Prijs kwaliteit verhouding
Vind u onze website duidelijk
Kennis van zaken
Transport/ installatie

Alwi

Prima.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

In de showroom in Amersfoort werden we deskundig geinformeerd. De Enjoy life 300R+ voldeed aan al onze wensen. Nadat we het eens werden over de prijs werd de sauna binnen een week zeer vakkundig geplaatst. De twee defecte IR stralers werden zoals afgesproken een week later keurig netjes vervangen. Complimenten voor de zeer concentieuze monteur die naast een heel zorgvuldige montage ook veel nuttig info gaf.

In eerste instantie een goede indruk

Uw ervaringen bij de Saunakoning

tot nu toe nog niet helemaal tevreden, sauna heeft kieren

Prima, goede behandeling en duidelijke uitleg

Uw ervaringen bij de Saunakoning

We zijn netjes geholpen, alleen jammer dat de communicatie verder ging per mail.

Overbeek

Prima service. Mooie zaak. We zijn goed geholpen

Uw ervaringen bij de Saunakoning

De eerste keer werd er een verkeerde sauna geleverd. De tweede keer bracht de monteur de goede mee. Ik vind de services goed maar doordat wij in een vakantie periode bestelden en er blijkbaar ook twee keer een monteur ziek was of onverwacht naar het ziekenhuis moest was er wel onduidelijkheid over de levering. Ik heb 2 keer staan wachten dat ze later kwamen dan afgesproken. En dus de eerste keer met de verkeerde sauna

Schoonheidsstudio Astrid Heesakkers

Goed bedrijf en op zondag open wat makkelijk voor ons is.

Tot nu toe positief

Van puyvelde

Goeie service, goeie prijzen. Installatie correct gebeurd.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Zeer goed geholpen door de technieker, die de installatie vlot heeft laten verlopen.

de cock sandra

Uitgebreide keuze proper en duidelijk

vriendelijk en duidelijk

Evy Plasschaert

Vriendelijke verkoper (Eric dacht ik) en vriendelijke monteurs.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Onze muziekinstallatie heeft nog nooit gewerkt. Jullie gingen iemand sturen. Onze sauna is 2 juli geleverd en niemand heeft reeds contact opgenomen (nu 10 juli). Voor de rest heel tevreden.

Reactie Saunakoning.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Het is goed dat u dit laat weten mbt uw muziek installatie, want ik heb het idee dat dit niet goed is doorgegeven want er is niks bekend bij ons. Ik kan aan de hand van uw bericht niet achterhalen welke klant u bent want wij hebben op 2 juli meerdere sauna's geplaatst.
Zodoende vraag ik vriendelijk om deze storing te melden op www.saunakoningservice.nl
Onze excuses voor de gang van zaken. Wij zullen zsm contact opnemen voor een afspraak.
Groeten Team Saunakoning

Mark

Keurig en correct geholpen bij de keuze maken van een Sauna.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

De saunakoning komt netjes alle afspraken na die er gemaakt zijn.

Willem van der Mark

Prima vriendelijke service