Whitney

Een goed bedrijf.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Goede verkopers met veel kennis en ervaringen.

Marjolein

Plezier en gespecialiseerd team.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Correcte en adequate opvolging van vragen, actief meedenkend en duidelijk in verwachtingsmanagement

D. de Laat

Net bedrijf met uitgebreide showroom

Vriendelijke en deskundige verkoper

Van Haute Ronald

Vriendelijk ontvangst, en er werd gedaan zoals belooft. Snelle en goede levering.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Alles is vlot verlopen, aan te raden bij kennisen👍

Paul van Mullekom

Prima bedrijf

Uw ervaringen bij de Saunakoning

goede uitleg, goed geholpen, prima service

Bart & Dees

Fantastisch!

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Vakwerk ten top! Zowel onze op maat gemaakte sauna is perfect, alsook onze jacuzzi (Bubbelkoning) en onze jaloezien (Shutterkoning) zijn van het hoogste niveau in kwaliteit en zorgvuldig en... Vakwerk ten top! Zowel onze op maat gemaakte sauna is perfect, alsook onze jacuzzi (Bubbelkoning) en onze jaloezien (Shutterkoning) zijn van het hoogste niveau in kwaliteit en zorgvuldig en vakkundig geïnstalleerd!

Verschueren Eddy

Toffe firma goeie klant vriendelijke bediening

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Een jacuzzi en sauna gekocht
Correct afgehandeld

Sabine Veerman

Goed, betrouwbaar en professioneel bedrijf

Goede service, kwaliteitsproducten, vriendelijk

Hendry Koudetechniek @gmail.com

Een goed bedrijf met uitstekende verkoopt advies

Afspraak na komen

bubbelkoning Waalre

Uw ervaringen bij de Saunakoning

een half jaar geleden hebben we bij een vestiging voor de deur gestaan waar de aanwezige medewerker zijn sleutel binnen had liggen en ons niet kon helpen. Dat was een ware afgang. begin dit jaar... een half jaar geleden hebben we bij een vestiging voor de deur gestaan waar de aanwezige medewerker zijn sleutel binnen had liggen en ons niet kon helpen. Dat was een ware afgang. begin dit jaar hebben we een andere vestiging bezocht en werden prima ontvangen en geholpen.