verwerkingssnelheid:
9.5/10
Reactiesnelheid:
9.5/10

José van der Ham

Prima. Goede ontvangst in Zevenbergen, snelle levering en goede kwaliteit van het geleverde product.

Levertijd en kwaliteit, klantvriendelijkheid

R.VAN ROOY

Perfekt en vlotte service, zelfs 16mm film mooi en verbeterd op usb stick/,

Sterke punten:

snelle service en vooral kwaliteit van de afgewerkte overzetting

L Verboom de Wit

Het was een fijne ervaring om mijn ( zeer ) oude tapes en casettebandjes bij iemand te kunnen brengen die er een paar mooie cd's en dvd's van heeft gemaakt

Sterke punten:

Ze zijn vriendelijk en maken en gaan zorgvuldig met de dingen om die ik er bracht.
Ik had zelf een cd gebroken en de muziek werd gratis weer op een andere cd gezet

Harry van Boesscchoten

Goede afspraken, keurig op tijd en zelfs een herstel na een fout van mij is rechtgezet

snelle en betrouwbare service

Marco Vermeulen

Scanit is een betrouwbaar bedrijf waar het digitaliseren van je (oude) filmmateriaal in goede handen is.

Sterke punten:

Snelle verwerking van de opdracht.
Deskundig advies.

Jan Willem Lubberhuizen

Duidelijke dienstverleningsconcept, snelle levering. Daarin gaat wel eens wat mis maar dat wordt wel keurig opgelost.

Sterke punten:

Helder concept, transparante levering.

Adri Pas

Deskundig en positief , met persoonlijk advies

Sterke punten:

correct en men doet wat men zegt, en dat wekt vertrouwen ook gezien eerdere ervaringen met scanit

g de Wit

Prima, goede website , prima service

betrouwbaar, duidelijk

Annemiek Vreugdenhil

Ik wilde voor de verjaardag van een van mijn kinderen een oud luisterboek-op-cassette laten digitaliseren. Het plan ontstond echter pas een paar dagen voor de verjaardag, en het was voor mij...

Sterke punten:

Snelle reactie op verzoek via e-mail, telefonisch overleg, meedenken met het probleem van de klant, de klant op de hoogte houden van het verloop van de opdracht, toezeggingen nakomen.