rijnen

Wij zijn goed geïnformeerd door de medewerkers.
Wij zijn goed geïnformeerd door de medewerkers.
De kranen zijn inmiddels geplaats een van de kranen functioneert goed en de andere kraan functioneert ook goed, maar zit niet stevig in de muur.
Graag jullie advies.

Hebben heel veel kennis in huis, is erg vertrouwelijk.

Reeds meerdere malen hier wat gekocht.
Goede info en veel geduld.
Vriendelijk personeel.

Goede info en veel geduld

Gert Frankhuisen

Prima geholpen en een prima service en bezorging

I. Van den Bosch

Prima , gezellig ,en goed advies. Het is heel mooi geworden.

Aankoop badkamer

Breed aanbod voor eerlijke prijs goed en persoonlijk advies

Gert Frankhuisen

Prima geholpen en een prima service en bezorging

Alles is oke.

Prijs/kwaliteit verhouding.

Anita visser

Super geweldige winkel mooie artikelen

Niet opdringerig, prijs en kwaliteit verhouding geweldig

Erik Lavrijsen

Wij hebben ons sanitair in 2014 bij sanitair eiland gekocht en waren toen al zeer tevreden over de gang van zaken. Nu in 2016 en 2017 een melding gemaakt van een klein defect. De manieren waarmee... Wij hebben ons sanitair in 2014 bij sanitair eiland gekocht en waren toen al zeer tevreden over de gang van zaken. Nu in 2016 en 2017 een melding gemaakt van een klein defect. De manieren waarmee dit opgelost wordt is echt keurig

Aftersales echt super

Erik Lavrijsen