Mia Droeshout

Een mooie ruime keuze qua producten en aan eerlijke prijzen.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Af en toe wat moeilijk communiceren maar alles is toch tot een goed einde gelopen ondanks de uitdaging om een sauna te bouwen op de derde verdieping.

Margit Bolonyi

TOP BEDRIJF!

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Ik ben goed geholpen door alle medewerkers, bij de verkoop en ook bij de montage! Ze staan echt voor je klaar bij je vragen, wensen, en ze doen alle best aan om je te helpen. Had ik wat problem... Ik ben goed geholpen door alle medewerkers, bij de verkoop en ook bij de montage! Ze staan echt voor je klaar bij je vragen, wensen, en ze doen alle best aan om je te helpen. Had ik wat problem bij de levering en ze hebben gelukkig opgelost en na de montage wat probleem bij het gebruik en dat lossen ze ook! Ben zeer tevreden!

Wies Steenvoorden

De monteur Rigan is top. Door zijn positieve inzet is de sauna geplaatst op de plek waar het de bedoeling was

Uw ervaringen bij de Saunakoning

De imformatie in de showroom moet echt uitgebreider dan waren er heel wat struikelpunten niet nodig geweest

Monique

Prima.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

We zijn goed geholpen, goede uitleg en advies. Goede deal gemaakt. Tevreden met plaatsing, prijs, kwaliteit, levertijd.

Sandra van der munnik

Top Bedrijf!

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Super bedrijf met zeer vriendelijke verkopers. Prima service en alles keurig geleverd en opgebouwd. Speciaal nog even een compliment voor de zeer vriendelijke en nette jongeman (Fabian/Florian??)... Super bedrijf met zeer vriendelijke verkopers. Prima service en alles keurig geleverd en opgebouwd. Speciaal nog even een compliment voor de zeer vriendelijke en nette jongeman (Fabian/Florian??) die de IR cabine heeft opgebouwd! Ondanks pas in dienst geen gehaast en zeer netjes en keurig alles geplaatst!!

Ruud kingma

Prima bedrijf. Goede uitleg/voorlichting.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

De sauna was goed verpakt en alles zag er prima uit. Goede afwerking.

Mark Epskamp

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Wij zijn keurig geadviseerd en geholpen bij de Saunakoning. Wat knap is, is dat ondanks dat het contact telefonisch en digitaal verliep er toch warmte en persoonlijk contact voelbaar is! Top!

vdb

Zeer tevreden (barrelsauna - gekocht in mei)

Uw ervaringen bij de Saunakoning

veel uitleg bij aankoop, planning gerespecteerd, vriendelijke uitleg bij montage, alles netjes achtergelaten
en vooral, enkele weken terug, klein probleempje gemeld die men snel kwam oplossen - top service
als binnen enkele jaren budget toelaat, volgt bij jullie een jacuzzi ;-)

Marion Seerden

Zeer goed

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Goede service. Heb de sauna 2 jaar. Had een probleem met een straler. Probleem snel opgelost. Vriendelijke monteurs.

D'hollander Anne-Marie

Dit bedrijf is echt een aanrader
Zowel de uitleg in de winkel als de geplande levering waren correct en duidelijk.
Bij de aflevering ontbrak geen enkel onderdeel
Dit bedrijf is...
Dit bedrijf is echt een aanrader
Bij de aflevering ontbrak geen enkel onderdeel
Dit bedrijf is een aanrader voor iedereen die een sauna wil aanschaffen

Alles tip top ok