erwin ketele

Ok

Uw ervaringen bij de Saunakoning

spijtig dat er bij de levering 1 stuk te weinig was waardoor het zetten van de sauna bijna heel de dag in beslag nam, maar eind goed al goed

De Deken Sindy

Heel goede service een aanrader om daar u gerief aan te schaffen. Wij zijn uiterst tevreden klanten.

supper

Myriam Deblaere

Wij hadden in Waregem een deskundige uitleg van de vriendelijk verkoper. We hadden ons op voorhand goed gedocumenteerd en ook verscheidene zaken bezocht. En wij vonden de Saunakoning prijs... Wij hadden in Waregem een deskundige uitleg van de vriendelijk verkoper. We hadden ons op voorhand goed gedocumenteerd en ook verscheidene zaken bezocht. En wij vonden de Saunakoning prijs kwaliteit de beste.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

De plaatsing is ook heel correct verlopen. Vriendelijke technieker en snelle plaatsing en netjes alle verpakking terug meegenomen. Ook de afgesproken datum en uur waren volgens de afspraak en een... De plaatsing is ook heel correct verlopen. Vriendelijke technieker en snelle plaatsing en netjes alle verpakking terug meegenomen. Ook de afgesproken datum en uur waren volgens de afspraak en een half uur voor de plaatsing nog verwittigd van aankomst

Correct, duidelijk en vriendelijk geholpen geweest. Prima! (Vindt u is met -dt)

Eerste klas ervaring.

Je wordt vlot en correct geholpen door vriendelijke medewerkers. (Vindt u, is met -dt)

Eerste klas ervaring.

TopšŸ‘

Heel goed

De Smet

Veel keuze en vooral niet opdringerig personeel. Ben 3x in de zaak geweest en werd telkens goed en professioneel ontvangen.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Heb verleden week een exclusive two zelf geplaatst. Had er wel bijna 4 uur voor nodig om alles tot in de puntjes te monteren, al een geluk dat de bijgeleverde handleiding overzichtelijk en eenvoudig... Heb verleden week een exclusive two zelf geplaatst. Had er wel bijna 4 uur voor nodig om alles tot in de puntjes te monteren, al een geluk dat de bijgeleverde handleiding overzichtelijk en eenvoudig te volgen was. Tijdens de montage en ook daarna bij het gebruik had ik enkele vraagjes/onduidelijkheden. Ik heb2x een mail gestuurd naar de firma en kreeg telkens nog bijna dezelfde dag een duidelijk en klaar antwoord.

Antoon van laethem

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Zeer tevreden zowel over de ontvangst en service in de showroom als over de installatie

Marty

Goede presentatie van een uitgebreide collectie. Centrale locatie in Nederland

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Prima ontvangst, voldoende deskundigheid, sympathieke en kundige installateur, problemen werden snel en vakkundig opgelost, goede uitleg over het gebruik.