Bezorging & Levertijd
Product
7.6/10
Website

Gerry Alferink

Ik gebruik het voor mijn hand en dan doe je écht geen 4 weken met een pleister. Na 2 weken niet meer schoon te krijgen. Op buik of been zal dat wél lukken verwacht ik.

Jet

Veel geld als je het zelf betaald, had problemen met het product … als feedback op je klacht wordt er gezegd .. “kan je het volgende paar mooi declareren”.

Reactie Scarban:

Bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Onze customer service heeft contact met u opgenomen en u een passende oplossing geboden.
We hopen dat u hiermee...
We hopen dat u hiermee goed geholpen bent. Bij verdere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen.
SCARBAN

Willemijn van der Hoeff

De jeuk, pijn en het trekken van het litteken is zeker minder. Litteken is ook al iets vlakker en minder vurig. Wel mijn 2e flesje besteld omdat ik nog wel even door zal moeten gaan met smeren . De jeuk, pijn en het trekken van het litteken is zeker minder. Litteken is ook al iets vlakker en minder vurig. Wel mijn 2e flesje besteld omdat ik nog wel even door zal moeten gaan met smeren .
Blij dat ik iets gevonden heb wat verlichting geeft.

Petra van Heest

Ik gebruik scarban nu 6 weken en geen enkele verbetering te zien. Ook plakt de pleister na ruim een week gebruik, en ja ik maak de pleister elke avond schoon met de meegeleverde zeep en laat deze... Ik gebruik scarban nu 6 weken en geen enkele verbetering te zien. Ook plakt de pleister na ruim een week gebruik, en ja ik maak de pleister elke avond schoon met de meegeleverde zeep en laat deze geruime tijd drogen, al niet meer goed.

SCARBAN

Lianne Kuppens

Ik zie uiterlijk nog weinig verschil na twee maanden gebruik. De huid rondom de wond is wel soepeler geworden. De vraag of dit alles zonder Scarban ook zo zou zijn geweest.

Wil van der Linden

Zeer slechte ervaring met de lijmkwaliteit van de Scarban Light Siliconenpleister (5x7,5 cm € 51,93). Gekocht voor bescherming tegen schadelijke UV-straling van mij litteken, tijdens het zonnen op... Zeer slechte ervaring met de lijmkwaliteit van de Scarban Light Siliconenpleister (5x7,5 cm € 51,93). Gekocht voor bescherming tegen schadelijke UV-straling van mij litteken, tijdens het zonnen op vakantie. Lijmkwaliteit van de pleister was bij mij niet bestand tegen zweet, en kwam al na enkele minuten los van de huid. Heb totaal niets aan het product gehad tijdens mijn vakantie. Zonde van het geld geweest. Had een betere lijmkwaliteit van dit product verwacht. Zeker gezien de aanschafprijs van € 51,93, voor de maat 5x7,5 cm.

Erik Huijsman

Uitstekende klantgerichte organisatie!!!