20649 beoordelingen

Deskundigheid medewerkers
Levering

20649 Reviews

Winifred de Boer

Duidelijke website snelle levering mooie kwaliteit erg tevreden

Jonker

Mooi spul hoor, hangend toiletset, tegels en accesoires, alleen maar de helft van mn bestelling geleverd!
Meteen gebeld, 9 wachtenden voor je, maar goed. Er was iets mis gegaan, maar ze beloofde dat de volgende dag zou de rest (de toiletset) geleverd zou worden, dus de monteur kon aan de slag.
Einde middag een mail dat het (toch, ondanks toezegging) een dag later werd. Wéér gebeld! Ze konden niets voor me doen. Uiteindelijk de volgende morgen zélf mijn spullen maar gehaald bij het magazijn in Harderwijk. Géén idee wat al die stilstaande busjes voor de deur deden...hadden ze mijn spullen écht niet even kunnen brengen? Enfin, gelijk ook maar een handdoekhaak omgeruild. Handdoekhaak van saniclear leek meer een kapstok. Er stonden ook geen maten bij op de site. Bij die van tiger gelukkig wel...die maar genomen en meteen afgerekend. Het geld van de andere haak zou terug gestort worden. Na 2 weken, en wat mailtjes éindelijk mijn geld terug...er was wat mis gegaan.
Nouja, wat er mis kon gaan ging ook mis. Pff, niet heel blij met sanitairkamer.

AvdD

Geleverd wat je verwacht

Dinand

Douchecabine was defect. Een ramp om contact te krijgen en voordat wij ons geld terug hadden. Goedkope Chinese rommel.

Luan Nguyen

Matige klantenservice

Christian Houehanou

Chauffeur heeft alles op stoep achter gelaten, de deur wieltjes zaten er niet in hetbpakket. Ik he ze zelf via BOL erbij moeten bestellen. Ik heb email gestuurd en kreeg er geen antwoord op

Mario

Mooie spullen en goede service.

F. Nijenhuis

Mooi en zeer betaalbaar sanitair, razendsnel bezorgd!