Deskundigheid medewerkers
Levering

P Bouma

Vriendelijk en goed bereikbaar

janine dierckx

Slecht heb nog altijd de spoelbak niet en geen antwoord op mijn mails

Jan Bosch

Fijne site om iets te bestellen,bij telefonisch contact wel lang in de wacht gestaan

Wouter

Top site,goede levering en vriendelijk personeel

Korf

Goede en tijdige levering

Annamaria

False leveringstijd op de website, geen hulp, slechtste klantenservice ooit. Ik heb een manager call back gevraagd na bijna een maand ik ziet nog om te wachten: het belletje en mijn spullen dat ik... False leveringstijd op de website, geen hulp, slechtste klantenservice ooit. Ik heb een manager call back gevraagd na bijna een maand ik ziet nog om te wachten: het belletje en mijn spullen dat ik heel veel geld heb betald. Not professional, spaar maar je geld en ga bij andere winkel. Ik heb heel veel spijt dat ik hier heb besteld.

Annamaria

De slechtste

Ivo Kljin

Heel vriendelijk personeel die graag helpen. De douche die ik gekocht heb, bleek van matige kwaliteit. Waar de leverancier niet thuis gaf, hebben de jongens van Sanitairkamer Grootebroek mij enorm... Heel vriendelijk personeel die graag helpen. De douche die ik gekocht heb, bleek van matige kwaliteit. Waar de leverancier niet thuis gaf, hebben de jongens van Sanitairkamer Grootebroek mij enorm geholpen. Zonder het personeel was het mij niet gelukt om een werkende douche terug te krijgen. Ik ben ze erg dankbaar!