Jordy

Nee

Vlietinck Michel

Een positief ingesteld commercieel bedrijf.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Positieve ervaring behalve wat betreft het niet verwittigen daags voor de levering. Vermits dit niet gebeurd was, waren wij niet aanwezig op het moment van leveren en installeren, we hebben dan... Positieve ervaring behalve wat betreft het niet verwittigen daags voor de levering. Vermits dit niet gebeurd was, waren wij niet aanwezig op het moment van leveren en installeren, we hebben dan alles laten vallen om tegen de middag ter plaatse te zijn. Dit heeft veel onnodige wrevel en telefoons teweeggebracht. Eén gouden raad: verwittig aub uw klanten daags voor de levering en installatie.

Van Royen

Vriendelijk, correct

Wiebe de Vries

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Netjes ingebouwde sauna, mooi maatwerk

H. Nuys

Prima bedrijf

positief

Rob Lammers

Fijne club met goed product

Heel positief

Vanneste Christophe

Correcte service en mooie afwerking voor een aangename prijs

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Fijne ervaring, enkel wat lang wachten voor de opmeting & installatie

debbie hameleers

Mooi aanbod aan sauna's

Fijn geholpen, goede uitleg

Rob staal

Goed bedrijf. Fijne verkoper, duidelijke info en goede service.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Barrelsauna gekocht welke ik zelf opgebouwd heb. Ging perfect. Er waren nog enkele kleine vragen waarmee ik direct geholpen ben door de verkoper.

Wel jammer van een iets te lange...

Wel jammer van een iets te lange levertijd. Hierbij werd aangegeven dat dit kwam door een andere grote order die geplaatst was

Bezettingswerken Smets bv

Top