Deskundigheid
Duidelijk
Snelheid
Persoonlijk

Carlos da Silva

Advies voor mijn zaak werd duidelijk aangegeven, dit heeft geleid tot een zeer goed eindresultaat. Ik heb bewust iemand gezocht met goede reviews online en Sarah heeft voor mij haar trackrecord... Advies voor mijn zaak werd duidelijk aangegeven, dit heeft geleid tot een zeer goed eindresultaat. Ik heb bewust iemand gezocht met goede reviews online en Sarah heeft voor mij haar trackrecord waargemaakt.

Sandra

Zeer deskundig, denkt met je mee, eerlijk, zeer fijne advocaat die er altijd voor mij was. Ik raad haar zeker aan!

ED

Sarah heeft met mij meegedacht en mij vakkundig advies gegeven. Ik vond haar duidelijk, to the point en helder over de (juridische) mogelijkheden. Daarnaast voelde ik me goed begrepen omdat zij ook... Sarah heeft met mij meegedacht en mij vakkundig advies gegeven. Ik vond haar duidelijk, to the point en helder over de (juridische) mogelijkheden. Daarnaast voelde ik me goed begrepen omdat zij ook het menselijk aspect mee wist te nemen in de overwegingen. Het contact was prettig en steunend. Ze reageerde snel op mijn mail en ik kon dezelfde dag nog een online afspraak maken.

Yvonne

Vlotte en vakkundige dienstverlening. Ik ben uitstekend geholpen!

Bas

Sarah handelde in overeenstemming met mijn wensen en ik voelde me hierin zeer gehoord. We bleven wel altijd ''to the point'' dankzij haar duidelijke en sterke bekadering waardoor we ons doel sneller... Sarah handelde in overeenstemming met mijn wensen en ik voelde me hierin zeer gehoord. We bleven wel altijd ''to the point'' dankzij haar duidelijke en sterke bekadering waardoor we ons doel sneller behaalden. Ze was ook altijd goed bereikbaar per telefoon of per mail.

M. Luchies

Professioneel, snel en adequaat, initiatiefnemer, kennis van zaken, oog voor detail, zowel zakelijk als persoonlijk ondanks de Corona beperkende maatregelen.

Dankzij Sarah kan en mag mijn...

Dankzij Sarah kan en mag mijn zoontje zijn vader en familie weer hebben!

Eeuwige dank namens ons allen!

M. Luchies

Sandra

Duidelijk, deskundig, zakelijk maar ook interesse hoe het met je als persoon gaat

Ringoot

Goed en zakelijk

N. Meulenberg

Een prettige manier waarop de antwoorden op vragen werden gegeven. De zaak is deskundig afgehandeld.

Zeer prettig, zelfs via de skype