed komt.

Getty Diks

Mijn huid rond het litteken is een stuk soepeler en zachter geworden.
Ook is het branderige gevoel van het litteken een stuk minder.

mc van rooden

Super goed de Gel en depleisters zijn ook geweldig ik vond alleen de THT tijd erg kort mijn dochter had jaar eerder gekocht die was nog langer goed dan de mijne die in mei gekocht is helaas en 1... Super goed de Gel en depleisters zijn ook geweldig ik vond alleen de THT tijd erg kort mijn dochter had jaar eerder gekocht die was nog langer goed dan de mijne die in mei gekocht is helaas en 1 pleister was erg gauw de plak vanaf

Joyce Bannet

De pleisters blijven niet zitten . Ik heb een litteken onder mijn neus , dus in de plooi en 1 naast mijn oog . De gel , ik merk er helaas weinig van . Irritatie blijft en ook wordt het maar niet... De pleisters blijven niet zitten . Ik heb een litteken onder mijn neus , dus in de plooi en 1 naast mijn oog . De gel , ik merk er helaas weinig van . Irritatie blijft en ook wordt het maar niet soepel . Ik vraag me af hoe lang ik nog moet doorgaan , of dat ik op een ander product moet overgaan .

Beste Joyce,
Bedankt voor uw reactie. We vinden het natuurlijk jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Onze customer service heeft contact met u opgenomen om samen tot een oplossing te komen....
Beste Joyce,
We hopen dat we u hiermee geholpen hebben. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan vooral contact met ons op.

Ann De Blick

Ik heb deze pleisters vooral gekocht voor de uv bescherming. De littekens zijn bovenaan de rug en met een topje aan niet beschermd. De pleisters doen heel goed hun werk maar spijtig is er... Ik heb deze pleisters vooral gekocht voor de uv bescherming. De littekens zijn bovenaan de rug en met een topje aan niet beschermd. De pleisters doen heel goed hun werk maar spijtig is er onderweg eentje los geraakt en ben ik deze kwijt.
Het reinigen is heel eenvoudig en ik voel echt dat de genezing wordt verbeterd.