Scarban

Product
7.6/10
Website

Brian Fung

Product bleef niet plakken en liet gedurende dag los.

Product rolde ook niet uit zichzelf uit na het schoonmaken. Zelfs niet na 24uur.

Verbeterpunten

Product bleef niet plakken en liet gedurende dag los.

Marijke van Boxstaele-van Zantwijk

Ik gebruik het product nu 3 weken en zie dat de twee littekens al minder zichtbaar zijn. Tevens ook aangeschaft om ze te beschermen tegen de zon, dat ook daadwerkelijk zo is.
Het enige...
Het enige minpuntje is dat de pleister op mijn voorhoofd minder goed kleeft. Wellicht door meer “vettigheid” van mijn huid? Op mijn arm blijft hij wel goed zitten.
Pleister goed wassen met bijgeleverde zeep en huid ‘vetvrij’ en droog maken helpt, echter na 6 uur begint pleister aan onderkant weer langzaam los te laten.
Ik weet niet of de Scarban pleister geschikt voor de beweegbare delen van het lichaam beter zou volstaan/ dit minder heeft?

Zie hierboven

Zie hierboven

Reactie Scarban:

Wat fijn om te lezen dat je positief bent over de Scarban siliconenpleisters.
Wat fijn om te lezen dat je positief bent over de Scarban siliconenpleisters.
De reden dat de pleister op het voorhoofd minder goed blijft plakken kan inderdaad te maken hebben met de vettigheid van de huid. Ook zweet je waarschijnlijk iets meer op deze plek (vooral met dit warme weer). Het reinigen van de pleister en het knippen van de ronde randjes is inderdaad een goede eerste stap. Je zou de pleister kunnen fixeren met een hechttape, maar kan heel goed begrijpen dat dit niet de voorkeur heeft op je voorhoofd.
Je kunt ook overwegen om siliconengel te gebruiken voor het litteken op je voorhoofd: Scarban Velvet Touch. Deze bevat geen UV-filter. Je zou hier overheen een zonnebrandcrème kunnen aanbrengen als de gel opgedroogd is, om het litteken te beschermen tegen UV-straling.
Succes met het herstel van het litteken. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan horen we het graag.

Melissa

Twee wondjes, de ene behandeld met scarban, de ander met gewoon vaseline. Ik zie geen verschil in 6 weken. Duur product ook voor weinig inhoud.

mooie website

Verbeterpunten

het pompje is moeilijk te doseren vind ik persoonlijk

Maria Van den hole

Positief

Resultaat

Nini Kampinga

Goede ervaring

Snelle verzending

Astrid

Misch

Ik gebruik het op een litteken op mijn voorhoofd. Snachts de pleister overdag de gel. Voelen beiden prettig aan.

Gemakkelijke aankoop

Sieb Er

Ik heb een litteken op mijn voorhoofd scarban liet af en toe los! Gebruik nog niet heel lang maar voor de littekenpijn helpt scarban wel ! Aanraden zal ik doen als de littekenpijn doet en anders... Ik heb een litteken op mijn voorhoofd scarban liet af en toe los! Gebruik nog niet heel lang maar voor de littekenpijn helpt scarban wel ! Aanraden zal ik doen als de littekenpijn doet en anders laat hij los waardoor ik niet langer kon dragen mvg

Kwaliteit van de siliconen sheet pads is goed

Verbeterpunten

Mag beter op de huid plakken

Beste Sieb,
Bedankt voor uw review. Het is altijd goed om verbeterpunten aan te geven zodat wij ons product kunnen verbeteren.
U geeft aan dat het siliconenverband af en toe loslaat. Dit...
Beste Sieb,
U geeft aan dat het siliconenverband af en toe loslaat. Dit komt soms voor op locaties waar veel spanning op een litteken staat of op plekken die veel bewegen. De sheet mag in dat geval nog extra vastgezet worden met een hechttape. Als u het dragen van het siliconenverband vervelend vindt kunt u er ook voor kiezen om het in de nacht te dragen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? Dan hoor ik het graag!
Scarban

Martin

Lijkt wel voor versoepeling te zorgen, en wat verlichting van jeuk e.d. Verder na de eerste weken nog niet veel cosmetische verbetering (dikte, roodheid)

Snelle levering, eerste ervaringen positief maar is nog wachten op gewenste resultaten

Beste Martin,
Beste Martin,
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat uw littekenklachten verminderen. Voor het cosmetische resultaat raden we zeker aan om door te gaan met behandelen. Gemiddeld duurt een behandeling van een actief litteken, 3 tot 6 maanden.
Team Scarban

Dominique Schellekens