Mertens Bjorn

Ze leveren goede producten

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Hebben netjes alles komen plaatsen

MD

Wel okee

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Jammer dat openingstijden winkel afwijken van die op de website. Hebben daardoor de rit naar de winkel voor niets gemaakt(was niet in de omgeving)

Reactie Saunakoning.nl:

Beste,
Beste,
Wij hebben afgelopen tijd inderdaad wat problemen gehad met onze nieuwe website. Mijn collega had iets over het hoofd gezien omdat voortaan de openingstijden handmatig op 4 verschillende plekken moet worden aangepast. Dit zou nu verholpen moeten zijn.
Nogmaals onze excuses voor de verwarring.
Grt Michiel

W. den Hartog

De saunakoning heeft een ruim assortiment, voor elk wat wils.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Vriendelijke assistentie bij de keuze. Duidelijke uitleg.
Mijn keuze : de Elite Six ; want ik houd van een mooie vorm en door het gebruik van veel glas is dit model een aanrader.

Guusv

P. Schaareman

Zijn goed en deskundig begeleid en geholpen.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Zeer tevreden, wel wat langere levertijd vanwege bestelling op maat maar was allemaal goed voor elkaar. Tussenliggende communicatie m.b.t. levering had wel beter gekund.

Peers Philippe

Absolute top

Alles in orde

L Franklin

Uitstekend

Jo van den Eijnden

Op zich vind ik het goed bedrijf! Maar de opstelling in Waalre van entree, kantoor showroom maakt een erg rommelige indruk.

De montage was super,
Maar toen we de sauna na enkele weken wilden afbestellen was dat alleen mogelijk met een grote bijbetaling omdat het maatwerk was.
In mijn optiek was het...
De montage was super,
In mijn optiek was het maatwerkstukje minimaal!!

Peter Hofman

Top! Professioneel, vriendelijk en degelijk.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Zeer prettig. Goede communicatie. Mooie sauna geleverd.

Mariëlle Buskermolen

Een bekwaam, gezellig, snel en fijn bedrijf

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Nu 2x een sauna bij jullie besteld en beide keren zeer tevreden over de plaatsing en de gezellige mensen die met hun vakbekwaamheid de sauna netjes neerzetten.