Deskundigheid
Duidelijk
Snelheid
Persoonlijk

M. Luchies

Professioneel, snel en adequaat, initiatiefnemer, kennis van zaken, oog voor detail, zowel zakelijk als persoonlijk ondanks de Corona beperkende maatregelen.

Dankzij Sarah kan en mag mijn...

Dankzij Sarah kan en mag mijn zoontje zijn vader en familie weer hebben!

Eeuwige dank namens ons allen!

M. Luchies

Sandra

Duidelijk, deskundig, zakelijk maar ook interesse hoe het met je als persoon gaat

Ringoot

Goed en zakelijk

N. Meulenberg

Een prettige manier waarop de antwoorden op vragen werden gegeven. De zaak is deskundig afgehandeld.

Zeer prettig, zelfs via de skype

kwintun de rijk

Sarah heeft mij, in een voor mij zeer lastige en complexe periode, bijgestaan. Zij heeft altijd hoofd- van bijzaken gescheiden en met een duidelijke focus op het beoogde eindresultaat. Dat resultaat... Sarah heeft mij, in een voor mij zeer lastige en complexe periode, bijgestaan. Zij heeft altijd hoofd- van bijzaken gescheiden en met een duidelijke focus op het beoogde eindresultaat. Dat resultaat hebben we bereikt, waarvoor ik haar zeer dankbaar ben.

Cynthia Gabriëlse

Prima, helder en duidelijk met kennis van zaken.

To-the-point, vriendelijk-zakelijk, uitstekende communicatie. Deskundig en helder adviserend. Alert .

Een fijne samenwerking, oog voor details. Probeert steeds ons terug te zetten naar de hoofdlijnen zodat we niet in elle lange discussies verzanden. Soms wat kortaf en direct. Maar dat werkte erg... Een fijne samenwerking, oog voor details. Probeert steeds ons terug te zetten naar de hoofdlijnen zodat we niet in elle lange discussies verzanden. Soms wat kortaf en direct. Maar dat werkte erg goed bij ons. Ik hoop nooit meer gebruik te hoeven maken van de diensten van Sarah. Maar in het geval dat, zou ik direct weer naar haar gaan.

Twee maal persoonlijk contact gehad. Erg koud en onpersoonlijk in zo'n enorm zware periode. De rest ging per mail. Traag, log. Vragen in een volgende mail herhalen die dan opnieuw gefactureerd... Twee maal persoonlijk contact gehad. Erg koud en onpersoonlijk in zo'n enorm zware periode. De rest ging per mail. Traag, log. Vragen in een volgende mail herhalen die dan opnieuw gefactureerd worden. Bereikbaarheid/snelheid niet goed. Niet eens een auto-reply wanneer ze wel weer aanwezig zou zijn.