Prijs kwaliteit verhouding
Vind u onze website duidelijk
Kennis van zaken
Transport/ installatie

René Masquille

Wat meer uitleg over een correct gebruik zou wenselijk zijn. Uitleg in brochure is ook zeer beperkt.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Te weinig deskundige uitleg (zie hierboven). Wij hebben ook geen weet van enige garantie.

verdonck jan

Vakkundig bedijf,waar klant vriendelijk heid en service nog op deeerste plaats staan

Uw ervaringen bij de Saunakoning

rond sinterklaas een infra-rrod sauna gekocht ,met 6 fullspec stralers,wel ik mag zeggen sinds dien heb ik minder rugklachten en vermoeide benen niet meer uitgeput na een zware werkdag,jammer genoeg gisteren een van de lampen begeven ,vandaag contact met hen opgenomen,en was geen probleem volgende week leveren ze een nieuwe lamp ,geen weken wachten op onderdelen ,dat noeml ik klanten service ,proficiat ik raad iedereen ook hier prijzen te vergelijken met concurrenten ,ik was bijna in zo val gelopen die verlkopen nog lampen en carbonplaten wat niet meer van deze tijd is dus kies voor nieuwste sauna's en bubbelkoning heeft de laatste nieuwste lampen

Duidelijke website, prettig te woord gestaan in overzichtelijke showroom.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Prima te woord gestaan in de showroom.

Stefan Dingemans

Wij zijn heel tevreden

Uw ervaringen bij de Saunakoning

We zijn goed en professioneel geholpen, en zeer goede uitleg gekregen

Heel tevreden. Duidelijke uitleg en vriendelijk onthaal.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Zeer tevreden. Bij de levering van onze tweede sauna was de technieker misschien wel iets te snel geweest aangezien hij een aantal vijsjes heeft vergeten in te draaien ;)

Wij kenden saunakoning niet maar we kregen van de medewerkster een hele goede uitleg en ze nam de tijd voor ons. We hadden onmiddellijk een goed gevoel. Ook de plaatsing is perfect verlopen. We...

zie hierboven

Ron van Gestel

Een prima bedrijf die doet wat het beloofd. Prima uitleg over de sauna en levering volgens afspraak!
Gekocht product voldoet prima aan de verwachting.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Prima bedrijf ! vriendelijk ontvangst en afhandeling.