Deskundigheid medewerkers
Levering

Jp v loo

Prima geholpen vriendelijk en snel het juiste onderdeel geleverd

KeesB

Bestellen was zeer eenvoudig en snel geregeld.

Vanderhaegen

Helemaal blij met onze mooie regendouche en bijpassende douche rekjes. Top

M. Oldemenger

Top geregeld

Marieke Steenhuijsen

Hele fijne en super snelle bezorginf

Mathijs

Het product is geleverd in de juiste conditie alleen zou de volgende dag geleverd worden. Dit was niet het geval helaas. Ook kreeg ik geen track en tracé dus miste alle informatie over waar het... Het product is geleverd in de juiste conditie alleen zou de volgende dag geleverd worden. Dit was niet het geval helaas. Ook kreeg ik geen track en tracé dus miste alle informatie over waar het pakket was en wanneer het dan wel geleverd zou worden. Op dag 2,Na 6 minuten wachten bij de klantenservice een vriendelijke dame aan de lijn gekregen die mij vertelde dat het product geleverd bleek te zijn en dat was het geval. Nog wel verbetering mogelijk in de service maar de prijzen zijn dan ook top.

Willem van der Woude

Een Grohe inbouw doucheset besteld op zondag. Zou de volgende dag geleverd worden. Helaas werd dit pas dinsdag.

Jansen

Jammer, begon veelbelovend alleen na levering bleken er diverse onderdelen stuk te zijn. Deze moesten opnieuw besteld worden wat verkeerd ging en hierdoor nog langer op zich liet wachten.

Personeel was niet gediend van kritiek hierop.

Bestel er niet meer.

Peter

Bestelling werd niet zo snel verzonden als stond aangegeven. Dan op de koop toe geen beweging van het pakket in de dpd store. Leveringtijd werd zo 2 weken waardoor ik het bestelde niet meer kan... Bestelling werd niet zo snel verzonden als stond aangegeven. Dan op de koop toe geen beweging van het pakket in de dpd store. Leveringtijd werd zo 2 weken waardoor ik het bestelde niet meer kan gebruiken. Terugsturen kost dan weer extra aan verzendkosten. Dus voor mij was het geen aangename eerste kennismaking.