Je aankoop wordt beschermd

Reactiesnelheid:
9.5/10
After sales:

Stampwerk/Jacqueline Bronsema

Fijn bedrijf om boeken om te laten zetten in bewerkbare tekst!

Werken snel, prima kwaliteit

H.Damme

Ik heb pas 1 keer iets laten doen bij hun,maar dat is goed bevallen.

Gerard van Valen Videoproducties

Uitstekend bedrijf om al Uw films over te laten zetten,
zeer vakkundig en snelle levering
een TOP bedrijf

Tijd en Kwaliteit

Zuiderwijk

Fijn contact gehad

Sterke punten:

ze melden alles stap voor stap,

Jack van Meel

Zeer tevreden

snel klaar

H. Van Buren

Alles was netjes en duidelijk op de site beschreven. Spullen opgestuurd en later netjes met de opdracht thuis gestuurd gekregen.

Sterke punten:

Alles is duidelijk en te begrijpen.

Jack van der Burgt

Gewoon top

Zij doen wat ze beloven

Abbenbroek

Prijzen zijn onduidelijk beter is als men de band binnen heeft een prijsopgave te sturen naar client

Reactie Scanit.nl:

Bedankt voor uw beoordeling, u heeft hierover ook al telefonisch contact met ons gehad. Jammer dat u een beoordeling van 2 sterren geeft op vrijwel alle punten, enkel gebaseerd op de kosten, de opnamen zelf heeft u nog niet bekeken, want deze liggen nog bij hier.

U heeft 1 Hi8 videobandje ingezonden, de kosten voor het digitaliseren daarvan worden berekend per 120 minuten, zoals ook op onze website staat. Uw bandje bleek echter, deels, in LP (long play) opgenomen te zijn, waardoor deze meer dan 2 uur opnamen bevat. Hierdoor zijn de kosten hoger dan voor een bandje van maximaal 120 minuten en zijn er ook twee DVD's nodig om e.e.a. op te kunnen zetten.

We zien pas dat het bandje een opname van dergelijke lengte heeft als deze bij het digitaliseren langer door blijft lopen, op dat moment is het werk echter al bezig. We kunnen dit helaas niet vooraf zien. De enige die vooraf kan weten wat en hoeveel er op het bandje staat is de klant. Helaas kunnen we dit dus niet anders aanpakken.

N de Froe

Deskundig en heel vriendelijk!

Snelle service!