G.j.baks

Uitstekend

Ze nemen de tijd

Roxanne

Prettige ervaring. Adviseurs denken actief mee in mogelijkheden.

Groot assortiment met verscheidenheid aan mogelijkheden en prijzen.

Uitstekend advies gehad, goede prijs - kwaliteitsverhouding.

Dion dacht heel goed met ons mee, kwam ook met punten wij zelf nog niet aan gedacht hadden. Maar ook verrassende combinaties.

Lisette

Veel keus, we zijn ontzettend goed en vakkundig geholpen

Veelzijdig assortiment

Prettig bedrijf waar we weer terug zijn gekomen

Ruime keuze en goed advies

Sprenger

Zeer prettig gesprek gehad, uitgedaagd qua ontwerp van de nieuw te realiseren badkamer en apart toilet.
Alles goed uitgelegd, met een zeer scherpe prijs gekomen en, voor ons belangrijk, geen opdringerige verkoop.
Daardoor de koop snel succesvol afgerond.

Goede uitleg, ook andere opties aangeven

Goede ervaring. Erg klantvriendelijk, denkt ook mee voor eventuele andere opties.

Zet de klant centraal en neemt er ook uitgebreid de tijd voor.

We zijn drie keer bij Briljant geweest en zijn alle keren goed ontvangen. Het enthousiasme is groot.

Deskundigheid van het personeel is groot. Vooral bouwtechnisch wordt ook goed advies gegeven.

van Ameide

Weer fantastisch geholpen door Briljant Sanitair. Dit maal voor een nieuwe toilet.
Wat komen we hier toch graag.

perfecte service door super vriendelijk en kundig personeel. Heel veel keuze en mogelijkheden, eerlijk advies en eerlijke prijzen.

Fijn! Konden erg snel terecht voor een afspraak op korte termijn.

Prettige samenwerking, product kennis, flexibel met afspraken