Deskundigheid
Snelheid
Persoonlijk
8.5/10

Astrid Hoogenboom

Snel denken, weinig betrokkenheid, soms late reacties, elke minuut wordt gerekend.
Mogelijk ook mijn eigen fout mbt de keuze voor Sarah: behouden contact zoeken omdat uur prijs hoog ligt.

Heeft snel de zaken duidelijk.

Reactie SARAHKOLLER - COLONIA BV:

Dank voor de reactie. Jammer dat je mijn betrokkenheid bij jouw zaak niet zo hebt gevoeld. Ik probeerde mijn antwoorden kort te houden vanwege het belang van je zaak en de kansen die wij vooraf bespraken. Deze kansen en het belang heb ik in eerdere mails voor je vastgelegd. Op deze vragen kwam je af en toe terug zodat ik dan naar deze eerdere mails verwees voor het antwoord. Dit deed ik juist om kosten voor jou te besparen. Op een gegeven moment kom je dan een beetje in een spagaat, een cliënt die meer steun nodig heeft en tegelijkertijd wil dat ik mijn kosten zo beperkt mogelijk houd. Hierin heb ik geprobeerd je zo goed mogelijk bij te staan.

Jose van den heuvel

Wij hebben het als zeer positief , betrokken en ondersteunend ervaren

Open en transparante gesprekken en snelheid

Prettige samenwerking.

Deskundigheid en wijze van advies geeft vertrouwen

Vooraf duidelijk over het behandelen en de kosten

(Des)kundig. Neemt tijd om te exploreren of er nog mogelijkheden in de relatie zijn om door te gaan. Goed op de hoogte wat de effecten van scheiding voor mensen en de betrokken kinderen zijn....

Erg deskundig op het gebied van echtscheiding. Combinatie mediator en advocaat is prettig, zo heb je met maar 1 persoon te maken

Bij een bemiddeling is het altijd moeilijk geen partij te kiezen en de onze was zeer moeilijk maar ik vond dat je te lang probeerde er samen uit te komen als bij een partij twijfels zijn over...

Verslag van gesprek

Reactie SARAHKOLLER - COLONIA BV:

Dank voor je feedback. Jullie bemiddeling was inderdaad niet een heel makkelijke. Daarom was ik ook blij dat we er wel in zijn geslaagd de bemiddeling positief af te ronden met een door jullie getekend convenant en ouderschapsplan.

Linda Lous

Wij zijn zeer snel geholpen

Ik heb zelf weinig contact gehad, maar wel heel snel geholpen.

JVD

De samenwerking met Sarah is te omschrijven als een prettige professionele ervaring.

Deskundigheid op dit betreffende vakgebied.
Altijd dezelfde contactpersoon. (is voordeel van een eenmanszaak)

Esther Wasterval

Vertrouwd en eigen gevoel, maar wat ik persoonlijk mis. Is af en toe een email tussendoor met een persoonlijke vraag. Hoe gaat het met je? Ik weet dat avocaat zakelijk is, maar het...

Antoine Pieters

Sarah is een vriendelijke en geduldige advocate die in ons geval oog had voor het belang van beide partijen.

Zij past zich aan, aan wens de klant.