Wij zijn meerdere keren hier geweest, eerste keer rond gekeken. Afspraak gemaakt om tekening te laten maken, en de derde keer om te bevestigen. Wij zijn super geholpen. Er werd de tijd genomen, er... Wij zijn meerdere keren hier geweest, eerste keer rond gekeken. Afspraak gemaakt om tekening te laten maken, en de derde keer om te bevestigen. Wij zijn super geholpen. Er werd de tijd genomen, er werd mee gedacht, en er werd eerlijk gesproken naar mekaar. Wat een fijne ervaring!

Vriendelijkheid, openheid, alle aandacht en tijd.

B. Zee

We zijn uitstekend geholpen. Prima en deskundig voorgelicht. Duidelijk zijn alle alternatieven geschetst.
Vriendelijk en zakelijk is het contact geweest.

Zie boven

Prima geholpen met een fijn advies

Denkt mee met de klant

Goed, vriendelijke verkoper.

Veel opstellingen waardoor je goed kan ver gelijken

Geutjes

Zeer fijn vriendelijk en gastvrij

Zeer goede kennis van zaken

Prima service nemen alle tijd voor je. Goed advies

Service vriendelijkheid

Inge

We zijn goed en vriendelijk geholpen t i jdens het uitzoeken van de badkamer, er wordt goed met je meegedacht.

Er wordt echt de tijd voor je genomen, mooi programma zodat je kan zien hoe de badkamer wordt.

Anneke

Vandaag een badkamer uitgekozen en ontzettend goed geholpen!! Veel keuze .

Veel mogelijkheden

Linda

Erg goed.

Er wordt geluisterd en meegedacht.

Van Schaik

We hebben een goede ervaring gehad. We zijn goed geholpen en er werd ook rustig de tijd voor ons genomen. Ook veel bruikbare tips, waar we veel aan gehad hebben.

De tijd die voor je genomen wordt en ook de bruikbare tips is hier zeker een sterk punt.
Ook erg prettig dat de tekening 3D is en dat je als klant goed mee kan kijken.