Je aankoop wordt beschermd

Reactiesnelheid:
9.5/10
After sales:

ReZótto!

Klantvriendelijk, persoonlijk, heldere communicatie en professioneel. Zeer betrouwbaar.

Heldere communicatie. Betrouwbaarheid.

A. vd Broek

Oude tapes keurig omgezet naar dvd en USB stick. Goede kwaliteit en snelle service.

Snel en goed

Lou Lichtenberg/Archeologie Magazine

Opnieuw leverde Scanit prima werk ! Ditmaal werden 246 dia's digitaal gemaakt en op dvd gezet. De dia's kunnen nu aan een tweede leven beginnen.

Sterke punten:

Voortreffelijke kwaliteit, snelheid en accuratesse bij het digitaliseren

Remko Sorel

Snel, duidelijk, overzichtelijke en makkelijk.

Sterke punten:

Accuraat, doen wat ze zeggen met een heel goed resultaat.

FRITS VAN VELDHOVEN

IK HEB AL MEERDERE OPDRACHTEN MOGEN GEVEN , VOOR LP/CD DIGITAAL OMZETTEN TOT HET OP DVD COPIEREN VAN SMALFILMS EN DE RESULTATEN ZIJN ALTIJD VERBLUFFEND GOED , SNEL GEREED EN REDELIJK BETAALBAAR OP...

DE UITSTEKENDE KWALITEIT

boerma

Goede ervaring. Snel en goede kwaliteit

Frade

Snel en goed, goede aardige bediening
Leuk resultaat van oude foto boeken

Jos Krens

Goede kwaliteit van gedigitaliseerde opnames, zowel van cassetterecorderbandjes als videobanden en 8mm-films.
Bij elke opdracht gaf ik waarderingscijfers aan jullie. Die waren van 8.0 tot 9.7

Sterke punten:

Goede kwaliteit van opnames. Doorgaans levertijd van 7 dagen.

Marcel belgie

Duidelijk

Feedback

Hans Smit

Prima service, duidelijk in wat kan.
Minpuntje is dat de dia’s na het scannen volledig door elkaar zotten, dit terwijl ik er veel aandacht heb besteed om ze op volgorde aan te leveren.

Snel, goede kwaliteit

Reactie Scanit.nl:

Bedankt voor uw beoordeling! Jammer dat de volgorde echter niet was zoals door u verwacht. Vanwege de diversiteit aan typen diaraampjes is deze opdracht in verschillende series afgewerkt. Het was ons niet bekend dat de volgorde strikt aangehouden moest worden, vandaar dat, binnen de dia rekken deels is gesorteerd op type diaraampjes. Excuses hiervoor!