Hoe beoordeel jij Saywhat Bottles?

Meinke

Snelle levering, mooi en goed ingepakt en prachtig product.

Stephanie Leurs

Al een aantal keer flessen besteld bij Saywhat Bottleneck. Iedere keer verbazen wij ons weer over hoe goed de service is. Altijd een persoonlijk geschreven kaartje erbij,snelle levering en de... Al een aantal keer flessen besteld bij Saywhat Bottleneck. Iedere keer verbazen wij ons weer over hoe goed de service is. Altijd een persoonlijk geschreven kaartje erbij,snelle levering en de producten voldoen boven verwachting. Zelfs een keer een extraatje van ze mogen ontvangen!
Veel collega's/vrienden deze flessen al aangeraden... Wat het helemaal afmaakt is de extra steun die zij geven aan goede doelen en de plastic soep tegen gaan!

Kim Hendriksen

Het water blijft echt lekker koud

Iris Wychgel

Super vooral ook de sportdop goede dosering van het drinken!

Manon Vermeeren

Hele goede ervaring, snelle levering en erg leuk verpakt. Ook een handgeschreven kaartje erbij, dat maakt het erg persoonlijk.
Alleen is het een stikker op de fles, hierdoor heb je een streep,...
Alleen is het een stikker op de fles, hierdoor heb je een streep, dit valt soms precies op je personalisatie, dat is wel een beetje jammer.

Sandra Valk

Top top top

Meta

Super snelle levering en voldoet aan al mijn wensen!

Marieke

Er werd direct contact opgenomen toen bleek dat de bestelde kleur onverwacht niet op voorraad was. Ik kreeg een paar mogelijke keuzes voorgelegd. Ik besloot te wachten tot de kleur er weer was, en... Er werd direct contact opgenomen toen bleek dat de bestelde kleur onverwacht niet op voorraad was. Ik kreeg een paar mogelijke keuzes voorgelegd. Ik besloot te wachten tot de kleur er weer was, en de voorspelde levertijd klopte heel netjes.

Jacqueline Van munster

Positief, snelle levering

Maayke Kloosterman

Heel goed je drinken blijft lang koud of warm wat jij maar wilt. Het zijn hele mooie flessen en het is heel leuk dat je je naam er op kan katern graveren.