Marion Seerden

Zeer goed

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Goede service. Heb de sauna 2 jaar. Had een probleem met een straler. Probleem snel opgelost. Vriendelijke monteurs.

D'hollander Anne-Marie

Dit bedrijf is echt een aanrader
Zowel de uitleg in de winkel als de geplande levering waren correct en duidelijk.
Bij de aflevering ontbrak geen enkel onderdeel
Dit bedrijf is...

Alles tip top ok

erwin ketele

Ok

Uw ervaringen bij de Saunakoning

spijtig dat er bij de levering 1 stuk te weinig was waardoor het zetten van de sauna bijna heel de dag in beslag nam, maar eind goed al goed

De Deken Sindy

Heel goede service een aanrader om daar u gerief aan te schaffen. Wij zijn uiterst tevreden klanten.

supper

Myriam Deblaere

Wij hadden in Waregem een deskundige uitleg van de vriendelijk verkoper. We hadden ons op voorhand goed gedocumenteerd en ook verscheidene zaken bezocht. En wij vonden de Saunakoning prijs...

Uw ervaringen bij de Saunakoning

De plaatsing is ook heel correct verlopen. Vriendelijke technieker en snelle plaatsing en netjes alle verpakking terug meegenomen. Ook de afgesproken datum en uur waren volgens de afspraak en een half uur voor de plaatsing nog verwittigd van aankomst

Correct, duidelijk en vriendelijk geholpen geweest. Prima! (Vindt u is met -dt)

Eerste klas ervaring.

Je wordt vlot en correct geholpen door vriendelijke medewerkers. (Vindt u, is met -dt)

Eerste klas ervaring.

TopšŸ‘

Heel goed

De Smet

Veel keuze en vooral niet opdringerig personeel. Ben 3x in de zaak geweest en werd telkens goed en professioneel ontvangen.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Heb verleden week een exclusive two zelf geplaatst. Had er wel bijna 4 uur voor nodig om alles tot in de puntjes te monteren, al een geluk dat de bijgeleverde handleiding overzichtelijk en eenvoudig te volgen was. Tijdens de montage en ook daarna bij het gebruik had ik enkele vraagjes/onduidelijkheden. Ik heb2x een mail gestuurd naar de firma en kreeg telkens nog bijna dezelfde dag een duidelijk en klaar antwoord.