Sanitairkamer.nl

Sanitairkamer.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Sanitairkamer.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2196
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Sanitairkamer.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 2196 ervaringen.

Anita
Prima (7/10)
Anita

nakomen van beloofde levertijd

Verpakking van de artikelen. Klanten informeren wanneer goederen verzonden zijn.

Score voor Sanitairkamer.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Producten zijn netjes op tijd geleverd. de verpakking was hopeloos. er zat zoveel plakband om heen dat het nauwelijks mogelijk was om de artikelen onbeschadigd uit te pakken.

H.Tulner
H.Tulner

Zeer klantvriendelijk behandeld. er werden extra foto's van het product per mail gestuurd en er werd een telefonische bezorgafspraak gemaakt en keurig nagekomen.

Score voor Sanitairkamer.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ervaringen zijn goed. website is overzichtelijk en snel. telefonische ondersteuning is uitstekend en zeer klantvriendelijk.

Herman
Herman

Betere verspreider zoeken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles ging goed behalve de levering norse man die het zware pakje niet naar binnen wilde dragen jammer voor de rest top.

Score voor Sanitairkamer.nl:4.5/5

Goed tot zeer goed.

Lydia Posdijk
Lydia Posdijk

De medewerkers weten alles van de producten!

Ga zo door!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vriendelijke medewerkers, dag voor de levering nog bij besteld en keurig afgeleverd !.

Paulina Silva

Goede prijs, snelle levering, goede communicatie en goede klantenservice als je een probleem hebt met jouw bestelling. top!.
ik ben super tevreden met dit bedrijf. aanrader,!.

Groot Hulze
Goed (8/10)
Groot Hulze
Score voor Sanitairkamer.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed voor iedereen aanbevelen.

Voldoende (6/10)

Mijn toilet werd in drie delen over twee dagen verdeeld bezorgd, heel onpraktisch. Na telefonisch overleg met 1 van uw medewerkers, werd het me uitgelegd dat de santairkamer daar geen zeggenschap over heeft?

Verbeterpunt zou zeker zijn dat de logistiek beter geregeld wordt, het hele pakket in 1 keer en niet met drie koeriers en dat het je twee vrije dagen kost om te wachten op het pakket!
tevens kunnen aangeven wanneer je het pakket wilt ontvangen, zou ook handig zijn!

Score voor Sanitairkamer.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op de website een toilet besteld, dit ging prima en snel, alleen jammer dat je op de website niet kunt aangeven, wanneer je het product kunt ontvangen..
ik had hem op zondag besteld en maandag bleek het bedrijf dicht toen ik wilde informeren!.

Adm. en adviesburo van Eeuwijk
Adm. en adviesburo van Eeuwijk

duidelijke weergave

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekend, zeer snelle levering.

A.Smeets
A.Smeets

Het artikel was zodanig goed dat mijn loodgieter vroeg.... waar heb je dit vandaan.... goede kwaliteit ... en toen hij de prijs hoorde ... wilde hij gelijk artikel nummer en weblink per whatsapp doorgezet krijgen.
Ik ben zelf heel tevreden over t artikel en gebruik t met veel plezier!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Telefonisch contact mbt het uitzoeken van t juiste artikel was goed.

Bedrijfsinformatie

Door middel van creativiteit, ervaring en, niet onbelangrijk, de juiste prijs proberen wij samen met u de perfecte sfeer te creëren in uw badkamer. Alle bekende A-merken zijn in ons assortiment aanwezig.
Adres
Karel Doormanlaan 5