Brusse

Ik heb hier 2 bestellingen gedaan. Levering volgens de afspraak en zelfs eerder . Superservice uitermate tevreden.

Levering volgens afspraak . Snelle afhandeling.

Mieke Soeters

Fantasties geholpen bestelling op het laatste moment nog aangepast en veranderd, en tot dusver keurig en heel snel geleverd.
Nu nog even geduldig wachten op mijn mooie matzwarte toiletpot ....

Snel en correct handelen, en vooral meedenken met de klant.

Née hoor zo door gaan

Peter en Herma

Erg prettig geholpen; goede spullen voor een nette prijs.

Goede service en vakkundig en aardig personeel.

hubo

Prettig geholpen in Harderwijk. Snel besteld en geleverd. Product heeft goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zeer prettig personeel!

Ik ben niet tevreden. Mijn product kan niet geleverd worden. Vervolgens worden toezeggingen gedaan voor een vervangend product waarvoor geen betaallink wordt verzonden zodat de bestelling niet wordt...

Afspraken en toezeggingen nakomen en uitvoeren.

Reactie Sanitairkamer.nl:

Beste klant,

bedankt voor deze beoordeling.
Ik zie inderdaad dat bij het bestelde product geen levertijd bekend was, vandaar dat het alternatief is aangeboden. Helaas kunnen wij met ons systeem geen betaal link sturen, wij sturen na het plaatsen van de bestelling een factuur die betaald dient te worden via bankoverschrijving. Alleen webshop bestellingen kunt u via ideal betalen.

Ik hoop dat deze uitleg duidelijk is maar mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen op 0341 410 156.

Vriendelijke groet,
Team Sanitairkamer

marcel

Redelijk

goed en snel advies

Aflevering waardeloos !!!!!!!!
3 artikelen door 3 verschillende bezorgers??
Douchedeuren worden buiten naast de voordeur neergezet "omdat ze zwaar zijn" Ik weet ook wel dat ze niet naar de douche worden gebracht maar na de voordeur of schuurdeur wel!!. Nu waren moeder en dochter aan het slepen!!!

Reactie Sanitairkamer.nl:

Beste Marcel,

bedankt voor uw tijd om Sanitairkamer te beoordelen.

De bestelde producten kwamen niet allemaal van dezelfde leverancier. Om onze prijzen zo scherp mogelijk te houden laten wij sommige bestellingen rechtstreeks vanuit de leverancier bij de klant bezorgen, dit kan er soms voor zorgen dat er op één dag meerdere leveringen gepland worden.

Onze producten worden bezorgd door verschillende leveranciers en transporteurs welke vaak leveren tot de eerste deur, hier hebben wij helaas geen invloed op.

Hopend u hiermee van een passende reactie te hebben voorzien.

Vriendelijke groet,
Team Sanitairkamer

Fam R Bomas

Ondat we een badkamer en een toilet hebben verbouwd kwamen we bij de sanitairkamer terecht
Goede service ,veel keuze, veel tips waar niet aan hadden gedacht
In september moet de tweede...

Goede service,klantvriendelijk,veel keuze, snelle levertijs

Snelle en prima service

Zeer vriendelijk en klantgericht.
Douchewand besteld met specifieke opstelling. Kon uiteindelijk helaas niet geleverd worden, maar er is wel alles aangedaan en alles is zeer goed afgehandeld.

Heel oplossend denken. En zelfs in vrije tijd nog dingen willen regelen.
Top service

Gary van Polen

Ondernemerschap ten top! Goed personeel, goede service en producten die gezien mogen worden tegen zeer concurrerende prijzen.

Er wordt uitstekend meegedacht en prima advies gegeven zonder overdreven te pushen.

Dames in het bedrijf!