bubbelkoning Waalre

Uw ervaringen bij de Saunakoning

een half jaar geleden hebben we bij een vestiging voor de deur gestaan waar de aanwezige medewerker zijn sleutel binnen had liggen en ons niet kon helpen. Dat was een ware afgang. begin dit jaar... een half jaar geleden hebben we bij een vestiging voor de deur gestaan waar de aanwezige medewerker zijn sleutel binnen had liggen en ons niet kon helpen. Dat was een ware afgang. begin dit jaar hebben we een andere vestiging bezocht en werden prima ontvangen en geholpen.

V van Bemmel

Prima bedrijf.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Komt zijn afspraken na. Keurig gemonteerd.

de Jager

Geweldig!

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Goede snelle duidelijke service. Vriendelijk personeel dat de tijd neemt en weet waar ze het over hebben.

Saunakoning Zandhoven

Heel toegankelijk

Vlotte, correcte service

A.Human

Wij zijn in Hoevelaken geweest. Heel aardige en deskundige verkoper

Victor Pinto

Professioneel bedrijf. Goed advies. Goede kwaliteit.

Zeer positief.

Anja van der Vleuten

Geen duidelijke begeleiding bij de aankoop.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Warrig verloop bij aankoop. Meerdere malen op het punt gestaan de boel af te blazen. Er was verwarring met 2 verschillende mailadressen maar later stapelde ook andere onduidelijkheden zich op. Dit... Warrig verloop bij aankoop. Meerdere malen op het punt gestaan de boel af te blazen. Er was verwarring met 2 verschillende mailadressen maar later stapelde ook andere onduidelijkheden zich op. Dit ging van de buiten of binnen sauna, aansluiting stroom bij aanschaf hout gestookte sauna. Te kleine sauna voor houtkachel etcetera etcetera .

Reactie Saunakoning.nl:

Hallo Anja,
Hallo Anja,
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent geweest over het verkoop traject. Ik zie inderdaad dat onze adviseur erg veel contact met u heeft gehad. U wilde een sauna met een speciale hout kachel wat niet gebruikelijk is in de sauna die u voor ogen had.
Bij nader inzien hebben wij u alsnog geadviseerd toch een andere sauna te nemen vanwege deze kachel. Ik begreep dat u nu wel tevreden bent over de sauna en kachel die u geleverd hebt gekregen. Zodoende wens ik u alsnog veel plezier met de geleverde finse sauna.
Mocht u alsnog vragen en of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.
Michiel ( michiel@bubbelkoning.nl)

Van der lugt

Goed veel keus

Goede ervaring, goede service

Daniel Fraenkel

Saunakoning heeft een geweldige sauna bij ons geplaatst. Door uitloop van onze verbouwing moest de sauna langer bij Saunakoning in het magazijn staan, maar dat was geen enkel probleem. De mannen die... Saunakoning heeft een geweldige sauna bij ons geplaatst. Door uitloop van onze verbouwing moest de sauna langer bij Saunakoning in het magazijn staan, maar dat was geen enkel probleem. De mannen die de sauna kwamen plaatsen waren kundig en dachten mee. Wij zijn heel tevreden met SaunaKoning.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Wij zijn heel erg blij met onze sauna en ook met de service van SaunaKoning.

daan

Degelijk bedrijf

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Goede ervaring, zowel met uitleg in winkel als bij de plaatsing.