Deskundigheid medewerkers
Levering

DJM

Mooie prijsklasse en super service bij de levering.

Nick Strijker

Goede en snelle levering

Charissa

Mooie douchecabine gekocht voor een voordelige prijs. Goed bereikbaar via de mail. Levering duurde vrij lang.

Bricks Tissen

Hele goede service en contact!

Clazien de Mol

Heel goede ervaring met Sanitairkamer. Bestelling zeer snel en netjes geleverd. Heb ze gebeld voor een nabestelling en die was de volgende dag al binnen. Zeer tevreden.

Bjorn Hoflack

Alles is naar wens verlopen zoals werd afgesproken!!!

Johan Tjsma

Giga geweldig

J.M.Gallardo

Goed geholpen in de winkel, bij de levering was jammer ( we begrijpen dat door de corona toestanden de levering Tot de eerste deur is ), maar wij wonen op de tweede verdieping van een apartament... Goed geholpen in de winkel, bij de levering was jammer ( we begrijpen dat door de corona toestanden de levering Tot de eerste deur is ), maar wij wonen op de tweede verdieping van een apartament gebouw met een grote hal en met lift, de goederen kwamen op een pallet ,wij vroegen de chauffeur de pallet in de lift te doen en die te brengen naar de tweede verdieping meer niet maar helaas dat heeft hij niet gedaan... tot de eerste deur en meer niet zei de chauffeur , jammer want een klein moeite zonder gevaar van die chauffeur had ons veel sjouwwerk gescheld

Lourens Beijer

Goed, kundig, vriendelijk en fatsoenlijk advies.