Heleen Steneker

Goede service, goed advies

Mu de 2e sauna gekocht. Wederom helemaal tevreden

Pondman

Transparant bedrijf dat meedenkt met wensen en mogelijkheden. Veel keus en voor iedereen wat wils.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Onze ervaring was heel prettig. We hadden een afspraak gemaakt in de showroom met syl. Hij heeft ons goed advies gegeven en de mogelijkheden doorgesproken. We wilden een compacte sauna in onze... Onze ervaring was heel prettig. We hadden een afspraak gemaakt in de showroom met syl. Hij heeft ons goed advies gegeven en de mogelijkheden doorgesproken. We wilden een compacte sauna in onze badkamer en deze is aangepast naar onze wensen.
De monteur was vriendelijk en op tijd en heeft alles netjes geïnstalleerd, uitgelegd en de werkplaats keurig schoon achter gelaten.
Wij gaan enorm genieten van onze sauna. Dank jullie wel!

Der Kinderen Hoveniersbedrijf BV

Prima bedrijf

Zeer goed

Le Refuge d'Engreux

Betrouwbaar en competent.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

We kochten een topproduct aan de juiste prijs en met een vlotte levering en zorgvuldige installatie.

CT

N.a.v. gesprek met de monteurs: goed gevoel, wordt hard gewerkt als team. Medewerkers worden gewaardeerd.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Tijdens plaatsen van sauna: netjes gewerkt, goede uitleg en correcte communicatie/ afstemming in offerte-, planning- en realisatiefase

René

Betrouwbaar

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Vriendelijk ontvangst, prima uitleg, goede/snelle oplossing m.b.t. een onderdeel van de geleverde barrelsauna.
Komen gemaakte afspraken na, wat heel prettig is na een nare ervaring elders.

Schoefs Ivo

tevreden

De Clercq Patrick

Geen opmerkingen

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Helemaal zoals het moet...
Vriendelijk onthaal ( Kevin )
Zeer goede en vlotje bediening.
Niets op aan te merken.

Jan

Goede service, afspraken nakomen, helemaal super!

Alleen maar goed!

A. Soemers

Prima advies/voorlichting bij onze oriëntatie naar een infraroodsauna

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Goed advies en prima bezorging. Duidelijk beschrijving bij het zelf in elkaar zetten van de infrarood sauna