Hoe beoordeel jij Saywhat Bottles?

Annemieke Weulink

Wij zij super tevreden over de Saywhat bottle. We hadden een fles gekocht, die (na een week of 4) de drank niet warm bleek te houden. Het contact ging erg vlot (zelfs tijdens de feestdagen!) en... Wij zij super tevreden over de Saywhat bottle. We hadden een fles gekocht, die (na een week of 4) de drank niet warm bleek te houden. Het contact ging erg vlot (zelfs tijdens de feestdagen!) en zonder problemen kregen we een nieuwe. Heel fijn. We konden zelf nog kiezen of een een andere wilden of dezelfde. Super service!

Els De Wilde

Alles vlot verlopen. Prima communicatie.

Theo de Bruin

Prima! ziet er netjes uit. tijdige levering.

Hoang Nguyen

Mooie flessen!

Gillian de Jong

Fijne fles met een nog fijnere gedachtte erachter

Rita Bogaerts

Mooie flessen en een zeer snelle levering

Julia Visser

Helemaal top! Snelle levering en hele mooie bottels

N. Zevenhoven

Super fijn! Snelle levering en totaal geen plastic in verpakking. Helemaal top!

Freddy Raymackers

Top is de persoonlijke en geschreven dank op de afleveringsnota!
Firma is vlot bereikbaar bij bijkomende vragen betreffende het product.

Silvio Senkinz

Enerzijds werd ik gecharmeerd door jullie boodschap (facebook en website).
Maar anderzijds werd ik vooral van m'n sokken geblazen bij het uitpakken van de bestelling.
De manier waarop mijn...
Enerzijds werd ik gecharmeerd door jullie boodschap (facebook en website).
De manier waarop mijn producten verpakt werden - prachtige tube, knap hoesje/zakje rond de fles, het geschreven kaartje - is gewoon een fantastische beleving!
Ik hoop dat mijn dochters, alsook mijn collega, dezelfde beleving zullen ervaren als zij het cadeau uitpakken onder de kerstboom.

Een oprechte dankjewel alsook bewondering en felicitaties voor het knappe werk en fraai ondernemerschap!