Den Hollander

Teleurstellend. Verkoper die liegt en afspraken niet nakomt.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Liegende organisatie waarbij directie geen verantwoordelijkheid neemt.

Reactie Saunakoning.nl:

Hallo Rob,
Bedankt voor je review, echter jammer om te horen dat u niet tevreden bent.
Hallo Rob,
Bedankt voor je review, echter jammer om te horen dat u niet tevreden bent.
U bent bij ons in de showroom geweest. Wij hebben u hierbij uitvoerig advies gegeven. Uw voorkeur ging uit naar de Enjoy life 300 waar wij een actie op hebben van 10% korting incl gratis montage.
Echter toen u terug kwam wilde u een extra korting op de actie en dan nog eens voor 428 euro aan gratis producten. U begrijpt dat wij iedereen gelukkig willen maken maar dat wij niet korting op korting op korting kunnen geven.
Momenteel is met name de (Redcedar) hout prijs skyhigh en zijn genoodzaakt om deze prijzen te hanteren.
Toch hoop ik dat u een geschikte sauna vind voor uw badkamer.
Michiel Broker

Jules Knoups

Prima bedrijf.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Goede en snelle service. Doen wat ze beloven.

Manon

Betrouwbaar en snel

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Duidelijke uitleg bij verkoop, snelle levering en installatie infraroodsauna, supervriendelijke monteur.

Vanoverbeke Eddy

Zeer vriendelijk en een correcte bediening.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Is de eerste keer en van de eerste ontmoeting…perfect! Heel aangenaam en duidelijke uitleg van alles.

Paul Langerak

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Correcte levering, vakkundig advies en een uitstekende goedlachse monteur!

Adri

Fijn bedrijf

Uw ervaringen bij de Saunakoning

In vestiging Hoevelaken door Bram voorzien van een vakkundig advies. Levering van de sauna kon op zeer korte termijn. Keurig vooraf gebeld over aankomsttijdstip en sauna is netjes geplaatst.... In vestiging Hoevelaken door Bram voorzien van een vakkundig advies. Levering van de sauna kon op zeer korte termijn. Keurig vooraf gebeld over aankomsttijdstip en sauna is netjes geplaatst. Klantenservice was goed bereikbaar, vriendelijk en regelde nazorg en zorgde ervoor dat de geurtjes werden geleverd. Fijn als je ervaart dat je als klant koning bent door de manier hoe men met je omgaat, bereikbaar is en afspraken nakomt.

Vanderhaegen Nathalie

Uitstekende service, zowel bij de verkoper als bij de levering en montage !

Zeer positief !

F van Helden

Uitstekende service

Positief !

Annet Loot

Paul Jacobs

Zeer correcte firma. Duidelijke communicatie.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Plaatsing conform afspraak door zeer deskundige mensen.