100 % positief

Behulpzame en servicegerichte medewerkers

AnoniemX

Hele fijne showroom, veel keuze, heel fijn geholpen door Dave. Dacht goed mee

mooie producten, goede prijs, fijne service

Wij zijn geholpen door een medewerker met engelen geduld!
Wat als resultaat heeft dat wij nu een prachtige badkamer gaan krijgen mede door het deskundige advies van deze jongeman. Wij zijn geholpen door een medewerker met engelen geduld!
Kortom een super goede ervaring bij Briljant Sanitair.... We kunnen niet wachten tot het klaar is!

Zeer deskundig en ook het meedenken was erg prettig

Uitstekende ervaring en goed advies

Flexibiliteit

Goed advies en heel veel geduld, precies wat je wilt als je een nieuwe badkamer gaat uitzoeken.

Klantvriendelijk

Strootman

Ontvangst voelde erg welkom, de showroom is mooi met veel voorbeelden. De medewerker kon ons veel vertellen en was fijn zaken mee doen!

Mooie showroom, voldoende keuze en prettige medewerkers.

Wij zijn meerdere keren hier geweest, eerste keer rond gekeken. Afspraak gemaakt om tekening te laten maken, en de derde keer om te bevestigen. Wij zijn super geholpen. Er werd de tijd genomen, er... Wij zijn meerdere keren hier geweest, eerste keer rond gekeken. Afspraak gemaakt om tekening te laten maken, en de derde keer om te bevestigen. Wij zijn super geholpen. Er werd de tijd genomen, er werd mee gedacht, en er werd eerlijk gesproken naar mekaar. Wat een fijne ervaring!

Vriendelijkheid, openheid, alle aandacht en tijd.

B. Zee

We zijn uitstekend geholpen. Prima en deskundig voorgelicht. Duidelijk zijn alle alternatieven geschetst.
Vriendelijk en zakelijk is het contact geweest.

Zie boven

Prima geholpen met een fijn advies

Denkt mee met de klant

Goed, vriendelijke verkoper.

Veel opstellingen waardoor je goed kan ver gelijken