Deskundigheid
Duidelijk
Snelheid
Persoonlijk

Antoine Pieters

Sarah is een vriendelijke en geduldige advocate die in ons geval oog had voor het belang van beide partijen.

Prettige, vakkundige,menselijke benadering.

Denise Van den Heuvel

Mijn evaring is goed

Snel en geeft eerlijk advies

Sarah heeft ons bijgestaan tijdens het regelen van onze scheiding. Hoewel het hele proces wel wat lang heeft geduurd, is dit goed verlopen.

Duidelijke en goede uitleg op vragen en over onderwerpen.
Prettig om mee samen te werken.

Bibi Tattje

Sarah heeft mij goed bij gestaan in een alimentatiekwestie. Ze heeft er voor gezorgd dat alles overzichtelijk voor mij bleef zodat ik ook echt achter de gemaakte beslissingen kon staan.

Tina Coppoolse

Ik vind Sarah Köller een vriendelijke vrouw.
Heeft een open houding.
Luister goed.

Rein Midavaine

Kundige advocaat met goede dossier kennis en begrijpelijke uitleg. Tijdens zitting vlot, to the point en helder pleidooi.
"Last but not least" mooie aantrekkelijke verschijning.

In gesprekken en met kinderen erg fijn

Reactie SARAHKOLLER - COLONIA BV:

Fijn dat jullie de gesprekken met jullie en de kinderen als positief hebben ervaren. Jammer dat jullie bemiddeling als te langzaam hebben ervaren. Er is binnen ongeveer 3 maanden (waarin ook de... Fijn dat jullie de gesprekken met jullie en de kinderen als positief hebben ervaren. Jammer dat jullie bemiddeling als te langzaam hebben ervaren. Er is binnen ongeveer 3 maanden (waarin ook de kerstperiode viel) een kwalitatief goed convenant en ouderschapsplan tot stand gekomen en getekend. Hierna heeft de indiening van het verzoek plaatsgevonden. De procedure bij de rechtbank duurde wat langer dan gebruikelijk. De agenda en het tempo van de rechtbank wordt helaas niet door mij bepaald.
Sarah Köller