Deskundigheid medewerkers
Levering

Q.Grul

Mijnprobleem is dat ik een bad geannuleerd heb omdat de levertijd lang werd. De terubetaling laat heel lang op zich wachten. Nu al meer dan 3 weken wat echt heel slecht is.

Pieter van den Hout

Na goed zoeken vond ik wat ik wilde hebben, een wc-borstel die precies past in de houder die al op mijn toilet was aangebracht.

J van Duijkeren

Super handig!
Alles wat je nodig hebt voor de badkamer.....genoeg keuze per item!
Super.

Martijn Wortman

Gedoe.. De levering verliep prima. Het product is ook wel aardig, maar de handleiding is onbegrijpelijk. Je moet 12 jaar handenarbeid bij Meneer Ellenbroek hebben gevolgd, wil je dit zonder een... Gedoe.. De levering verliep prima. Het product is ook wel aardig, maar de handleiding is onbegrijpelijk. Je moet 12 jaar handenarbeid bij Meneer Ellenbroek hebben gevolgd, wil je dit zonder een expert kunnen. Volgende keer een pak blanco A4-tjes sturen. Is duidelijker.

N.Gijsbers-Rademakers

Fijne winkel waar je eerst zelf je ronde kunt doen zonder dat ze meteen op je lip staan. Vriendelijk personeel dat meedenkt . Maar dat was het dan ook... Toen onze bestelling geleverd werd zat er 1... Fijne winkel waar je eerst zelf je ronde kunt doen zonder dat ze meteen op je lip staan. Vriendelijk personeel dat meedenkt . Maar dat was het dan ook... Toen onze bestelling geleverd werd zat er 1 wc-pot niet bij terwijl we die toch ruim van te voren besteld hadden.
De chauffeur was niet echt vriendelijk .
Toen het sanitair geïnstalleerd werd kwamen we erachter dat allebei de wc brillen beschadigd waren en/of foutjes hadden dus maar gemaild (met foto's als bewijs) .
Er zouden 2 nieuwe brillen opgestuurd worden(levertijd 1 a 2 weken) en ik moest de oude brillen dan retour sturen.
Maar ik ga niet op een pot zonder bril zitten dus ik wachtte op de 2 nieuwe voordat ik ze retour zou sturen.
Sturen ze maar 1 nieuwe bril in een veel te grote dus dat kan je wel raden.....precies...bril beschadigd!!
Wéér een mailtje er heen ;ze zouden 2 nieuwe brillen opsturen (1 a 2 weken levertijd).
Ook bleken de planken van de wastafels beschadigd te zijn ,mail met
foto's gestuurd. Er zouden 2 nieuwe opgestuurd worden (na enig mailverkeer).
En wat kwam er gisteren binnen..... jaaaaa....2 brillen (nog helemaal intact) én 1 plank ipv 2..... Sanitairkamer had 1 dag voor levering gebeld dat de chauffeur tussen 11.00 /13.00 uur zou komen maar een half uur van te voren zou bellen ,helemaal fijn natuurlijk... Nou, ik zit nog steeds op zn telefoontje te wachten en hij is dus ook niet geweest.
Wel is DPD geweest , ook een mail van gehad 2 dagen van te voren dat een pakket kwamen bezorgen van Sanitairkamer tussen 13.30/14.30 uur. Deze beste man kwam wél zijn belofte na...mn geduld is inmiddels bijna op kan ik wel zeggen !

Ramon

Snelle levering en bezorgservice

Jolanda Goosink

Alles prima volgens afspraak geleverd goed verpakt

Carina Boon

Redelijk goed

Sjoerd

Sanitairkamer doet beloften die ze niet waar kan maken