Dik Vriezekolk

Via internet een douchecabine besteld. Levering snel en compleet uitgevoerd.

Robert

Topbedrijf; goede service, breed aanbod en zeer concurrerende prijzen. Ook de aftersales is prima geregeld.

Scherpe prijzen en breed aanbod.

Nvt

Totaal NIET tevreden!! Ben al 2maanden aan het wachten op mijn wc en nog steeds niet toegekomen.
Het werd dezelfde avond van bestelling nog betaald en binnen de 3werkdagen zou het geleverd...

geen sterke punten

Service bieden!!!

Floris van Lochem

Wij zijn door vakkundig personeel. zeer prettig geholpen. Vergeleken met de andere sanitairleveranciers zijn de prijzen concurerend. Wij bevelen de sanitairkamer zeker aan bij vrienden en kennissen

Zie boven

Regsts

Keurig bedrijf hadden iets verkeerd besteld
Keurige credit nota zonder enig probleem
Zeer tevreden goede kwaliteit prijs verhouding

Gewoon goed

Zou zo niet weten

Geweldige winkel. Snelle levering. Je krijgt vantevoren even een belletje wanneer de bestelling gebracht wordt. Super!!!

Je weet precies wanneer de bestelling gebracht wordt.

Geen.

René

In april van het jaar diverse artikelen uitgekozen voor onze badkamer. Daarbij zeer goed geholpen en geadviseerd. Later kwamen er tot tweemaal nog iets bij en dat was geen probleem. Alles kon op...

Service

Administratie betreft de bezorgingen. We hadden een deel al opgehaald. Echter met de levering een paar dagen later, zat dit artikel er nogmaals bij. Vond ik een beetje slordig.

Klaas

Prima. Had gebeld omdat spullen niet kwamen. Bleek iets niet gesynchroniseerd te zijn is systeem waardoor mijn order was blijven hangen. Gelijk opgepakt en volgende dag spullen binnen.

Wij zijn erg tevreden over de sanitairkamer. Ruime keuze en vriendelijk en kundig personeel. Dit zowel in de showroom als aan de telefoon. Altijd bereid tot helpen en zoeken naar een goede passende...

Goede en eerlijke adviezen

Van te voren aangeven dat een onderdeel even niet geleverd kan worden. Is prettiger voor de klant en de chauffeur die de spullen aflevert.

Philip

Naleveren was niet de afspraak.

Sanitairkamer leverde na 2 weken + en na mijn email gedeeltelijk.
De sifon en afvoer werd nageleverd eveneens na mijn email.
De LEDverlichting werd nog eens later bezorgd eveneens na mijn email dat het ontbrak.

Zorg dat je waarmaakt wat je schrijft.