Uw ervaringen bij de Saunakoning

Positief

Patricia

10/10

Fijn bedrijf met goede service tegen een reeële prijs.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Tijdens aankooptraject prima en kundig geadviseerd en geholpen. Bij plaatsing bleek niet alles te zijn geleverd en voorbereid zoals besteld, maar dit is heel vakkundig, vriendelijk en met geduld... Tijdens aankooptraject prima en kundig geadviseerd en geholpen. Bij plaatsing bleek niet alles te zijn geleverd en voorbereid zoals besteld, maar dit is heel vakkundig, vriendelijk en met geduld opgelost. Ook nazending van materiaal prima opgelost. Wij genieten van onze maatwerk sauna!

Roel Faas

9/10

Goed bedrijf.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Prettig geholpen, houden zich aan afspraken. Reageren netjes

Mario Poncin

10/10

Goede service. Scherpe prijzen. Correcte afhandeling

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Heb een zeer goede ervaring. Alle afspraken werden nagekomen en de installateurs die ter plaatsen kwamen waren zeer deskundig en leverden netjes werk af. Zeker een aanrader.

Marc

9/10

Mooie en betaalbare producten, vriendelijke service

Uw ervaringen bij de Saunakoning

In 2016 een "Exclusive Seven R" gekocht en deze werd voor een heel schappelijk bedrag bij mijn 2e huis in Noord-Frankrijk afgeleverd door een uiterst vriendelijke en kundige medewerker die me veel... In 2016 een "Exclusive Seven R" gekocht en deze werd voor een heel schappelijk bedrag bij mijn 2e huis in Noord-Frankrijk afgeleverd door een uiterst vriendelijke en kundige medewerker die me veel tips gaf voor de bouw en alle tijd nam om te helpen met tillen van de panelen. Inmiddels heb ik al enkele jaren de sauna in gebruik dus de degelijkheid is ook dik in orde.

10/10

Zeer kundig en communicatief heel snel en prettig.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Medewerkers met verstand van zaken waardoor een standaard sauna toch voor ons op maat kon worden gemaakt, goede oplossingen werden gevonden voor onze vraagstukken, en de plaatsing heel soepel en... Medewerkers met verstand van zaken waardoor een standaard sauna toch voor ons op maat kon worden gemaakt, goede oplossingen werden gevonden voor onze vraagstukken, en de plaatsing heel soepel en goed verliep. Heel veel dank hiervoor! Wij zijn heel erg tevreden.

Schreurs Luc

10/10

Fijn geholpen door dame in de showroom in Genk.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Vlotte plaatsing door hun werknemer, mits beetje hulp van onze zoon die aanwezig was voor de iets zwaardere panelen. Al veel plezier van infrarood gehad, zelfs onze zonen na hun fitnessen gebruiken... Vlotte plaatsing door hun werknemer, mits beetje hulp van onze zoon die aanwezig was voor de iets zwaardere panelen. Al veel plezier van infrarood gehad, zelfs onze zonen na hun fitnessen gebruiken deze om de spieren te ontspannen. Heerlijk bij het frisser wordende weer buiten.

rob

8/10

Heel fijn bedrijf

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Heel goede voorlichting. Stipte, kundige en nette montage. Heel tevreden over de sauna, heerlijk! Een verbeterpunt vind ik de snelheid van reageren op vragen (per email, via reactie formulier) over... Heel goede voorlichting. Stipte, kundige en nette montage. Heel tevreden over de sauna, heerlijk! Een verbeterpunt vind ik de snelheid van reageren op vragen (per email, via reactie formulier) over het niet goed functioneren van de display.

L. Molenaar

10/10

Helemaal top!