Deskundigheid medewerkers
Levering

Ronald

Winkel met zeer ruime keuze !

Judith Peters

De beugels die we kregen bleken lelijk beschadigd te zijn. We kregen de volgende dag al nieuwe en de oude werden thuis opgehaald. Dat vonden wij top service.

Natasja

Snel en goed geleverd

Lub

Wij zijn super goed geadviseerd door Luke van Sanitairkamer Nieuwegein. Hij heeft mee gedacht bij onze “moeilijke” badkamer en kwam elke keer weer met goede oplossingen en tips. Ook konden wij last... Wij zijn super goed geadviseerd door Luke van Sanitairkamer Nieuwegein. Hij heeft mee gedacht bij onze “moeilijke” badkamer en kwam elke keer weer met goede oplossingen en tips. Ook konden wij last minute onze bestelling nog aanpassen en werd er snel gehandeld. Erg fijn in de hectiek bij een verbouwing.

Roy

Ere wie ere toe komt !
Wat een fantastisch service en wat een super goed personeel.
Jullie weten hoe je met klanten om moet gaan! Dank voor het snelle leveren van jullie producten !

Linda

Mooie spiegel, hele goeie prijs

Rob Verhoeks

Zeer prettige winkel

Marcel Hazewinkel

Showroom Harderwijk bezocht om wat indruk op te doen en supergoed geholpen. Die jongens hebben er verstand van en daarom was keuze snel gemaakt. De volgende klus staat in de planning en ga zeker... Showroom Harderwijk bezocht om wat indruk op te doen en supergoed geholpen. Die jongens hebben er verstand van en daarom was keuze snel gemaakt. De volgende klus staat in de planning en ga zeker mijn volgende bestelling daar plaatsen.

Daisy Cornelissen

Goede service snelle levering uitstekende kwaliteit