Scarban

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Maartje Dungen

Bij mijn littekens doet het niets.

Geen.

Beste Marieke,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je nog geen verschil ziet. Ik heb je een email gestuurd om samen te kijken waar dit aan kan liggen. Ik hoor graag van je.
Met...
Beste Marieke,
Marlotte (BAP Medical)

Patrick Beckers

Ik vind de pleister prettig aanvoelen en durf ook nu ook de huid aan te raken (als het pleister erop zit). Zonder pleister voelt de huid daar 'raar' aan en vermijd ik contact. Ik weet nog niet goed... Ik vind de pleister prettig aanvoelen en durf ook nu ook de huid aan te raken (als het pleister erop zit). Zonder pleister voelt de huid daar 'raar' aan en vermijd ik contact. Ik weet nog niet goed of het werkt, want ik weet natuurlijk niet hoe het litteken zonder pleister er zou hebben gezien.

Plakt goed en zorgt ervoor dat het litteken niet te gevoelig voor aanraking is.

Verbeterpunten

Tip voor de verzending: bij beide pakketten heb ik niet hoeven tekenen voor ontvangst, terwijl dat wel de bedoeling is. U kunt dus net zo goed voor een goedkopere verzendoptie kiezen.

Michael Seerden

Ik heb minder last van mijn keloid wat een verbetering is,maar de kleefkracht is wel minder na een paar dagen. De scarban komt regelmatig los na verloop van tijd.

Verbetering keloid

Duur van kleefkracht

Beste Michael,
Beste Michael,
Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je minder last heb van je keloïd litteken. Wanneer de Scarban siliconenpleister los begint te laten kan je deze ook fixeren met hecht- of rekverband.
Om daarnaast een goede kleefkracht te behouden is het belangrijk om de siliconenpleister goed (dagelijks) te reinigen. De randen van de siliconenpleisters kunnen worden bijgeknipt, als door slijtage de kleefkracht achteruit gaat.
Als je nog vragen hebt hoor ik het graag!
Marlotte (BAP Medical)

Marieke Walrave

Goed product, litteken minder rood, maar blijft absoluut niet plakken

Het werkt wel

Verbeterpunten

Blijft niet plakken op kin. Veel geld betaald.

Rachelle Sulmann

Fijn materiaal, maar plakt niet goed. Na 1 week, valt hij steeds van de huid.

Materiaal

Plakrand

A.

Na huidkanker operatie voorgeschreven door chirurg. Huid kon maar net gesloten worden: veel spanning op wond. Als oplossing deze pleister v Scarban. Direct pijnstillend ook en het voorkomt keloïd... Na huidkanker operatie voorgeschreven door chirurg. Huid kon maar net gesloten worden: veel spanning op wond. Als oplossing deze pleister v Scarban. Direct pijnstillend ook en het voorkomt keloïd (verbreding, verharding en verhoging v litteken). Lees wel goed de aanwijzingen want het is duur materiaal en verspilling is jammer. Scherp schoon schaartje gebruiken. Werd volledig vergoed door menzis en na bestelling door wondverpleegk (fax) volgende dag al bezorgd.

Pijnstillend.

Beste A,
Bedankt voor je review. We zijn blij te horen dat de siliconenpleisters je pijn verlichten en zorgen voor een mooi herstel van je litteken.

Petra Versteegh

Geen ervaring met klantvriendelijkheid. Heb het gewoon besteld via de website. Ben zeer tevreden over het product. Ik heb beide polsen 10 weken geleden gebroken en in de 4e weel tipte iemand me over... Geen ervaring met klantvriendelijkheid. Heb het gewoon besteld via de website. Ben zeer tevreden over het product. Ik heb beide polsen 10 weken geleden gebroken en in de 4e weel tipte iemand me over de silicone pleisters. Na 3 dagen zag ik al duidelijk verschil. Ik weet niet hoe het werkt met oudere littekens, maar bij redelijk verse is het echt super!

Bij redelijk verse littekens super resultaat!

Geen idee.

Beste Petra,
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat de siliconenpleisters je zo goed helpen. We hopen dat je polsen inmiddels volledig zijn hersteld.

LC

Heb het eerder gebruikt en het is echt fantastisch. De littekens die ik heb overgehouden na operaties aan carpaal tunnelsyndroom zijn bijna onzichtbaar. Je moet wel geduld hebben en het is vrij... Heb het eerder gebruikt en het is echt fantastisch. De littekens die ik heb overgehouden na operaties aan carpaal tunnelsyndroom zijn bijna onzichtbaar. Je moet wel geduld hebben en het is vrij kostbaar.

Makkelijk in gebruik en comfortabel.

Verbeterpunten

Het is erg duur. Jammer, maar je hebt er wel echt iets aan.

Beste LC,
Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je littekens nu bijna onzichtbaar zijn!

Susan Connor

Naar 3 weken zie ik en grote verschil

eerst via de ziekenhuis apotheek, 2de via via en niet direct bij scarban

Joost Roeleveld

Hergebruik

Verbeterpunten

Advies over aanbrengen. Wij plakken Leukoplast tape over de pleister: die blijft daardoor boven op de knie goed zitten.