Deskundigheid medewerkers
Levering

C van Riel

Aankoop niet compleet scherm gebroken intussen de bestellig loopt is deze aangepast van inclusief syfon naar exclusief dit is niet zo het hoord ik voel mijn mijn zak gescheten

Goede en betaalbare materialen. Goede (telefonische) service, helaas wel een lange wachttijd telefonisch. Medewerkers denken mee in deel/anders leveren en komen met oplossingen.

Claire

Op 28 december jl. een spiegel besteld. Al snel werd duidelijk dat de levertijd aanzienlijk langer zou zijn dan verwacht, dus order geannuleerd. Sindsdien tracht ik aan aankoopretour terug te... Op 28 december jl. een spiegel besteld. Al snel werd duidelijk dat de levertijd aanzienlijk langer zou zijn dan verwacht, dus order geannuleerd. Sindsdien tracht ik aan aankoopretour terug te krijgen. Er wordt echter niet meer gereageerd op berichten. Tot mijn grote verbazing werd de spiegel gisteren ineens alsnog geleverd.. gelijk gemaild dat ik niet meer zat te wachten op de spiegel en mijn geld graag terug wil. Helaas nog geen reactie ontvangen. Ik hoop op een nette en snelle oplossing. Dit heeft mij inmiddels wel genoeg tijd en frustraties gekost. Ik zal hier in de toekomst geen bestellingen meer plaatsen.

Rooijen

Slechte communicatie, order niet doorgezet bij goedkeuring. Levering van spullen in 3 keer. Nee geen sanitairkamer meer voor ons.

Annette

2 bestellingen gedaan. 1 ging als een speer. 2 is de levering al 2x uitgesteld. Ik wacht maar rustig af. Het zijn natuurlijk nu wel rare tijden.

Ruslan Salikhianov

Super fast, super friendly, very positive Expirience! CHANGED BROKEN ITEM WITHIN A DAY

Henri

Prachtig meubel sneller geleverd dan verwacht! Probleem met kommen netjes opgelost.

M Elhasnaouy

Voor het eerst wat besteld bij Sanitairkamer, met afwachting hoe dit gaat lopen.
Bij het contacten voor status navraag bestelling was het wel lang wachten totdat je telefonisch te woord werd gestaan maar daar werd je vervolg wel goed geïnformeerd over de voortgang van de bestelling.
Bestelling is netjes geleverd deze werd aangekondigd en door een vriendelijke bezorger geleverd.

Sanitairkamer

Goede en heldere communicatie