Deskundigheid
Snelheid
Persoonlijk
8.3/10

N. Meulenberg

Een prettige manier waarop de antwoorden op vragen werden gegeven. De zaak is deskundig afgehandeld.

Zeer prettig, zelfs via de skype

kwintun de rijk

Sarah heeft mij, in een voor mij zeer lastige en complexe periode, bijgestaan. Zij heeft altijd hoofd- van bijzaken gescheiden en met een duidelijke focus op het beoogde eindresultaat. Dat resultaat... Sarah heeft mij, in een voor mij zeer lastige en complexe periode, bijgestaan. Zij heeft altijd hoofd- van bijzaken gescheiden en met een duidelijke focus op het beoogde eindresultaat. Dat resultaat hebben we bereikt, waarvoor ik haar zeer dankbaar ben.

Cynthia Gabriëlse

Prima, helder en duidelijk met kennis van zaken.

To-the-point, vriendelijk-zakelijk, uitstekende communicatie. Deskundig en helder adviserend. Alert .

Een fijne samenwerking, oog voor details. Probeert steeds ons terug te zetten naar de hoofdlijnen zodat we niet in elle lange discussies verzanden. Soms wat kortaf en direct. Maar dat werkte erg... Een fijne samenwerking, oog voor details. Probeert steeds ons terug te zetten naar de hoofdlijnen zodat we niet in elle lange discussies verzanden. Soms wat kortaf en direct. Maar dat werkte erg goed bij ons. Ik hoop nooit meer gebruik te hoeven maken van de diensten van Sarah. Maar in het geval dat, zou ik direct weer naar haar gaan.

Twee maal persoonlijk contact gehad. Erg koud en onpersoonlijk in zo'n enorm zware periode. De rest ging per mail. Traag, log. Vragen in een volgende mail herhalen die dan opnieuw gefactureerd... Twee maal persoonlijk contact gehad. Erg koud en onpersoonlijk in zo'n enorm zware periode. De rest ging per mail. Traag, log. Vragen in een volgende mail herhalen die dan opnieuw gefactureerd worden. Bereikbaarheid/snelheid niet goed. Niet eens een auto-reply wanneer ze wel weer aanwezig zou zijn.

Roy Oosterveen

Prettige samenwerking. Voelde me goed geholpen en goed begrepen.

Astrid Hoogenboom

Snel denken, weinig betrokkenheid, soms late reacties, elke minuut wordt gerekend.
Mogelijk ook mijn eigen fout mbt de keuze voor Sarah: behouden contact zoeken omdat uur prijs hoog ligt.

Reactie SARAHKOLLER - COLONIA BV:

Dank voor de reactie. Jammer dat je mijn betrokkenheid bij jouw zaak niet zo hebt gevoeld. Ik probeerde mijn antwoorden kort te houden vanwege het belang van je zaak en de kansen die wij vooraf... Dank voor de reactie. Jammer dat je mijn betrokkenheid bij jouw zaak niet zo hebt gevoeld. Ik probeerde mijn antwoorden kort te houden vanwege het belang van je zaak en de kansen die wij vooraf bespraken. Deze kansen en het belang heb ik in eerdere mails voor je vastgelegd. Op deze vragen kwam je af en toe terug zodat ik dan naar deze eerdere mails verwees voor het antwoord. Dit deed ik juist om kosten voor jou te besparen. Op een gegeven moment kom je dan een beetje in een spagaat, een cliënt die meer steun nodig heeft en tegelijkertijd wil dat ik mijn kosten zo beperkt mogelijk houd. Hierin heb ik geprobeerd je zo goed mogelijk bij te staan.

Jose van den heuvel

Wij hebben het als zeer positief , betrokken en ondersteunend ervaren